#1
jullie hebben helemaal gelijk, zo'n 17 jaar geleden heb ik een jaar lang naast mijn heroine zwaar aan de pillen gezeten, Temasepam en Seresta's. Had altijd mijn maand voorraad (3 maal daags 50 mg seresta, en 1 maal daags 20 mg temasepam) altijd al na 10 tot 14 dagen op en moest voor de andere dagen dan op straat bijkopen. dus een medicijnen verslaving is me zeker niet vreemd en ik ken de gevaren er dan ook goed van.
het is waar dat het heroine versterkt, of alcohol versterkt t middel weer zelf. zit er dan als een zombie zbij, als ik al wakker ben. gek genoeg vind ik dat helemaal geen lekker gevoel meer, vroeger gebruikte ik van alles (met heroine op de eerste plaats) net zolang tot ik out ging. maar gelukkig vind ik dit de laatste 10 jaar helemaal niet lekker meer, baal dan enkel dat ik er als een zout zak bij zit en niet meer kan werken, (hoe dingen kunnen veranderen he!?)
dus neehoor, ik neem enkel een pilletje wanneer ik ziek word, t maakt ook niet dat ik dan beter word maar t maakt wel dat ik die hele zware onrust van de heroine afkick wat kwijtraak. en nu stop ik niet in 1 keer met heroine hier, ik neem gewoon steeds minder met steeds meer tijd ertussen. en daarvoor werkt t goed, tussen gisteravond mijn laatste snuif en de eerste van vanochtend zat 15 uur !!!! meestal kom ik niet verder dan 7 uur want dan ben ik alwweer knap ziek.
het is waar dat het heroine versterkt, of alcohol versterkt t middel weer zelf. zit er dan als een zombie zbij, als ik al wakker ben. gek genoeg vind ik dat helemaal geen lekker gevoel meer, vroeger gebruikte ik van alles (met heroine op de eerste plaats) net zolang tot ik out ging. maar gelukkig vind ik dit de laatste 10 jaar helemaal niet lekker meer, baal dan enkel dat ik er als een zout zak bij zit en niet meer kan werken, (hoe dingen kunnen veranderen he!?)
dus neehoor, ik neem enkel een pilletje wanneer ik ziek word, t maakt ook niet dat ik dan beter word maar t maakt wel dat ik die hele zware onrust van de heroine afkick wat kwijtraak. en nu stop ik niet in 1 keer met heroine hier, ik neem gewoon steeds minder met steeds meer tijd ertussen. en daarvoor werkt t goed, tussen gisteravond mijn laatste snuif en de eerste van vanochtend zat 15 uur !!!! meestal kom ik niet verder dan 7 uur want dan ben ik alwweer knap ziek.