Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpnieuw heroine crisis (zomer crisis!)

Opnieuw heroine crisis (zomer crisis!)

52 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee hier in noorden is idd niets te vinden, ben er ook niet op zoek maar vind het zo raar dat ik alles kan vinden( geen pm's!) maar geen bruin, niet dat ik het wil proberen maar gaat om het idee..
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
en toen was het dinsdag, toch maar geen coke gekocht omdat niemand van ons meer naar feestje wou,

jammer maar helaas hah
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jasses! Ik hoop dat het allemaal snel over is, voor jullie.

Ik vind dat je er nog begripvol over kan tikken, LevelDisigner. Toen ik zo een enkele keer bagger kreeg omdat het crisis was, werd ik helemaal gek.
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm hoe zeg ik dit, gaat ff gay klinken dit maargoed moet maar dan, me uiterlijk vind ik ook belangrijk en aangezien van deze rotzooi( alle 3 de stimulerende middelen dan) me face naar de .. gaat. Weet ik voor mezelf wel wanneer ik te veel doe.. althans dat denk ik.

voorbeeld: gistere is coke gehaald door maat van me, zou ik vandaag krijgen belt men maat net met de vraag of een andere maat van me( klinkt ingewikkeld) dat wel van me over mocht kopen want hij ging wel uit vandaag en ik niet, hebk dus jah opgezegd aangezien ik het alleen dinsdag maar wil. alsk egt al bijna verslaafd was had ik het wel voor mezelf willen houden toch?

& net na 0.1 gram speed te hebben geprobeerd ( had laatste paar keren alleen maar rommel) heb ik dat ook weggegeven.(0.9gram), dit coke wat ik dinsdag krijg word het laatste van deze vakantie en waarschijnlijk komende maanden, af en toe wiet uitgezonderd.

trouwens 1 vraag nog, k heb vanmorgen 10uur vochtafdrijvers genomen ( word me 3e dag, morge dag rust) ff voor de vakantie, ga naar lloret de mar, nou is me vraag , heb tegen 1uur de speed genomen, dat kleine beetje, toch zegt iets in me dat ik beter ff wacht tot een uur of 7 voordat ik de 2e x vochtafdrijvers pak( 2x per dag 2x capsules), ??. want k droog nu toch dubbel uit, geluk dat ik achter pc zit en al 2.5liter water op heb:grin:

Ik praat hier veel van merk ik, dit is weer goeie jammer dat ik het eerst afzweer hah
& laten we maar ff weer ontopic proberen te gaan, mochten jullie me toch nog waarschuwen willen mag dat altyd, word ook gewaardeerd aangezien jullie veel meer ervaring als mij hebben.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm hoe zeg ik dit, gaat ff gay klinken dit maargoed moet maar dan, me uiterlijk vind ik ook belangrijk en aangezien van deze rotzooi( alle 3 de stimulerende middelen dan) me face naar de .. gaat.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik allesbehalve gay klinken, eerder normaal en gezond.
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
het gaat dan ook voornamelijk om meisjes, dat ik veel op me uiterlijk wil letten.. haha
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar ook voor jezelf toch?
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Justinn ik begrijp je curiousity naar bruin, maar hou die angst vast voor verslaving ( das een gezonde angst ) en die gezonde angst houdt mij er ook af.
Herkenbare dingen zoals gesteld zijn op je uiterlijk en daarom mate houden, dat heb ik met snelle, dacht aiii mate houden ik wil me tandjes mooi houden, inmiddels toch al wortelkanaal behandelingen ondergaan...
Ben inmiddels van een weekendverslaving af, naar een gebruik van (ik denk ) 5 x gehad dit jaar....en mindere hoeveelheden t.o.v. eerst.

Als ik zin heb in een //___________ is 't ook niet in de zin van "ik heb 't nodig, voel me naar" dan is 't puur omdat ik weet dat het FUN is.

Ik denk dat de adviezen van de bruingebruikers hier niet in de wind geslagen moeten worden, dit zijn belangrijke ervaringsverhalen wat hopelijk meer (bruin-)verslaafden tegen kan gaan onder de members hier.
:rock:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrPepper zei:
Herkenbare dingen zoals gesteld zijn op je uiterlijk en daarom mate houden, dat heb ik met snelle, dacht aiii mate houden ik wil me tandjes mooi houden, inmiddels toch al wortelkanaal behandelingen ondergaan...
Klik om te vergroten...

Dat is nu ook het herkenbare: denken in stereotypen! Relatief weinig verslaafden zijn dief, dakloos, zonder tanden en stinken(-:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is nu ook het herkenbare: denken in stereotypen! Relatief weinig verslaafden zijn dief, dakloos, zonder tanden en stinken(-:
Klik om te vergroten...

De meesten hebben wel een chronisch gebrek aan geld.
D
DatwelLid
01-01-2024, 00:00
#11
En hoe is het nu met de crisis? Ik probeer in Utrecht al weken aan normale dope te komen maar ze kijken me aan alsof ik uit een ander tijdperk kom als ik om bruin vraag, alleen wit en zelfs dat is bagger. Vanmiddag naar Adam Zuid-Oost, maar helaas ook daar is de tijd dat je binnen 5 minuten klaar was over. Gewoon empty handed weer naar huis! Is er uberhaupt nog wel iets in de randstad te krijgen om moet ik me inschrijven als junk en aan de gratis verstrekking?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha, nee. en zelfs dan, gratis verstrekking krijg je niet zomaar, helaas.
daar gaat een hele lijst aan eisen vooraf.

maar, de kwaliteit in den Haag is weer goed. ik ben de topic starten hier en t is een hele tijd echt super bagger geweest, (zelfs toen de crisis begon voriga jaar november, toen was er 2 dagen GEEN dope in den Haag, ongekend!) maar t is nu alweer een tijd heel goed te doen hier. natuurlijk geen super dope zoals lang geleden (15 jaar en langer), maar we staan weer op de kwaliteit van een jaar geleden of langer. de prijzen zijn wel zowat verdubbelt sinds een jaar geleden en even zag het ernaar uit dat die weer gingen zakken, maar helaas.

nu weet ik dat in A'dam inderdaad ook nog steeds enkel cafeine dope is te krijgen, rotzooi dus. ken een A'dammer die al heel wat tripjes richting den haag heeft moeten maken en dat terwijl 10 jaar geleden er tijden waren dat dit omgekeerd was.
maar, t schijnt inderdaad nog steeds erg moeilijk te zijn, dat geeft mijn dealer nog steeds ook aan. er is veel rotzooi hier en hij moet zijn best doen om steeds de goeie te krijgen, voor een redelijke prijs. want hij laat me ook weten dat er zeker super dope is, maar die is nog veel duurder. dan betaals hij inkoop waar hij t nu voor verkoopt, en klanten vinden de prijzen nu al hoog zegt hij, wat ze dus ook zijn. dus nog duurder werkt niet. ookal zou ik zelf graag t dubbele betalen voor de echte pure dope (96% ofzo). want dan ben je toch altijd nog goedkoper uit, want van die super dope kan je dan 6 gram ofzo versnijden, en dan ben de dus
gelijk voor de hele week goedkoop uit.

hoe verder je weg zit van de randstad hoe slechter en duurder t altijd wordt, dat is mijn ervaring. heb een tijd in Friesland en Oss doorgebracht en beide plaatsen waren slecht wat dope betreft. alhoewel Utrecht natuurlijk toch een grote stad is.
D
Dr. DLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm, ik hoop dat mijn dealer dan een bezoekje aan Den Haag gaat brengen want wat ik de laatste weken in Amsterdam heb gekregen was zo slecht dat je er nauwelijks beter van wordt...
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja, het is diep triest. weet precies wat je bedoelt want ook hier hebben we verschillende weken gehad waar men amper nog kon spreken van heroine.
ook Rotterdam schijnt knap waardeloos te zijn tegenwoordig. een raadsel waarom den Haag
dan nu wel goeie kan leveren. af ern toe hebben we even een dag een inzinking maar dan weet mijn dealer toch weer goeie te vinden. denk dat t ook de tijd is van dat dealers gewoon belachelijk veel willen verdienen, t draaid nu enkel echt alleen nog maar om geld en dat was toch wel eens anders. mijn dealer zegt t zelf, er is gewoon goeie te krijgen maar die is qua inkoop gewoon wat duurder. dus je betaald een klein beetje meer als ergens anders maar de kwaliteit maakt dat meer dan 3 keer goed. want ook ik kan rotzooi hier krijgen, t is dan wel goedkoop, maarja, achteraf dus eigenlijk niet. want rotzooi is altijd duur, lol.
hoop dat je snel weer goeie vind want dope is al duur, maar wanneer je enkel rotzooi vindt dan vliegt t geld helemaal je zak uit want je blijft toch maar meer kopen om toch die beetjes dope binnen te krijgen die tussen de versnijdingsmiddelen zit.

succes
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
It's good to be clean (-:

Succes mannen! Hopelijk komen er weer betere tijden aan voor jullie.
D
Dr. DLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb rondgevraagd maar mijn adres heeft geen link met Den Haag. Dus dat kon nog weleens lang sappelen worden. ik hoorde wel van een maat van me die wat goeds had gekregen via een of andere underground site op internet maar belachelijk duur en hij heeft er ook errug lang op moeten wachten. Maar goed, wat ik nu krijg ben ik zo zat dat ik zo langzamerhand ook wel bereid om serieus te betalen voor goed spul
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja, de tijd dat men niet al teveel hoefde te betalen voor kwaliteit is schijnbaar voorbij.
de prijzen zijn het laatste jaar zowat verdubbelt voor goede kwaliteit, maar zoals ik al eerder zei ben je dan toch altijd nog goedkoper uit. vrees dat je dus anders zelf even op en neer moet naar den Haag, wat de prijs natuurlijk enkel nog meer verhoogt.
D
Dr. DLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zelf naar Den Haag ?? Best een goed idee maar ik ben bang dat ik dan een gids moet inhuren want als 020 man, ben ik al snel verdwaald buiten de ring :flushed:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#19
een goeie gids hebben is inderdaad wel erg van belang, zou ik in Amsterdam moeten scoren dan wordt dat ook moeilijk voor. alhoewel, even rondlopen in bepaalde buurten en meestal pik ik dan wel de figuren eruit die me verder kunnen helpen. wat dat betreft is de scene eigenlijk overal het zelfde, hier en in het buitenland.

probleem is altijd dat wanneer je niet bekend bent je dan leergeld moet betalen, zo noem ik dat altijd.want je wordt altijd eerst een paar keer in de maling genomen voordat je een goed adresje vind.

een vriend van mij zei eens, (hij heeft geen verstand van wat voor drugs dan ook) dat hij er van uit ging dat junkies enkel anderen oplichte en dat ze onderling wel te vertrouwen waren. maar heb hem toen direct uit die droom geholpen. helaas zijn junkies onderling in 9 van de 10 gevallen nog erger. gelukkig zijn er uitzonderingen, ze zijn spaarzaam, maar zijn er wel.
l
laurenslvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is ff offtopic, sorry hoor: Wat ik me nou eigenlijk afvraag is hoe heroïnegebruikers aan al dat geld komen? De echte verslaafden zullen volgens mij toch ook geen werk meer hebben enzo en het lijkt me raar dat elke heroïneverslaafde steelt of dealt ofzo voor zijn geld?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."