Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopium

opium

60 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#1
stony inderdaad hero is troep.
Ik vindt het daarom ook jammer dat veel mensen opium hiermee associeeren.
Dit is hetzelfde als met coke en coca bladeren.
coke maakt je kapot maar de bladeren zijn heilzaam,
maar ja het een geeft een slechte naam aan t ander.

Heb je ondertussen al echte gevonden ??
of vindt je het niet
b.k.
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#2
en een vraag wat is dmt??
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#3
wow ik heb het gesprek even geluisterd maar dat lijkt me helemaal tegek .
is er niet iets wat die stof los of aanmaakt dat jij weet ??
ik ga trouwens even wat opium roken, het is weekend hahaha, lekker schillen, dus als ik laat reageer weet je waarom
b.k
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
moet je maar ff het forum nazoeken..er staat behoorlijk wat over geschreven
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=799
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank je, loadrunner! Dit is ronduit boeiend om te lezen.

Groet,

de eend
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die huizen verdwijnen daar ook langzamerhand... Ernaast was een huis van lichte zeden, kwam ik later achter, maar dan weet je ongeveer wel in wat voor een wijk ik ben geweest...

Zoals bij de wallen, om 03:00 snachts, maar dan met beleefde mensen,, en lekkere eetstandjes ( saté of hete kippenpootjes, grote garnalen( vers want ze leefden nog)
De niet toeristen betaalden ongeveer 375.000 yuan. Meenemen was verboden.

De politie liep er ook rond, en keek of je je niet misdraagde, bedelen was er verboden, en als je langer dan 5 minuten met een vreemde sprak,(ken geen chinees dus lukte me niet eens) kwam de politie al polshoogt nemen, of ne niet aan het handelen was zonder vergunning.

Ga maar eens op zoek bij de haven van Guangzhou. Bij het restaurant met de twee gouden draken(naam was voor mij onleesbaar) het tweede steegje aan de rechterkant. (Ik weet niet of die lelijke chinees er nog steeds zijn kraampje voor heeft, volgens de tolk was hij daar al 45 jaar, geluksmunten verkopen.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
bertje008 zei:
beste marla de opium pijp die jij hebt ,is dat een echte ?
zoja dan zou ik graag weten of je die hier gekocht hebt.

ook leuk om te zien dat er nog een nederlander is die dit echt gebruikt heeft ,de eerste die ik zie zelf.
geniet ervan zou ik zeggen :P :P
Klik om te vergroten...

Nee, die hebben we zelf in elkaar gelfansd! Toen we het voor het eerst deden was dat dus bij die Iranees zelf thuis en die heeft ons toen precies geleerd hoe we zo'n pijp moesten maken. Het is gewoon een soort waterpijp, gemaakt van een lege frisdrankfles, verder het bekende verhaal zoals jij ook al mooi in je intro had geschreven. Gasbrandertje, stukje ijzer (verbogen paperclip), de opium verhitten (NIET verbranden inderdaad!) en dan de rook inhaleren via die geimproviseerde waterpijp. We hebben heeeeeerlijk kunnen slapen vannacht hierdoor! :hearteyes:

Verder gebruiken we het dus echt maar heel weinig, om de paar maanden krijgen we wat mee van onze kennis. Dat is dan meestal genoeg voor 1 of 2 keer gebruik met z'n tweetjes. Denk niet dat we zo een grote kans lopen om verslaafd te raken, we hebben ook helemaal geen behoefte om het vaker te doen dan nu het geval is. Sterker nog, meestal ligt het eerst nog heel wat weekjes onaangeraakt bij ons in de kast, totdat we vinden dat het een goed moment is om te doen. (Zoals gisteren, toen we al twee dagen stijf stonden van de pep en toch wel graag eens een keer in slaap wilden komen).
Klik om te vergroten...


waaaw nee echt :hearteyes:

grtz E
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#8
pipoxyz zei:
lysergine25 zei:
Verklaar, het is niet zomaar een vaporizertje ....

Geen Vapormed of een Eagle Bill, ik heb een GGirl Titanium BHO Vaporizer.
Klik om te vergroten...
tsk..stokertje :wink:
Mijn vapomed heeft geen enkel probleem met olie.. er is zelfs een olie reservoir voor te kopejn..maar dat vind ik een beetje onzin..ik leg het gewoon op een klein laagje wiet...
het enige nadeel is dat het bovenste gaasje erg snel verstopt raakt...maar goed.. das tegelijk ook het nadeel van de hele vapomed...
Klik om te vergroten...


pipo sorry dat ik het zeg maar in je onderschrift staat ' hallucigenen' terwijl het echt ' Hallucinogenen' noemt


ziezo dit is van men hart :P
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#9
nu begin ik zelf te twijfelen gvd !!!!!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helaas heb ik niet echt "rustmomenten" Ik heb altijd familie die verwacht dat je elk moment van de dag "sterk en nuchter" klaarstaat en helder bent om dingen te kunnen beantwoorden of mee te kunnen helpen, dus mijn momentje van rust is pas om 00:30 als iedereen op bed ligt...

Vaak vind ik het op het werk minder stressvol dan thuis... Op het werk laten z je gewoon je werk doen, zonder je 20 keer in je gedachten te storen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is inderdaad hallucinogenen.
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dat zou ik ook graag eens willen doen, roken in zo'n chinees opium dennetje.
wanneer is alleen de vraag ,maar het lijkt me echt te gek.
hoe voelde je je erbij ?en hield het lang aan,het effect
en hoeveel heb je gerookt?
ik heb begrepen dat je in zo'n pijp alleen maar zwarte honing kunt roken , en niet de bruin gelige opium klopt dit?

je zou eigenlijk ook eens met de afgaans/iraanse pijpen moeten proberen
,dat is ook heel heftig om te doen
b.k.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
De sfeer was helemaal geweldig, het begon met 5 minuutjes opbouwen, dan de tweede keer inhaleren, "zoog het gevoel ineens naar binnen"
Dan ongeveer tien minuten iemand bij je die 2 keer je polsslag voelt, en dan, wat vreemde termen tegen de chef zegt, (ja schudden, glimlachen) en je met rust laat. na een uur komen ze bij je voor de eerste thee.

ongeveer 5 uur later merkte ik dat de opium geen tot weinig effect meer had.

ik heb een klein ringetje gerookt, ongeveer een kwart wat de meeste chineze daar roken. Het verhaal was, dat ze voor de toeristen, een kleinere hoeveelheid hadden, omdat ze de "afvalproducten" die ze exporteren gewend zijn. (werd verteld met een authentieke glimlach)

de opium was zwart, en verdeeld in een soort ringetjes, (alsof ze een holle buis in plakjes hebben gesneden) hij liet 5 ringetjes zien die in de toeristenklasse vielen, en daar mocht je dan uit kiezen.

Op dit moment moest je ook alvast betalen, voor de "speciale" thee
(niet dat de thee zo speciaal was, maar je mag niet handelen in opium, je mag het wel schenken of verdelen met anderen)

Dan werd je door een chinese vrouw naar je plek gebracht, die verwarmde de pijp voor, en deed het ringetje erin ( een ringetje om de pijp niet te verstoppen, leek mij)

ze legde achter je een rond kussen neer, zoda je half hangend kon roken.

Ik hoorde later van de tolk dat ze het niet doen, bij mensen die er te westers uit zagen (zeg maar van die lui, die in grote groepen lopen met fototoestellen, korte broek, die met de handen in de zij overal naar lopen te kijken).

Ik liep er ,met oude lange broek, en zijden bloes en slippers, gekocht op de markt.( die de meesten daar ook dragen)

Zolang je niet erg opvalt ( drag vooral geen felgele basketbal tshirts, of petten). en je vraagt, naar de minder toeristische deel van de stad.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eckster C zei:
nu begin ik zelf te twijfelen gvd !!!!!
Klik om te vergroten...
top thnx...die was me dr idd doorgeglipt :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
bertje008 zei:
wat je hebt gedaan na de speed is echt fijn he ? heb je tenminste dat verrotte gevoel niet haha :mrgreen:
groetjes
b.k.
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#16
super load runner .ik ook ,ik ook ,ik ook. :grin: :grin: :grin:
ik moet geloof ik heel snel op vakantie hahaha
mooi verhaal trouwens
bedankt groeten
b.k
j
joene999Lid
01-01-2024, 00:00
#17
zou je opium ook kunnen oplossen in alcohol om het daarna te filteren.
dit omdat alcohol makkelijker verdampt dan water.

groet jeroen
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#18
bedankt voor de tip !
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klinkt allemaal mooi hoor, bertje008. Zoals ik al vermoedde, is er een opium-markt binnen Nederland naast onze ''bekende'' samenleving. Je zal hiervoor de wegen moeten kennen. Én, zoals je zelf al aangeeft, ze willen niet echt dat je grotere hoeveelheden koopt, het bereik van dit middel is dan dus veel minder ver dan bijvoorbeeld Hero, helaas!

Voor alle duidelijkheid, Hero is voor mij geen optie. Zoals vrijwel alle drugs dat zijn, voor mij.

Maar het blijft interessant om andermans ervaringen te lezen rondom drugs.

Gegroet,

de eend
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn lief en ik genieten nu lekker van ons opiumpijpje... Dit is echte kwaliteitsopium, wij hebben toevallig een betrouwbare Iranees in onze kennissenkring die ons zo nu en dan een beetje toeschuift. Boffen wij even :hearteyes: . We doen het echt heel sporadisch, maar vanavond is het perfecte moment. Al ruim twee en een halve dag wakker door de pep en we staan nog steeds strak. We willen echt graag slapen, maar onze breinen zijn nog te chaotisch..... Nog wel, over een uur liggen wij dankzij O. eindelijk in dromenland, dat is iets wat 100% zeker is! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."