Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpnieuw heroine crisis (zomer crisis!)

Opnieuw heroine crisis (zomer crisis!)

52 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan me dat goed voorstellen dat daar niets is te vinden, zo'n 15 jaar geleden verkocht mijn broer daar en toen was het er al bar en boos. vrees dat dat nu enkel nog erger is.
moet er niet aan denken om te leven in een provincie waar niets te krijgen is, en zelfs in de buurt provincies ook niet. dat betekend dus of afkicken, of om de zoveel tijd een trip naar het westen maken.

succes ermee, ik leef met je mee
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ben blij te horen dat je het niet wilt proberen en dat t puur uit interesse was, want heroine is helaas een drugsoort waar je ontzettend snel aan blijft hangen. Dus beter zo...
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat getuigd van moed en inzicht!
Dat je nu na 2 keer coke gebruikt te hebben al doorhebt dat je cravings ernaar hebt, helaas vervolg je de zin dan met;

vandaar dat ik deze week nog voor 1 dag koop

en dat je dan even stopt, het beste zou natuurlijk zijn om dan direct te stoppen. want ieder uitstel maakt t middel enkel nog aantrekkelijker. Daarom is het dan ook een erg goed besluit om heroine helemaal niet te probereb, of op zeker om het voorlopig nog een paar jaar te laten staan. Het zijn niet voor niets Hard drugs, het gaat namenlijk allemaal erg hard, je hangt er zo aan. En zeker wanneer je zelf al doorhebt dat je hier erg gevoelig voor bent, t beste is dan om er zo ver mogelijk vandaan te blijven. Geloof me, 27 jaar geleden waarschuwde men mij. Maar ik was te eigenwijs, en nu zijn we 27 verslaafde jaren verder.

heel veel succes, en ik hoop dat je de coke ook kunt afzweren!
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#4
naja cravings, tis niet zo dat ik denk van ik voel me niet lekker zonder, maar meer zo van het was zondag wel erg lekker hah

zojuist me halfje gehaald, en k denk dat ik die bewaar tot dinsdag( goudenpijl, zon feest hier) en dan eerste 5/6 maand geen coke meer, wil helemaal op rantsoen na de vakantie want ik wissel de meeste weken af met coke/xtc/speed en dan wiet.


k heb mezelf wel goed in de hand wat zulke dingen betreft hoor.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
justinn zei:
..k heb mezelf wel goed in de hand wat zulke dingen betreft hoor.
Klik om te vergroten...

Altijd een van die mooie uitspraken (-: Volgens mij was Berbatov ook eigenaar van deze zin!

Was ik bijna vergeten je andere 'pakkende' zin te quoten:

justinn zei:
naja cravings, tis niet zo dat ik denk van ik voel me niet lekker zonder, maar meer zo van het was zondag wel erg lekker hah
Klik om te vergroten...

Kijk maar uit kerel, je voldoet voor mij voor de volle 100% aan de risico-voorwaarden.
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm hoe zeg ik dit, gaat ff gay klinken dit maargoed moet maar dan, me uiterlijk vind ik ook belangrijk en aangezien van deze rotzooi( alle 3 de stimulerende middelen dan) me face naar de .. gaat. Weet ik voor mezelf wel wanneer ik te veel doe.. althans dat denk ik.

voorbeeld: gistere is coke gehaald door maat van me, zou ik vandaag krijgen belt men maat net met de vraag of een andere maat van me( klinkt ingewikkeld) dat wel van me over mocht kopen want hij ging wel uit vandaag en ik niet, hebk dus jah opgezegd aangezien ik het alleen dinsdag maar wil. alsk egt al bijna verslaafd was had ik het wel voor mezelf willen houden toch?

& net na 0.1 gram speed te hebben geprobeerd ( had laatste paar keren alleen maar rommel) heb ik dat ook weggegeven.(0.9gram), dit coke wat ik dinsdag krijg word het laatste van deze vakantie en waarschijnlijk komende maanden, af en toe wiet uitgezonderd.

trouwens 1 vraag nog, k heb vanmorgen 10uur vochtafdrijvers genomen ( word me 3e dag, morge dag rust) ff voor de vakantie, ga naar lloret de mar, nou is me vraag , heb tegen 1uur de speed genomen, dat kleine beetje, toch zegt iets in me dat ik beter ff wacht tot een uur of 7 voordat ik de 2e x vochtafdrijvers pak( 2x per dag 2x capsules), ??. want k droog nu toch dubbel uit, geluk dat ik achter pc zit en al 2.5liter water op heb:grin:

Ik praat hier veel van merk ik, dit is weer goeie jammer dat ik het eerst afzweer hah
& laten we maar ff weer ontopic proberen te gaan, mochten jullie me toch nog waarschuwen willen mag dat altyd, word ook gewaardeerd aangezien jullie veel meer ervaring als mij hebben.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm hoe zeg ik dit, gaat ff gay klinken dit maargoed moet maar dan, me uiterlijk vind ik ook belangrijk en aangezien van deze rotzooi( alle 3 de stimulerende middelen dan) me face naar de .. gaat.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik allesbehalve gay klinken, eerder normaal en gezond.
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
het gaat dan ook voornamelijk om meisjes, dat ik veel op me uiterlijk wil letten.. haha
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar ook voor jezelf toch?
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Justinn ik begrijp je curiousity naar bruin, maar hou die angst vast voor verslaving ( das een gezonde angst ) en die gezonde angst houdt mij er ook af.
Herkenbare dingen zoals gesteld zijn op je uiterlijk en daarom mate houden, dat heb ik met snelle, dacht aiii mate houden ik wil me tandjes mooi houden, inmiddels toch al wortelkanaal behandelingen ondergaan...
Ben inmiddels van een weekendverslaving af, naar een gebruik van (ik denk ) 5 x gehad dit jaar....en mindere hoeveelheden t.o.v. eerst.

Als ik zin heb in een //___________ is 't ook niet in de zin van "ik heb 't nodig, voel me naar" dan is 't puur omdat ik weet dat het FUN is.

Ik denk dat de adviezen van de bruingebruikers hier niet in de wind geslagen moeten worden, dit zijn belangrijke ervaringsverhalen wat hopelijk meer (bruin-)verslaafden tegen kan gaan onder de members hier.
:rock:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrPepper zei:
Herkenbare dingen zoals gesteld zijn op je uiterlijk en daarom mate houden, dat heb ik met snelle, dacht aiii mate houden ik wil me tandjes mooi houden, inmiddels toch al wortelkanaal behandelingen ondergaan...
Klik om te vergroten...

Dat is nu ook het herkenbare: denken in stereotypen! Relatief weinig verslaafden zijn dief, dakloos, zonder tanden en stinken(-:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is nu ook het herkenbare: denken in stereotypen! Relatief weinig verslaafden zijn dief, dakloos, zonder tanden en stinken(-:
Klik om te vergroten...

De meesten hebben wel een chronisch gebrek aan geld.
1
123MindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zo'n kaartje gekocht waar je heel nederland door mag reizen de hele dag... welke steden raden jullie mij aan om wat leuks te kunnen krijgen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."