#1
ja ga ik doen, ik laat hier nog steeds gaare scheeten
speeseend zei:Dan gaat alles pas pijn doen. Maar ja, indien je eet- en drinkpatroon aanpast, kan je het redelijk onder de duim krijgen.
zommes zei:Kan je dit nader uitleggen? Hoe zou men zijn eetpatroon kunnen aanpassen om die klachten te verminderen?
toooz zei:Ik heb ongeveer 1 en een halve week 2 lijnen op een termijn van 2 dagen bruine hero gesnoven.
En sinds 2uur na dat ik hat gesnoven had ik last van men darmen, dacht dat gaat wel over.
Maar nu heb ik soms (wanneer ik platlig of eet) nog altijd die raare geluiden in men darmen net of er geluid makent eten door gaat ofzo.
Iemand al gehad?
En zo lang...is nu al minder maar 10min daarnet was het weer is
en is iets wat ik in jaren niet meer heb gehad zo'n buik gerombel
toooz zei:ja ga ik doen, ik laat hier nog steeds gaare scheeten
silverfish zei:Ik denk dat Jaja het heeft over chinezen, niet over het roken van een joint..
jaja zei:Ik geloof idd dat dat met gebuik te maken heeft.
Mijn ingewanden gaan soms ook tekeer alsof 't er oorlog is, alhoewel ik niet snuif, maar rook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."