#1
Zelf naar Den Haag ?? Best een goed idee maar ik ben bang dat ik dan een gids moet inhuren want als 020 man, ben ik al snel verdwaald buiten de ring ![:flushed:]()
Donantzone zei:Ik gebruik zelf geen heroine, maar via SR heb ik gezien dat er ook een jongen is die nu uit Turkije verkoopt. Het is wel wat duurder, maar uit de reacties van de mensen die het kopen kan ik wel opnemen dat het puur spul is. Lijkt me beter dan al dat versneden spul? Correct me if im wrong.
Ik gebruik de site zelf voor andere middelen. Krijg deze week een gram MDA binnen. Na jaren zoeken toch op deze site gevonden![]()
Dit lijkt me echt verschrikkelijk... ooit meegemaakt dan dat er gewoon niets goeds was? Lijkt me dat je dan echt doodziek word....leveldesigner zei:sorry voor mijn late reactie, maar door de feestdagen en computer problemen was ik niet eerder in staat te antwoorden.
inderdaad gaat 98% van mijn geld naar de dope, verder koop ik wat boodschappen en shag en dat is het dan. dus gewoon zware tijden, altijd. maarja, t went wel een klein beetje na zowat 30 jaar....
de kwaliteit valt gelukkig erg mee de laatste maanden, het is zeker niet super, maar slecht ook zeker niet. het is voldoende. gelukkig is hier die tijd van cafeine dope al weer lang over, dat was echt een ramp! helaas zijn de prijzen niet meer gezakt wat ik wel had verwacht. het is nog altijd bijna 2 keer zo duur als dat t 1 jaar geleden was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."