Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom

Kratom

48 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
je kan beter gewoon codeine gebruiken uit hoestdrankjes, beter dan die kratom rommel, daar voel je iig nog wat van. :wave:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Been there done that en dat komt ook nog wel maar heb het nog niet
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naja, Ben geeft zelf al aan dat hij krom bezig is.

Maar gebruik rechtvaardigen... dat betwijfel ik ook ten zeerste. Ik denk juist dat Deranged wel een van de laatste hier is die zijn gebruik gaat proberen te rechtvaardigen, hij heeft een punt over speed, that's it.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vond er persoonlijk niet zo veel eigenlijk. Beetje lekker en een beetje misselijk..
Een goedje waar je tientallen jaren voor de cel in gaat in Thailand zou toch iets moeten doen.

Enkele maanden geleden nog eens gekocht....is toch nog wel verkrijgbaar!
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij de vision iig niet.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
de natuurlijke heroine, mmmmmmmmmm
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb laatst Kratom xtract gebruikt en het effect was best lekker alleen werd ik beetje misselijk erna.
Kan ik het beter eten ipv drinken volgende keer?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent gestopt met roken he?
Schaf een vaporizer aan of maak er zelf 1tje...
Roken is volgens mij de beste(of leukste) manier om te consumeren..
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja Kratom blad maar ik had het xtract...enne dat stoppen met roken is bijster moeilijk...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom gebruik je geen iboga om het stoppen wat draaglijker te maken?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
roken werkt te kort hoor , je moet er gewoon een pot thee van zetten.

bij de smartshop de sjamaan hebben ze hele goede bladeren te koop ( geen extract ) . dit werkt echt beter dan dat extract en is ook goedkoper.

flink veel thee van maken en idd heel fijn effect :)
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van welke leverancier moet het zijn dan?

En moet dat in combinatie met cacao?

afz pasquali :wave:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
van die bladeren ben ik laatst misselijk geworden en het effect was ook waardeloos..nix dus

voor mij dan
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chimera zei:
Van welke leverancier moet het zijn dan?

En moet dat in combinatie met cacao?

afz pasquali :wave:
Klik om te vergroten...
geen idee , in de sjamaan hebben ze bladeren die echt van heel goede kwaliteit zijn.
heb de extracten uit die potjes ook geprobeerd en daarbij vergeleken vond ik die bladeren veel sterker...

lijkt een beetje op GHB maar dan een opiaat, eerst energie daarna word je lekker moe...
en toch de hele avond een beetje in een aparte status , ja leuk spul :sunglasses:

www.de-sjamaan.nl misschien vind je hier iets meer over leverancier
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#15
is tog ook te krijgen bij de sponser van dit forum???

kende www.khat.nl voor dit forum :wink:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond het effect ook heel erg lekker alleeen werd ik dus op de lange termijn misselijk en moest kotsen...
ga volgende keer poeder gebruiken in chocomelk denk ik..
Een van mn bazen zweert erop en drinkt elke ochtend een kop...dussuh
bottoms up!!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
de natuurlijke heroine, mmmmmmmmmm
Klik om te vergroten...


sure sure, was het maar zo he, dan waren er weer een paar problemen opgelost.

het heeft wel iets wat weg van een opiaat achtige werking, maar hero is toch heel wat anders, heb laatst 6 gram van die shit proberen te nuttigen, nou het komt echt niet in de buurt. leuk verkopers praatje, daar houd het ook bij op.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was laatst in de smart shop op zoek naar kratom en die vent zei dat ze het van de schappen hadden moeten halen omdat het illegaal was geworden!!!!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
azarius!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
PharmaPhreeK zei:
Ik was laatst in de smart shop op zoek naar kratom en die vent zei dat ze het van de schappen hadden moeten halen omdat het illegaal was geworden!!!!
Klik om te vergroten...

En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."