Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom heroïne ?

waarom heroïne ?

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms als het allemaal niet meezit dan krijg je zo'n roes zombie gevoel van fock it ook maar! Niets dan me nu echt kan schelen, dat moment plus b.v. naar een sick festival of feest gaan dat meerdere dagen duurt en je op een gegevenmoment zo wasted bent van vanalles en nogwat dat als je bruin aangeboden krijgt je denkt boeiuhh dat kan der ook nog wel bij!

Nu zie ik het mezelf alsnog niet snel doen maar mis ook elke behoefte what so ever.
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan het nergens vinden hoor anders had ik allang gebruikt
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat de keuze om smack te gebruiken voor velen nooit een echte bewuste keuze is geweest, maar een toevalligheid die als secundaire bijvoeging begon, en als primair eindigde.

Vaak in groepsverband, was en is het gewoon bij de start een middel tussen meerdere dat wordt gebruikt en vaak als 'afsluiter' na een nachtje met veel andere middelen. Vaak volgt er dan een periode waarin heroine zonder op te vallen gewoon deel uit maakt van de middelen die routine matig worden geconsumeerd over de nacht. Zoals we in onze jeugdige tijd allemaal wel het polygebruik meemaken in de vriendenkring, waarbij feesten worden afgestuind en je bij elkaar in de ochtend in de bank neerploft. En je je de volgende nacht vooral de energizers en sfeermakers van de nacht zelf herrinert.

Heroine valt niet op, het is het rustige jongetje in de klas, vaak in gezeldschap van mede middelen die duidelijk boven het maaienveld uitsteken en gevoelsmatig veel sterker de overhand hebben.

En na verloop van tijd, als de moeheid optreed en het wilde leven zich wat begint in te dammen, is de klas leeg en hebben de amfetamines, de joints, de biertjes, de coke en pillen plaatsgemaakt om het huisje, het werkleven en een relatie ruimte te geven.

En dan blijkt dat stille jongetje hèèl veel noten op zijn zang te hebben, hij klemt zijn benen en armen om z'n tafel en stoel en wil de klas niet verlaten. Het is een driftkop, eentje die niet met zich laat sollen en weet hoe van zijn meester een onderdaan te maken. Hij blijkt alle sleutels in een afsluitbaar kasje te hebben achter slot en grendel en begint angstvallig te commanderen en laat z'n onderdaan kennismaken met een nog nooit eerder gevoelde onbalans en zwakte in lichaam en geest. Het jongetje pakt de aanwijzer van het bord en geeft opdrachten en steekt er tevens mee. De deur van het klaslokaal zit inmiddels op slot en op het schoolplein is zelfs niemand meer te zien.

Het gevecht begint, eerst moet de ommezwaai komen en de moed om met blote vuisten het glazen deurtje van de sleutels open te slaan. En dan begint de hel van ze allemaal nog moeten onderscheiden met compleet geheugen verlies, om te weten hoe dat vroeger allemaal ook alweer ging en werkte.

It's your hell and your dream. De engelachtige droom tot de dood doorslapen is de ultieme eindstreep voor de heroine verslaafde. Maak een loopje als je sterk bent, maar kijk uit want een marathon laat je halverwege slapen op het wegdek.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Atropa klinkt als een naam die Albert Verlinde zou nemen als hij wilde barebacken via internet.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik twijfel er niet aan dat je dat niet durft te zeggen als je recht tegenover me zou staan in een kroeg.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een geretardeerde reactie, maakt het plaatje compleet.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben behoorlijk conservatief m.b.t homoseksualiteit in 't openbaar. Maar dat had je ook gewoon kunnen vragen.

De bescheidenheid die de Islam met zich meedraagt ligt dichter bij me, dan het Joods-Christelijke gedachtengoed die de meeste hier waarschijnlijk van hun ouders hebben meegekregen.

Maar ik zal me verontschuldigen voor m'n bijdrage aan het forum, die bedoelt was om mensen stabieler om te laten gaan met dope.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet zeker dat je dat niet de kroeg tegen mij durft te zeggen.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#12

P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Atropa klinkt als een naam die Albert Verlinde zou nemen als hij wilde barebacken via internet.
Klik om te vergroten...

Ach Deranged je hebt wel een toepasselijke naam gekozen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Wat een geretardeerde reactie, maakt het plaatje compleet.
Klik om te vergroten...

Kijk je eigen reactie dan, total onnodig en offtopic. Denk dat je maar eens bij jezelf moet beginnen als je zon reacties geeft, loser.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gaat lekker hiero...

Ik stel voor dat we al die hippie df meetings eens vervangen door ouderwetse barfights. Dan zijn dit soort discussies ook niet meer nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."