#1
ik doe mijn best zei:Normaal zag je bepaalde mensen hier niet bij opiaten.En nu wel,..pas er mee op.Denk goed na of je dit eigenlijk wel wil.![]()
Ik voel me aangesproken, vandaar onderstaande reactie.
NorthernLightBE zei:Pleur die shit echt weg, heb je het verhaal van Berbatov gelezen? Heb je je HEEL goed verdiept in opiaten? Zelfs dan nog is de kans veel groter dat het fout gaat dan niet. Ookal ben ik jonger, ik zou je gewoon op je bek moeten slaan. Dan heb ik het tenminste gePROBEERT je te helpen. Ik was dit aan het typen in PM, maar neen, ik ga het op het forum zetten. Ik snap erg dat je benieuwd bent naar Hero roes en drugs, maar dat is ook de reden waarom bijna elke gebruiker voor de bijl gaat toch. Ik heb nog NOOIT gehoord iemand gehoord die positief is over heroine. Gooi het gewoon weg man, het is het risico niet waard..ik wil je ook gewoon niet zien afglijden om dna ergens in de nacht een hulp forum te zien verschijnen dat je radeloos verslaafd bent aan bruin. Recreatief gebruik? Pfff...niemand start met het gedachte dat hij verslaafd gaat worden, allemaal denken ze dat ze boven de "junks' staan aan het centraal. Maargoed, doe het niet en gooi het nu weg, of is het al te laat?
Vooral naar Fishead bedoelt, want voor TS is het waarschijnlijk al te laat
Bedankt voor je bezorgdheid. Ik hoor van meerdere mensen dat ik "gek" ben om heroïne te willen gebruiken. Ik zie zelf ook wel in dat dit niet iets is wat je niet zomaar even doet. Ik heb het idee dan ook al meer dan 4 jaar in mijn hoofd zitten. En ben nu voor het eerst in staat om het überhaupt te kunnen gebruiken(omdat ik het heb weten te bemachtigen).
Het is zeker goed om mensen te waarschuwen tegen heroïne, omdat het zeer verslavend zou zijn(dit ontken ik ook zeker niet). Ik ga hier dan ook niet prediken dat ik niet verslaving gevoelig ben, of dat ik het wel even 1 keer doe en verder niets aan over hou. Nee dat zou hypocriet zijn en waarschijnlijk niet realistisch.
Maar wat ik wil wel zeggen is het volgende: Elke drugs kan voor ieder persoon verslavend zijn. En of je gek bent om heroïne te willen gebruiken? Ja waarschijnlijk wel! Maar ben je niet net zo gek als je überhaupt drugs gebruikt? In zo'n grote mate dat het niet onder "recreatief" gebruik valt?
Ik heb genoeg ervaring met drugs. Ik weet hoe mijn lichaam & geest reageert op drugs. Het is niet dat ik voor het eerst drugs gebruik en meteen naar de heroïne grijp.
Maar goed het feit blijft, dat je waarschuwing volkomen terecht is.
Mocht ik inderdaad verslaafd raken, dan ben ik de grootste eikel aller tijden. Maar als ik de kracht & discipline in me heb om het gewoon één keer te proberen. Het effect te bekijken. Vervolgens bij een negatief effect, het door de wc te spoelen(of weg te geven).
Dan te gaan prediken tegen iedereen die het zelfde "gekke" idee in zijn hoofd heeft, en hopen dat deze drugs nooit meer gebruikt gaat worden.
Of als het effect bevalt dat ik het nog een tweede keer zal doen, dan de rest zal weggeven/weg gooien. De ervaring ga koesteren en er nooit meer naar om ga kijken.
Hoe dan ook bedankt voor je waarschuwing, ik hoop dat deze uiteindelijk niet voor mij van toepassing zal zijn!
Noem me hypocriet, gek of naïef. Maar dit is hoe ik het zie, op basis van wat ik weet over mezelf en drugs.
