Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, wachten zal er niet heeel lang inzitten denk ik aangezien er de 18de echt een VET feest is in antwerpen waar ik waarschijnlijk ook wel wat ga pakken als ik de kans krijg Spijtig dat ik mijn eerste keer een beetje verneukt heb Achja, ik bekijk het langs de positieve kant: Ik heb die eerste keer nooit écht gehad dus ik weet niet welk gevoel ik gemist heb ^^ Nogmaals bedankt iedereen"
"Idd pep, le bask en narkotek _O_"
"Prachtige post madcat!"
"Hey DF Ik ben de laatste tijd redelijk gefascineerd door hallucinogenen en aangezien het het seizoen is wou ik eens proberen om paddo's in het wild te plukken Ik heb al redelijk wat gegoogled maar ik vind alleen dat de psilocybe semilanceata in de natuur in België voorkomt. Weten jullie of er nog andere soorten paddo's hier in de natuur voorkomen? Bedankt"
"Ben vandaag eens gaan kijken voor kaalkopjes. In weiden in het bos niets gevonden maar in een stuk wei achter onze achtertuin. Wel iets wat erop lijkt gevonden (wel in rotte toestand ) Ben daar gaan zoeken omdat het paard van mn zus er vroeger in stond. Extra kans om iets te vinden dacht ik dus Het had ook een soort van 'tepel' op de bovenkant alhoewel dit niet duidelijk is op de foto's { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Wat denken jullie?"
"Ja idd zie ik net ook :/ Morgen maar ff nieuwe foto's nemen :P"
"Woah, 8 weken elk weekend 2 keer vindk echt extreem veel eerlijk gezegd. Heb je dan geen afkicks ofzo? Als ik zelfs op zaterdag maar 1 pil pak ben ik de hele week die volgt depressief en echt een afkeer van XTC voor een tijdje. Op die manier heb ik nu sinds mei vorig jaar nog maar 3 keer gebruikt"
"The doors Jimi Hendrix Jefferson airplane"
"Zowat iedereen (inclusief ik) in mijn omgeving is een bingedrinker als ik er zo over nadenk :/ Ik ben eerlijk gezegd zeker 1 avond per weekend (meestal vrijdag) echt dronken, meestal zelfs zaterdag ook. Da's dan 25-40 pinten per weekend en da's best veel eigenlijk. Het probleem is gewoon dat waar ik woon, dronken zijn heel sociaal aanvaard is. Ik hoor m'n ouders zelden echt klagen dat ik teveel drink omdat zij en hun vrienden vroeger zelf zo waren."
"Hoi Ik heb in de zomer op een festival voor de eerste keer MDMA geprobeerd (kristallen). Ik had toen wat 'schrik' om teveel te pakken dus ik heb een bijna volle vingertop van mn pink gepakt maar eigenlijk niks gevoelt. Een paar weken geleden heb ik het weer geprobeerd. Ik mocht soppen van een maat van me maar hij had nog maar iets meer dan 1 'dosis' dus ik mocht niet teveel pakken. Ik heb toen gesopt, weer niet veel, want volgens hem had hij nog bijna een hele hele 'dosis' voor zichzelf over. Die nacht heb ik wel kunnen feesten (tot half 6) maar ik ben er vrij zeker van dat ik nog altijd niet hét effect heb gehad dat ik zou moeten hebben. Ik voelde wel IETS maar ik had toch niet het wow-gevoel dat de eerste keer MDMA/XTC zou moeten geven. Dit zou misschien ook kunnen geweest zijn omdat ik van een vat kwam waar ik toch al 12 pinten ofzo gedronken had (ik was eigenlijk best dronken toen ik de MDMA pakte). Mijn vraag is dus, de volgende keer dat een pilletje of kristallen binnen handbereik ligt, zou ik dán pas mijn eerste, echte xtc-gevoel moeten krijgen of kan dit niet meer omdat ik al 2x MDMA geprobeerd heb (maar niet echt iets gevoeld heb...?) En hoeveel (in geval dat het kristallen zijn) moet ik dan pakken, een goeie vingertop vol? (dit keer niet van mijn pink misschien?) Ik weeg ongeveer 70 KG trouwens.Ik zou zeggen ik vraag het aan een vriend van me maar de meeste van mijn vrienden blowen alleen maar en die hebben er ook geen idee van. Alvast bedankt"