hmm hoe zeg ik dit, gaat ff gay klinken dit maargoed moet maar dan, me uiterlijk vind ik ook belangrijk en aangezien van deze rotzooi( alle 3 de stimulerende middelen dan) me face naar de .. gaat. Weet ik voor mezelf wel wanneer ik te veel doe.. althans dat denk ik.
voorbeeld: gistere is coke gehaald door maat van me, zou ik vandaag krijgen belt men maat net met de vraag of een andere maat van me( klinkt ingewikkeld) dat wel van me over mocht kopen want hij ging wel uit vandaag en ik niet, hebk dus jah opgezegd aangezien ik het alleen dinsdag maar wil. alsk egt al bijna verslaafd was had ik het wel voor mezelf willen houden toch?
& net na 0.1 gram speed te hebben geprobeerd ( had laatste paar keren alleen maar rommel) heb ik dat ook weggegeven.(0.9gram), dit coke wat ik dinsdag krijg word het laatste van deze vakantie en waarschijnlijk komende maanden, af en toe wiet uitgezonderd.
trouwens 1 vraag nog, k heb vanmorgen 10uur vochtafdrijvers genomen ( word me 3e dag, morge dag rust) ff voor de vakantie, ga naar lloret de mar, nou is me vraag , heb tegen 1uur de speed genomen, dat kleine beetje, toch zegt iets in me dat ik beter ff wacht tot een uur of 7 voordat ik de 2e x vochtafdrijvers pak( 2x per dag 2x capsules), ??. want k droog nu toch dubbel uit, geluk dat ik achter pc zit en al 2.5liter water op heb
Ik praat hier veel van merk ik, dit is weer goeie jammer dat ik het eerst afzweer hah
& laten we maar ff weer ontopic proberen te gaan, mochten jullie me toch nog waarschuwen willen mag dat altyd, word ook gewaardeerd aangezien jullie veel meer ervaring als mij hebben.