Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoede combinaties met Heroine (chinezen)

Goede combinaties met Heroine (chinezen)

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
doc.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nozinan(levomethapomazie) 50-100mg in combinatie met phenergan (promethazine) 50-100mg,

das een lekke cocktail, goede doorslaper, tussen 7 en 12 uur.
al ben je de hele dag aan de pep, je slaapt als een roosje.

info: [email protected]
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doel is gewoon een leuke en memorabele avond te hebben. Basecoke hoeft van mij niet zo, duurt te kort en ik krijg er echt een absurde hardslag van. Ik ben uberhaubt niet zo'n upper-liefhebber. De combinatie met MDMA of paddo's leek mij ook wat vreemd maar op Erowid staan er wel een aantal positieve reports.

Die meds die jullie noemen heb ik geen ervaring mee. Wat ik er over lees klinkt wel prima, ik heb er alleen geen toegang tot dus dat gaat 'm sowieso niet worden. :wink:
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je niet iedere dag bruin gebruikt is baze coke echt wel heftig als je al helemaal vaag bent van de bruin. Ik weet nog toen ik net begon met al die zooi namen ze net een foto van me toen ik net een lurk aan de pijp had genomen. Zag er echt niet uit :openmouth: . Maar de combi is we super lekker.

En benzo's en bruin is ook super lekker maar dat kan je beter niet doen als je geen tolerantie heb voor een van de twee. Maar als je het dan toch wil doen slik dan eerst je benzo en wacht tot dat tie werkt. En dan voorzichtig bruin gaan roken en kijken hoe je voelt.

Have fun.
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#4
. Zag er echt niet uit :openmouth: . Maar de combi is we super lekker.zei hazejunk



Have fun.[/quote]zei hazejunk



Nu nog wel lekker en fun,maar wacht maar rustig af,,JE GAAT JE KLOTE VOELEN STRAKS EN DOODZIEK WORDEN,,LEKKER EN VEEL FUN
Dom en dwaas...Bye de Reiziger :(
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks voor de reactie. Wellicht dat ik die combinatie met basecoke over een jaartje of zo uitprobeer. Heb 3 maanden geleden voor het eerst gebased maar dat kan je denk ik beter niet vaker dan 1 of 2 keer per jaar doen. Bovendien slik ik al stimulanten als medicijnen dus hou ik eigenlijk meer van ontspannend drugs. Voor benzo's heb ik wel aardige tolerantie, aangezien ik episodisch 24/7 GHB gebruik. Maar in dat geval zou ik gevoelsmatig dan ook liever GHB erbij doen dan benzo's.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ditch de G en ga lekker aan de moonrocks.

Damn, moest ik meer lef hebben en zeker zijn dat ik de verleiding van chinezen en basen kan weerstaan zou dit echt wel de ultieme combo zijn die ik zou willen proberen. Spijtig genoeg ben ik dat niet.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Reiziger888 zei:
.

Nu nog wel lekker en fun,maar wacht maar rustig af,,JE GAAT JE KLOTE VOELEN STRAKS EN DOODZIEK WORDEN,,LEKKER EN VEEL FUN
Ik ben lelijk en DOM...Bye de Reiziger :(
Klik om te vergroten...

Waar ik het over heb is 6/7 jaar geleden. LOL
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roseta Stoned zei:
Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.
Klik om te vergroten...

Even een vraagje tussendoor. Ben jij mongoliede?
Je combineert een fles wijn met ghb?
En heroine roken in een vaporiser.. heroine werkt met een aansteker onder zilverfolie.
Een vaporiser is voor wiet en wordt dus veeel warmer. Verbrand je dan niet veel heroine gewoon weg? Dat zou verklaren waarom je het niet zo goed vond he? Weet eerst is wat je doet & wat je gebruikt/combineert. GHB & alcohol is natuurlijk verschrikkelijk stom al, als voorbeeld.. :rolleyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom zou heroine niet in een vaporiser kunnen als het wel op alu folie kan?

Het principe is hetzelfde, en ik denk dat het in een vaporiser een stuk makkelijker gaat dan op folie omdat de rook daar in een gesloten ruimte blijft en je dus makkelijk de tijd kunt nemen.
Op folie vond ik zelf namelijk aardig kutkarwei, verdomd lastig.


GHB en wijn kan ook prima, als je kan doseren en blijkbaar is het goedgegaan.
Jouw woorden trippyshit: Weet eerst is wat je doet & wat je gebruikt/combineert.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
GHB en wijn blijft een risico.. En waarom heroine niet in een vaporiser? Omdat zilverfolie boven een aansteker veel minder heet wordt dan een vaporiser. Als je echt een vaporiser hebt tenminste. Wiet heeft een hele hoge temperatuur nodig, vandaar. Dus het lijkt mij dat vee heroine gewoon verbrand en vervliegt en dat zou verklaren waarom ze er minder van voelde..

En weet niet of je 'weet eerst wat je doet & wat je gebruikt/cobineert' terug kaatste naar mij, maar dat doe ik juist wel en daarom zou ik geen alcohol en ghb combineren :wink:
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaporizer werkt prima. We hebben ook nog een deel op folie gerookt maar we hadden het gevoel dat we veel verspilden (er gaat immers veel rook langs je buisje). Vaporizer werkte veel beter voor mijn gevoel.

Ik ben zeer ervaren met GHB en Alcohol, ook de combinatie. Als je met z'n tweeen over de loop van de uren een flesje wijn drinkt en halve buizen tikt is er niks aan de hand hoor. Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roseta Stoned zei:
Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
Klik om te vergroten...
Ik doe het graag hoor :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
TrippyShit zei:
.. En waarom heroine niet in een vaporiser? .. :wink:
Klik om te vergroten...

Omdat Hero smelt bij verhitting en dan 'vloeibaar' is!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roseta Stoned zei:
Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
Klik om te vergroten...

Doe jij wel goed, met vragen zoals hoe Heroine en Basecoke te combineren... :rolleyes:
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#16
speeseend zei:
TrippyShit zei:
.. En waarom heroine niet in een vaporiser? .. :wink:
Klik om te vergroten...

Omdat Hero smelt bij verhitting en dan 'vloeibaar' is!
Klik om te vergroten...
Dat klopt, toch kan je in een lightbulb vaporizer de druppel ook een kant op laten stromen. Kwestie van voorkeur, chinezen vereist wat meer techniek denk ik.

Jalliz zei:
Roseta Stoned zei:
Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
Klik om te vergroten...

Doe jij wel goed, met vragen zoals hoe Heroine en Basecoke te combineren... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Nuttige toevoeging zo'n sarcastische reactie op een totaal uit z'n verband getrokken post van mij!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Roseta Stoned zei:
Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.
Klik om te vergroten...

Haha, nee. Dat zeg ik toch. Moest ik het lef en de zekerheid hebben om de 2 afzonderlijk te gebruiken had ik ze vast wel gecombineerd. Ik weet dat het gecombineerd wordt maar op welke manier had ik niet echt bij stilgestaan (smeltpunten verschillen 60 graden ofzo, ik weet niet echt of het in de praktijk dan wel mogelijk is om het samen te roken, maar ik zie dat iemand dat al beantwoord heeft).

Heroine combineren met GHB en wijn zou ik niet doen, want blijkbaar combineren downers tesamen exponentieel en niet rechtlijnig. Daarom zou ik G nooit combineren met hero of alcohol of de 3 tesamen. Maar dat wist je volgens mij al dus je hebt vast wel kunnen doseren.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Probeer 't eens icm een kopje thee en een koekje.
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Of op een broodje pindakaas,i.p.v met sambal...erg lekker en smeuig.
Wel goed laten lopen,niet op een punt vastschroeien,verbrand de pindakaas en dat is zonde!!!!
Nou veel plezier en geluk Groet De Reiziger :rock:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou nooit heroine gebruiken, maar het lijkt me opzich wel super relaxed om eens lsd te nemen, en dan heroine, en dan de hele avond op je rug liggen en muziek luisteren, genieten van het heerlijke heroine gevoel en de lsd effecten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."