#1
Wromtraxe zei:Ik denk uit onzekerheid. Ze willen voor zichzelf bewijzen van:
' Ik kan die drug wel aan, ik word niet verslaafd '.
Een soort zelftest. Helaas is het niet risicoloos
)
Uhm, blowtje waar bruin inzit waar ze niks vanaf weten...? Dat is de grootste bullshit die ik in lange tijd heb gehoord. Heerlijke urban myth troep. Heroine wordt zowieso altijd op folie gerookt en nooit in een joint, en zo als ik dus al zei is wiet of hash kopen die "versneden" is met heroine dus echt absolute onzin, dat gebeurt niet, evenmin als dat heroine weleens wordt versneden met strychnine, ook al zo'n fijne urban myth. Nee, veel mensen raken aan de hero omdat weleens coke doen, snuiven of roken maakt niet uit, en daarna voor de come-down iets willen hebben om rustig te worden en te ontspannen en het vervelende na-effect van de coke tegen te gaan. Dat wordt dan vaak heroine aangezien de coke dealer vaak ook heroine verkoopt, al helemaal de base coke dealers. Het gebeurt ook weleens dat iemand weleens wat heroine heeft geprobeert en het wel leuk vond, maar niks om verslaafd aan te kunnen raken en de heroine in vergetelheid raakt en het maanden niet meer gebruikt en dan dient er ineens een vervelende periode aan waar wat emotioneele demping wel fijn zou zijn, en dat fijne effect van heroine ineens te binnen schiet. Dan volgt een korte periode heroine om de emotioneele crisis te boven te blijven, en die korte periode wordt een lange, totdat je het alleen nog maar gebruikt om geen ontwenning te krijgen. Zo is het ook bij mij gebeurt. Er zijn heel wat wegen die naar Rome leiden, en trouwens ook heel wat die naar Heroine leiden.greenpower zei:Ik (geen gebruiker) denk dat een deel het onbewust doet. Dus blowtje waar bruin inzit waar ze niks vanaf weten. Een deel omdat ze denken dat het zo erg niet is(of dat niet weten) en het toch erg lekker lijkt. Een een deel omdat ze gewoon iets extreems willen.
Maar ik weet het niet maar dit lijken me wel logische verklaringen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."