Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoede combinaties met Heroine (chinezen)

Goede combinaties met Heroine (chinezen)

29 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heroine met red bull :hearteyes:
heerlijk
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft er iemand ervaring met goede combinaties met andere drugs?

3 jaar geleden bruin gerookt en daarbij bier gedronken maar vond het eerlijk gezegd een beetje saai. Nu wil ik het binnenkort nog een keer proberen en ik dacht misschien zijn er wat combinaties die leuker uitpakken.

Voorbeelden (met alle onderstaande al zeer ruime ervaring):
MDMA - Krijg binnenkort kristallen, op Erowid lees ik ook goede verhalen.
Coke - De beroemde combo. Zowel snuif als basecoke is niet echt mijn ding dus heeft eigenlijk niet echt mijn intresse. Neem aan dat de combo dan ook niet echt fantastisch is?
GHB - M'n favoriete drug, maar onderdrukte ademhaling (het gevoel dat je bewust moet ademen) vind ik toch wel een onaangenaam gevoel. En dat lijkt me toch wel een rol spelen bij deze combo.
Wiet - Is echt mijn tussendoor drug, verpest je hiermee niet die zuivere endorfine stonedheid die je van opiaten krijgt?

Misschien rare gedachte maar hoe zit het met dissociatieven en klassieke psychedelica als paddo's en mimosa? Dan is het eigenlijk meer de heroine als 'tweede drug' natuurlijk.

Of wellicht gewoon juist alleen maar heroine zonder een andere drug erbij?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe lang werkt heroine eigenlijk als je 't rookt?

Combinatie met snuifcoke lijkt mij wel interessant, maar je kunt ook gewoon basecoke en heroine mengen (ook een base) en zo oproken. Dat is dan het rookbare equivalent van een speedball.. Ik zou het niet doen, het lijkt mij erg gevaarlijk. Maar het zal vast wel erg lekker zijn.

Ik zou het niet mengen met GHB allesinds. De andere combinaties lijken mij ook maar een vage boel. De combinatie met basecoke lijkt mij de enigste interessante (en populaire) combinatie. Je beseft toch wel dat dit erg gevaarlijk is?

Met klassieke psychedelische drugs (LSD of paddo's bijvoorbeeld) lijkt het mij ook wel bizar maar dat lijkt me nog het minst gevaarlijk.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alles is een risico, maar door goed te doseren beperk je dat. Aangezien de wijn en ghb bij haar goed ging zal ze vast goed hebben gedoseerd. Misschien heeft ze wel goed gedoseerd omdat ze wist waar ze mee bezig was.

Een vaporiser wordt toch niet INSTANT veel te warm, je warmt hem op. Na een tijdje verdampt de hero dus en kan je die inhaleren. Zo moeilijk is het niet om hero in een vapo voor te stellen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is je doel? Flink versuffend worden? Dan moet je combinatie met nozinan 50 mg doen.
Anders sluit ik me bij hierboven aan
d
doc.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
nozinan(levomethapomazie) 50-100mg in combinatie met phenergan (promethazine) 50-100mg,

das een lekke cocktail, goede doorslaper, tussen 7 en 12 uur.
al ben je de hele dag aan de pep, je slaapt als een roosje.

info: [email protected]
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doel is gewoon een leuke en memorabele avond te hebben. Basecoke hoeft van mij niet zo, duurt te kort en ik krijg er echt een absurde hardslag van. Ik ben uberhaubt niet zo'n upper-liefhebber. De combinatie met MDMA of paddo's leek mij ook wat vreemd maar op Erowid staan er wel een aantal positieve reports.

Die meds die jullie noemen heb ik geen ervaring mee. Wat ik er over lees klinkt wel prima, ik heb er alleen geen toegang tot dus dat gaat 'm sowieso niet worden. :wink:
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je niet iedere dag bruin gebruikt is baze coke echt wel heftig als je al helemaal vaag bent van de bruin. Ik weet nog toen ik net begon met al die zooi namen ze net een foto van me toen ik net een lurk aan de pijp had genomen. Zag er echt niet uit :openmouth: . Maar de combi is we super lekker.

En benzo's en bruin is ook super lekker maar dat kan je beter niet doen als je geen tolerantie heb voor een van de twee. Maar als je het dan toch wil doen slik dan eerst je benzo en wacht tot dat tie werkt. En dan voorzichtig bruin gaan roken en kijken hoe je voelt.

Have fun.
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#9
. Zag er echt niet uit :openmouth: . Maar de combi is we super lekker.zei hazejunk



Have fun.[/quote]zei hazejunk



Nu nog wel lekker en fun,maar wacht maar rustig af,,JE GAAT JE KLOTE VOELEN STRAKS EN DOODZIEK WORDEN,,LEKKER EN VEEL FUN
Dom en dwaas...Bye de Reiziger :(
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thanks voor de reactie. Wellicht dat ik die combinatie met basecoke over een jaartje of zo uitprobeer. Heb 3 maanden geleden voor het eerst gebased maar dat kan je denk ik beter niet vaker dan 1 of 2 keer per jaar doen. Bovendien slik ik al stimulanten als medicijnen dus hou ik eigenlijk meer van ontspannend drugs. Voor benzo's heb ik wel aardige tolerantie, aangezien ik episodisch 24/7 GHB gebruik. Maar in dat geval zou ik gevoelsmatig dan ook liever GHB erbij doen dan benzo's.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ditch de G en ga lekker aan de moonrocks.

Damn, moest ik meer lef hebben en zeker zijn dat ik de verleiding van chinezen en basen kan weerstaan zou dit echt wel de ultieme combo zijn die ik zou willen proberen. Spijtig genoeg ben ik dat niet.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Reiziger888 zei:
.

Nu nog wel lekker en fun,maar wacht maar rustig af,,JE GAAT JE KLOTE VOELEN STRAKS EN DOODZIEK WORDEN,,LEKKER EN VEEL FUN
Ik ben lelijk en DOM...Bye de Reiziger :(
Klik om te vergroten...

Waar ik het over heb is 6/7 jaar geleden. LOL
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roseta Stoned zei:
Je hebt het afzonderlijk wel geprobeerd? Overigens heb ik vandaag heroine gerookt met een flesje wijn en wat GHB. Het was echt een stuk heftiger dan de vorige keer (heb het dit keer in een vaporizer gedaan ipv gechineest). Echt een dopamine rush maar echt totale lichamelijke ontspanning. Heerlijk om een keer niet je hart als een idioot te keer te voelen gaan met zo'n gevoel. Het was alleen niet echt hele goeie volgens mij. We waren met z'n tweeen in een uurtje wel door een bolletje heen.
Klik om te vergroten...

Even een vraagje tussendoor. Ben jij mongoliede?
Je combineert een fles wijn met ghb?
En heroine roken in een vaporiser.. heroine werkt met een aansteker onder zilverfolie.
Een vaporiser is voor wiet en wordt dus veeel warmer. Verbrand je dan niet veel heroine gewoon weg? Dat zou verklaren waarom je het niet zo goed vond he? Weet eerst is wat je doet & wat je gebruikt/combineert. GHB & alcohol is natuurlijk verschrikkelijk stom al, als voorbeeld.. :rolleyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom zou heroine niet in een vaporiser kunnen als het wel op alu folie kan?

Het principe is hetzelfde, en ik denk dat het in een vaporiser een stuk makkelijker gaat dan op folie omdat de rook daar in een gesloten ruimte blijft en je dus makkelijk de tijd kunt nemen.
Op folie vond ik zelf namelijk aardig kutkarwei, verdomd lastig.


GHB en wijn kan ook prima, als je kan doseren en blijkbaar is het goedgegaan.
Jouw woorden trippyshit: Weet eerst is wat je doet & wat je gebruikt/combineert.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
GHB en wijn blijft een risico.. En waarom heroine niet in een vaporiser? Omdat zilverfolie boven een aansteker veel minder heet wordt dan een vaporiser. Als je echt een vaporiser hebt tenminste. Wiet heeft een hele hoge temperatuur nodig, vandaar. Dus het lijkt mij dat vee heroine gewoon verbrand en vervliegt en dat zou verklaren waarom ze er minder van voelde..

En weet niet of je 'weet eerst wat je doet & wat je gebruikt/cobineert' terug kaatste naar mij, maar dat doe ik juist wel en daarom zou ik geen alcohol en ghb combineren :wink:
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vaporizer werkt prima. We hebben ook nog een deel op folie gerookt maar we hadden het gevoel dat we veel verspilden (er gaat immers veel rook langs je buisje). Vaporizer werkte veel beter voor mijn gevoel.

Ik ben zeer ervaren met GHB en Alcohol, ook de combinatie. Als je met z'n tweeen over de loop van de uren een flesje wijn drinkt en halve buizen tikt is er niks aan de hand hoor. Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roseta Stoned zei:
Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
Klik om te vergroten...
Ik doe het graag hoor :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
.. En waarom heroine niet in een vaporiser? .. :wink:
Klik om te vergroten...

Omdat Hero smelt bij verhitting en dan 'vloeibaar' is!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roseta Stoned zei:
Gewoon rustig aan doen en naar je lichaam luisteren, dat doe je toch altijd als je drugs gebruikt, eet , drinkt etc? Ik vind dat jij wel een beetje snel klaar staat met je conclusies.
Klik om te vergroten...

Doe jij wel goed, met vragen zoals hoe Heroine en Basecoke te combineren... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."