#1
zou je opium ook kunnen oplossen in alcohol om het daarna te filteren.
dit omdat alcohol makkelijker verdampt dan water.
groet jeroen
dit omdat alcohol makkelijker verdampt dan water.
groet jeroen
bertje008 zei:beste marla de opium pijp die jij hebt ,is dat een echte ?
zoja dan zou ik graag weten of je die hier gekocht hebt.
ook leuk om te zien dat er nog een nederlander is die dit echt gebruikt heeft ,de eerste die ik zie zelf.
geniet ervan zou ik zeggen :P :P
bertje008 zei:jij wil graag je vaporizer kapot hebben of niet ?
dit is zeker niet de manier.
quote]
Verklaar, het is niet zomaar een vaporizertje ....
Geen Vapormed of een Eagle Bill, ik heb een GGirl Titanium BHO Vaporizer.
Hij zou kunnen verstoppen, maar dat doen alle pijpen.
Foto staat ergens op DF van dat ding.
Stonie
tsk..stokertjelysergine25 zei:Verklaar, het is niet zomaar een vaporizertje ....
Geen Vapormed of een Eagle Bill, ik heb een GGirl Titanium BHO Vaporizer.
Marla Singer zei:bertje008 zei:beste marla de opium pijp die jij hebt ,is dat een echte ?
zoja dan zou ik graag weten of je die hier gekocht hebt.
ook leuk om te zien dat er nog een nederlander is die dit echt gebruikt heeft ,de eerste die ik zie zelf.
geniet ervan zou ik zeggen :P :P
Nee, die hebben we zelf in elkaar gelfansd! Toen we het voor het eerst deden was dat dus bij die Iranees zelf thuis en die heeft ons toen precies geleerd hoe we zo'n pijp moesten maken. Het is gewoon een soort waterpijp, gemaakt van een lege frisdrankfles, verder het bekende verhaal zoals jij ook al mooi in je intro had geschreven. Gasbrandertje, stukje ijzer (verbogen paperclip), de opium verhitten (NIET verbranden inderdaad!) en dan de rook inhaleren via die geimproviseerde waterpijp. We hebben heeeeeerlijk kunnen slapen vannacht hierdoor!![]()
Verder gebruiken we het dus echt maar heel weinig, om de paar maanden krijgen we wat mee van onze kennis. Dat is dan meestal genoeg voor 1 of 2 keer gebruik met z'n tweetjes. Denk niet dat we zo een grote kans lopen om verslaafd te raken, we hebben ook helemaal geen behoefte om het vaker te doen dan nu het geval is. Sterker nog, meestal ligt het eerst nog heel wat weekjes onaangeraakt bij ons in de kast, totdat we vinden dat het een goed moment is om te doen. (Zoals gisteren, toen we al twee dagen stijf stonden van de pep en toch wel graag eens een keer in slaap wilden komen).
pipoxyz zei:tsk..stokertjelysergine25 zei:Verklaar, het is niet zomaar een vaporizertje ....
Geen Vapormed of een Eagle Bill, ik heb een GGirl Titanium BHO Vaporizer.
Mijn vapomed heeft geen enkel probleem met olie.. er is zelfs een olie reservoir voor te kopejn..maar dat vind ik een beetje onzin..ik leg het gewoon op een klein laagje wiet...
het enige nadeel is dat het bovenste gaasje erg snel verstopt raakt...maar goed.. das tegelijk ook het nadeel van de hele vapomed...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."