#1
Inderdaad. Die smaak; alsof je een vale gier hebt gebeft
vond ik ook heerlijk. In het begin was dat wel wennen, uiteindelijk waren de geur en smaak juist de sterkste verlangens / herinneringen naar Hero.
Opium&Rum zei:Wat een topic, ik ben bij het begin begonnen en had na de eerste bladzijde hypomanische posts van de TS al het voorgevoel dat er een terugvalletje aan zat te komen. Helaas werd dat ook nog bevestigd.

speeseend zei:neem de tijd voor iets wat niet plots is gecreëerd!

Ninanina zei:..
A chan en ook eend, kunnen jullie je voorstellen dat er iemand, terwijl je bezig bent met je te concentreren op jezelf en die domme 2 mg. , de hele tijd "mama, maaaamaaa, " roept!! Mama waar is mijn huiswerk, maaaaaamaaaa, waar zijn mijn boterhammen, Maaaaaaamaaaaa!!!! Mijn broer pest me, Maa, hoe noemt die koning ook al weer???Mamaaa, waarom luister je niet???? Waar is die afbeelding van de steen van rossetta,....En mama is vooral moe en wil energie en slapen!!!! Opositie van Kai (8 jaar), tegen de juf (klasieke juf die vindt dat Het Belgisch Koningshuis belangrijker is), oppositie van Zios (3jaar) die vindt dat een kerstboom meer dan 1 meter moet zijn!!!...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."