#1
what's thrillin' me is killin' me.
luf10tje zei:Zijn er onder jullie ook mensen die het bij één keer (of meerdere, maar dan dus héél af en toe) konden houden? Is dat erg moeilijk of is dat 'superverslavend' alleen maar bangmakerij?
needlefreak zei:luf10tje zei:Zijn er onder jullie ook mensen die het bij één keer (of meerdere, maar dan dus héél af en toe) konden houden? Is dat erg moeilijk of is dat 'superverslavend' alleen maar bangmakerij?
Het is mogelijk om sporadisch heroïne te gebruiken. In het begin valt het best mee om ervan te kunnen blijven. Je hebt ook nog geen last van een lichamelijke afkick. Maar hoelang hou je dat vol??
Als het je bevalt, dan zal je het meer willen gebruiken. Hoe meer je het gebruikt, hoe sterker de drang ernaar en hoe zwaarder de afkick erna. Het word altijd maar erger en je hangt eraan vast voor je het zelf goed beseft.
Het is een risico om ermee te beginnen. Dat weet iedereen. En ik wil het je afraden. Je moet dat gevoel niet kennen, het zal je hoogwaarschijnlijk veel ellende besparen.
![]()
DreamWeaver zei:Absoluut niet. De personen die sos doen in mijn omgeving gaan daar goed mee om. Ik ken ook mensen die het gebruik beperkt hebben of het maar een paar keer gedaan hebben i.t.t. iedereen die gelijk 'hooked' was aan hero.
DreamWeaver zei:Alle mensen die ik ken die het geprobeerd hebben kunnen nu niet meer zonder.
jaja zei:DreamWeaver zei:Alle mensen die ik ken die het geprobeerd hebben kunnen nu niet meer zonder.
En dan sos op je "wishlist" hebben staan; daarvoor geldt in principe toch hetzelfde?
jaja zei:DreamWeaver zei:Absoluut niet. De personen die sos doen in mijn omgeving gaan daar goed mee om. Ik ken ook mensen die het gebruik beperkt hebben of het maar een paar keer gedaan hebben i.t.t. iedereen die gelijk 'hooked' was aan hero.
Vreemde kennissenkring heb jij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."