#1
je kan beter gewoon codeine gebruiken uit hoestdrankjes, beter dan die kratom rommel, daar voel je iig nog wat van. 



geen idee , in de sjamaan hebben ze bladeren die echt van heel goede kwaliteit zijn.Chimera zei:Van welke leverancier moet het zijn dan?
En moet dat in combinatie met cacao?
afz pasquali![]()
SpacingBen zei:de natuurlijke heroine, mmmmmmmmmm
PharmaPhreeK zei:Ik was laatst in de smart shop op zoek naar kratom en die vent zei dat ze het van de schappen hadden moeten halen omdat het illegaal was geworden!!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."