Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpnieuw heroine crisis (zomer crisis!)

Opnieuw heroine crisis (zomer crisis!)

52 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
Dr. DLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf naar Den Haag ?? Best een goed idee maar ik ben bang dat ik dan een gids moet inhuren want als 020 man, ben ik al snel verdwaald buiten de ring :flushed:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
een goeie gids hebben is inderdaad wel erg van belang, zou ik in Amsterdam moeten scoren dan wordt dat ook moeilijk voor. alhoewel, even rondlopen in bepaalde buurten en meestal pik ik dan wel de figuren eruit die me verder kunnen helpen. wat dat betreft is de scene eigenlijk overal het zelfde, hier en in het buitenland.

probleem is altijd dat wanneer je niet bekend bent je dan leergeld moet betalen, zo noem ik dat altijd.want je wordt altijd eerst een paar keer in de maling genomen voordat je een goed adresje vind.

een vriend van mij zei eens, (hij heeft geen verstand van wat voor drugs dan ook) dat hij er van uit ging dat junkies enkel anderen oplichte en dat ze onderling wel te vertrouwen waren. maar heb hem toen direct uit die droom geholpen. helaas zijn junkies onderling in 9 van de 10 gevallen nog erger. gelukkig zijn er uitzonderingen, ze zijn spaarzaam, maar zijn er wel.
l
laurenslvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is ff offtopic, sorry hoor: Wat ik me nou eigenlijk afvraag is hoe heroïnegebruikers aan al dat geld komen? De echte verslaafden zullen volgens mij toch ook geen werk meer hebben enzo en het lijkt me raar dat elke heroïneverslaafde steelt of dealt ofzo voor zijn geld?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee, die draaideur criminelen, dat is inderdaad enkel een deel van de verslaafden. zowat 90% van de verslaafden die ik ken, zijn net als ik geen crimineel maar moeten gewoon iedere dag zorgen dat ze hun protie kunnen kopen. en dat gaat lang niet altijd goed, wat dus inhoudt dat je dan ziek bent. meestal kan ik gewoon poffen bij mijn dealer daar ik hem al zolang ken maar anders zit je zwaar in de problemen. sommigen dealen er wat bij voor eigen gebruik te kunnen bekostigen, maar daar kleven dus weer allerlei risico s aan. heb dat zelf vroeger een hele tijd gedaan maar ben gestopt nadat ik enkele keren ernstig ben beroofd waarbij men lichamelijk geweld bepaald niet schuwde.
vooral verslaafd zijn aan coke en of heroine is dus een ramp financieel gezien, kan gerust zeggen dat 99% van mijn geld opgaat aan de dope. kan net brood en pindakaas kopen en mijn shag en dat is het dan ook. allemaal knap beroerd!
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee hier in noorden is idd niets te vinden, ben er ook niet op zoek maar vind het zo raar dat ik alles kan vinden( geen pm's!) maar geen bruin, niet dat ik het wil proberen maar gaat om het idee..
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
naja het staat allemaal in verhouding hea, me meisje heb ik nu( bijna :P) maar dan nog voor zelfvertrouwe enz is het allemaal wel beter.
en ik heb er ook lol in tegelijkertijd, met fitness enz. dan nu al een half jaar 5x per week en krijg er steeds meer zin in.
l
laurenslvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damn man, moet verschrikkelijk zijn. Ik hoop voor jou en alle andere heroïneverslaafden hier dat jullie er ooit uit geraken.
D
Dr. DLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm er zijn toch ook heel wat gebruikers die gewoon een baan hebben en de momenten dat ze geen dope kunnen bemachtigen of kunnen betalen met metha opvangen. Als je alleen hero gebruikt en/of meet, kost het een hoop geld maar is nog te overzien. Met coke daarentegen heb je nooit genoeg en kun je, als je een beetje je best doet, honderden euro's achter elkaar in je pijp gooien. Daar is geen inkomen tegenop gewassen.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
probleem met meth is dat je dan niet zomaar even kan nemen als je geen dope hebt.
meth begint pas na 2 dagen te werken en werkt pas de derde dag echt. je moet nml
een bloedspiegel opbouwen. dat is 1 van de vele nadelen van meth.

maar je hebt gelijk, met coke heb je nooit genoeg, alhoewel de dope kwaliteit
de laatste 15 jaar nu ook zo is dat je daar niet snel genoeg van krijgt. t is niet
meer zoals t 25 jr geleden was, dat je wat nam en out ging, helaas.
D
DonantzoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik zelf geen heroine, maar via SR heb ik gezien dat er ook een jongen is die nu uit Turkije verkoopt. Het is wel wat duurder, maar uit de reacties van de mensen die het kopen kan ik wel opnemen dat het puur spul is. Lijkt me beter dan al dat versneden spul? Correct me if im wrong.

Ik gebruik de site zelf voor andere middelen. Krijg deze week een gram MDA binnen. Na jaren zoeken toch op deze site gevonden :)
D
Dr. DLid
01-01-2024, 00:00
#11
Donantzone zei:
Ik gebruik zelf geen heroine, maar via SR heb ik gezien dat er ook een jongen is die nu uit Turkije verkoopt. Het is wel wat duurder, maar uit de reacties van de mensen die het kopen kan ik wel opnemen dat het puur spul is. Lijkt me beter dan al dat versneden spul? Correct me if im wrong.

Ik gebruik de site zelf voor andere middelen. Krijg deze week een gram MDA binnen. Na jaren zoeken toch op deze site gevonden :)
Klik om te vergroten...

Ik maak ook weleens gebruik van SR, voornamelijk omdat je door het wereldwijde aanbod soms exotische dingen ziet die je hier nooit tegenkomt. China White bijvoorbeeld, zo zuiver dat je maar een fractie gebruikt van wat er normaal door gaat. Nadeel is wel dat je vaak een tijd moet wachten voor het er is en het behoorlijk aan de prijs is. Ook moet je wel een beetje bekend zijn in de Online wereld voor je Tor software hebt geïnstalleerd en Bitcoins hebt geregeld.

Maar, je hebt gelijk SR is een mooi fenomeen :)
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ooo, Silk Road, ja!
zat al te denken, SR? SR?
grappig, las er maanden gelezen eens over hier, en toevallig heb ik
eergisteren me eens hierin verdiept. schijnt inderdaad de alle waar
daar van zeer hoge kwaliteit is, en ook duurder. maarja, vooral met
heroine tegenwoordig is de kwaliteit zoooo laag, dat zelfs al zou t
3 keer duurder zijn en puur, dan nog ben je veeeeel goedkoper uit.
gewoon voor eigen gebruik zelf een beetje versnijden, (zodat t dus
minder duur is zeg maar), en dan heb je vrij goedkoop voor een hele
lange tijd een mooie stash!!

moet me toch eens goed gaan inlezen over die Bitcoins, etc, en t opzetten
van SR zelf, want dat schijnt inderdaad even moeilijk te zijn. maar dan
heb ik wel weer pure handel. wat in praktijk dus neerkomt met dope op
96% ofzo, 100% bestaat niet. en als je dan bedenkt dat wat je nu op straat
koopt zo tussen de 15 en hooguit 25% puur is, en dan heb je dus hele goeie.
dan is t nog niet zo duur.
moet dit toch eens echt uitzoeken, bedankt voor de herinnering eraan!!
O
OverdrijvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yo ik hoop binnenkort bij mijn jaarlijkse heroineavond wel iets echts tegen te komen in Amsterdam.. maar ik begrijp dat ik daarvoor beter naar Den Haag kan gaan. Correct?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja, vreemd maar waar. kom zelf nooit in Adam maar een vriend van me die daar woont en ziin dope koopt is al vele malen naar hier daarvoor gekomen, dus dat zegt genoeg. vroeger was Den Haag altijd nr3 voor zaover ik weet, eerst Rdam dan Adam en dan den Haag. maar den Haag is minstens 1 plaats opgeschoven en misschien zelf wel door naar de eerste, weet niet hoe t in Rdam is nu.
S
ShamblerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tot mijn verbazing zie ik dat prijzen hier in het zuiden des lands (limburg) een stuk lager liggen dan hierboven geschetst. Gemiddeld zo'n 30 a 35 euro. Geen idee waar dat aan ligt al hoor ik wel dat de meeste mensen -En wellicht meer als in de randstad- gewoon niet meer willen betalen.
Je ziet het overigens wel terug in kwaliteit. Die is vaak ook een stukje minder maar rechtvaardigd niet het enorme prijsverschil.
Zou het een reden zijn dat mensen boven de rivieren gemiddeld gewoon meer verdienen?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee, denk niet dat dat t geval is, want ook wij in de randstad willen niet veel betalen, lol.
en ook hier kan ik voor 30 kopen, maar, dat zie je dan direct terug in de kwaliteit. en eigenlijk is het altijd zo dat goedkoop duurkoop is, vooral met dope. want als je dan ziet hoeveel zwakker het is, en hoeveel goedkoper het is, dan is die goedkope dope eigenlijk duurder, (hoop dat dit een beetje begrijpenlijk is). want als ik van die goedkope dope koop dan is dat zo op, en dan mag ik blij zijn dat ik beter ben.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mag ik dan vragen hoe je je heroine verslaving kan bekostigen? Of gaat je hele maandloon op aan heroine en alle andere pleziertjes er gewoon helemaal niet meer zijn?

En hoe doe je het als er gewoon helemaal niets te vinden valt?

Ben gewoon nieuwsgierig hierna.
K
K-rboLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is toch 1 voordeel aan die crisisperiodes! nieuwe gebruikers zijn minder geneigd verder te gebruiken omdat ze er toch niet veel aan hebben als ze cafeine chinezen.Ik ben de eerste keren blijven terugkeren naar het product omdat ik goede kwaliteit had de eerste keren.En daarbij ook het nodige effect.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#19
sorry voor mijn late reactie, maar door de feestdagen en computer problemen was ik niet eerder in staat te antwoorden.

inderdaad gaat 98% van mijn geld naar de dope, verder koop ik wat boodschappen en shag en dat is het dan. dus gewoon zware tijden, altijd. maarja, t went wel een klein beetje na zowat 30 jaar....

de kwaliteit valt gelukkig erg mee de laatste maanden, het is zeker niet super, maar slecht ook zeker niet. het is voldoende. gelukkig is hier die tijd van cafeine dope al weer lang over, dat was echt een ramp! helaas zijn de prijzen niet meer gezakt wat ik wel had verwacht. het is nog altijd bijna 2 keer zo duur als dat t 1 jaar geleden was.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#20
leveldesigner zei:
sorry voor mijn late reactie, maar door de feestdagen en computer problemen was ik niet eerder in staat te antwoorden.

inderdaad gaat 98% van mijn geld naar de dope, verder koop ik wat boodschappen en shag en dat is het dan. dus gewoon zware tijden, altijd. maarja, t went wel een klein beetje na zowat 30 jaar....

de kwaliteit valt gelukkig erg mee de laatste maanden, het is zeker niet super, maar slecht ook zeker niet. het is voldoende. gelukkig is hier die tijd van cafeine dope al weer lang over, dat was echt een ramp! helaas zijn de prijzen niet meer gezakt wat ik wel had verwacht. het is nog altijd bijna 2 keer zo duur als dat t 1 jaar geleden was.
Klik om te vergroten...
Dit lijkt me echt verschrikkelijk... ooit meegemaakt dan dat er gewoon niets goeds was? Lijkt me dat je dan echt doodziek word....
Hoe duur is heroine dan ongeveer? (Als dit niet akkoord is met de regels verwijder het dan maar)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."