Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLast van darmen

Last van darmen

27 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mhey, ik ben hier niet op^mijn plaats denk ik maar weet wel wat over de ziekte van chrone, een ex collega had het en moest er Buscopan voor nemen.

Naar voeding toe heb ik ook wel een uitleg (ex vriendin was diëtiste):
Wat ik me nog herriner van haar cursussen.
Het is belangrijk van een voedselpatroon te hebben m.a.w hetzelfde tijdstip van ontbijt, lunch enz...
Heel veel vezelrijke voeding heeft een heel gunstig effect, lichaamsbeweging.(tuurlijk altijd blijven bewegen)
Veeel water drinken +- 2 lite per dag.
Er was ook nog iets met citrusvruchten maar die en de rest ben'k vergeten.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
Kan je dit nader uitleggen? Hoe zou men zijn eetpatroon kunnen aanpassen om die klachten te verminderen?
Klik om te vergroten...

Specifiek DEZE klachten verhelpen is niet wat ik bedoel. Het gaat mij om het verhaal van een ''verantwoorde voeding''. Als je een beetje om je heen kijkt, dan zie je toch heel wat slechte gewoonten bij verslaafden maar ook niet-verslaafden.

Wanneer je voldoende vocht (zo'n twee tot drie liter p.d.) tot je neemt, gevarieerd eet en dit nog in een beetje regelmaat, dan kan je een hoop klachten voorkomen én eventueel oplossen.

Wanneer je een afwijking of aandoening hebt, dan lkan ik daar niets over zeggen. Maar zo klonk het niet direct, wanneer je de link met één tot twee keren bruin snuiven legt. Dit is mijn persoonlijke bevinding.

En daar bovenop: het kan geen kwaad om op je voeding te letten. Probeer het, bij mij heeft het voor een hoop OPLUCHTING gezorgd.

Groeten,

De eend

edit:

Ter verduidelijking; ik had het over mijn situatie, de constipatie.
n
neboeLid
01-01-2024, 00:00
#3
toooz zei:
Ik heb ongeveer 1 en een halve week 2 lijnen op een termijn van 2 dagen bruine hero gesnoven.

En sinds 2uur na dat ik hat gesnoven had ik last van men darmen, dacht dat gaat wel over.

Maar nu heb ik soms (wanneer ik platlig of eet) nog altijd die raare geluiden in men darmen net of er geluid makent eten door gaat ofzo.

Iemand al gehad?
En zo lang...:confused: is nu al minder maar 10min daarnet was het weer is
en is iets wat ik in jaren niet meer heb gehad zo'n buik gerombel
Klik om te vergroten...

niet teveel lucht opgesnoven, kijk is na
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#4
MENSEN!!! ik heb het nog altijd!! op de rijschool is het zo stil in de kamer dat mensen me gewoon bekijken als een vieze junk of gewoon als iemand die niet genoeg eet...

nu vandaag!! kan ik gewoon elke driekwartier een dikke scheet laten zonder moeite

en ik eet genoeg..niet te veel maar toch genoeg??!

bvb deze middag een dikke kebab opgegeten en half uurtje derna begon het weer
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klote, ga eens naar de dokter ofzo?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
-piep-

toooz zei:
ja ga ik doen, ik laat hier nog steeds gaare scheeten
Klik om te vergroten...

Viezerik :wink: . Wanneer je ergens last van hebt, blijf je toch niet zólang wachten?? Nu staat 't weekend weer voor de deur en zit je nog steeds met die klachten. Maar ja, een weekje meer of minder maakt dan ook niet meer uit, hé?

Als je nog steeds denkt dat die bruin de oorzaak is van je -piep- kan je ook wel eens contact opnemen met een verslavingsarts. Dit kan via internet. Misschien kan deze jou wel helpen c.q. verwijzen of gerust stellen!

Good luck stinking user
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
fartface .....
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is nu grootendeels weg ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."