#1
Een implantaat lijkt mij niet de oplossing. Eerder de Psyche. Wanneer alles daarboven weer op de 'normale' manier functioneert, zal een terugval tot het verleden kunnen behoren. Op zich is het wegnemen van de trek een onderdeel van het genezingsproces. Het zal enkel niet uitmaken of je dit nu met een pilletje of met een implantaat bereikt, lijkt mij.
Als ik er zo over nadenk, lijkt die implantaat mij zwaar klote. Iets in je buik laten stikken, daar zie ik zwaar tegenop. Ik hou er liever zelf de controle over. Als het om wat voor reden ook nodig is om Geen trekremmer te willen / kunnen gebruiken, dan wil ik die rotzooi weg kunnen flikkeren. Zonder eerst mijn ritsluiting te vinden, om vervolgens die trekremmende console uit mijn buik te rukken. Maar hey, dat is een gedachtekronkel van de Eend![:)]()
Natuurlijk wens ik een ieder met zo een implantaat veel succes. Hopelijk is het maar één keer nodig, om vervolgens een schoon leven te leiden, tot de man met de zeis jullie komt halen.
Als ik er zo over nadenk, lijkt die implantaat mij zwaar klote. Iets in je buik laten stikken, daar zie ik zwaar tegenop. Ik hou er liever zelf de controle over. Als het om wat voor reden ook nodig is om Geen trekremmer te willen / kunnen gebruiken, dan wil ik die rotzooi weg kunnen flikkeren. Zonder eerst mijn ritsluiting te vinden, om vervolgens die trekremmende console uit mijn buik te rukken. Maar hey, dat is een gedachtekronkel van de Eend
Natuurlijk wens ik een ieder met zo een implantaat veel succes. Hopelijk is het maar één keer nodig, om vervolgens een schoon leven te leiden, tot de man met de zeis jullie komt halen.
