Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChinezen, hoe?

Chinezen, hoe?

75 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik doe mijn best zei:
Normaal zag je bepaalde mensen hier niet bij opiaten.En nu wel,..pas er mee op.Denk goed na of je dit eigenlijk wel wil. :wave:
Klik om te vergroten...

Ik voel me aangesproken, vandaar onderstaande reactie.

NorthernLightBE zei:
Pleur die shit echt weg, heb je het verhaal van Berbatov gelezen? Heb je je HEEL goed verdiept in opiaten? Zelfs dan nog is de kans veel groter dat het fout gaat dan niet. Ookal ben ik jonger, ik zou je gewoon op je bek moeten slaan. Dan heb ik het tenminste gePROBEERT je te helpen. Ik was dit aan het typen in PM, maar neen, ik ga het op het forum zetten. Ik snap erg dat je benieuwd bent naar Hero roes en drugs, maar dat is ook de reden waarom bijna elke gebruiker voor de bijl gaat toch. Ik heb nog NOOIT gehoord iemand gehoord die positief is over heroine. Gooi het gewoon weg man, het is het risico niet waard..ik wil je ook gewoon niet zien afglijden om dna ergens in de nacht een hulp forum te zien verschijnen dat je radeloos verslaafd bent aan bruin. Recreatief gebruik? Pfff...niemand start met het gedachte dat hij verslaafd gaat worden, allemaal denken ze dat ze boven de "junks' staan aan het centraal. Maargoed, doe het niet en gooi het nu weg, of is het al te laat?

Vooral naar Fishead bedoelt, want voor TS is het waarschijnlijk al te laat
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je bezorgdheid. Ik hoor van meerdere mensen dat ik "gek" ben om heroïne te willen gebruiken. Ik zie zelf ook wel in dat dit niet iets is wat je niet zomaar even doet. Ik heb het idee dan ook al meer dan 4 jaar in mijn hoofd zitten. En ben nu voor het eerst in staat om het überhaupt te kunnen gebruiken(omdat ik het heb weten te bemachtigen).

Het is zeker goed om mensen te waarschuwen tegen heroïne, omdat het zeer verslavend zou zijn(dit ontken ik ook zeker niet). Ik ga hier dan ook niet prediken dat ik niet verslaving gevoelig ben, of dat ik het wel even 1 keer doe en verder niets aan over hou. Nee dat zou hypocriet zijn en waarschijnlijk niet realistisch.

Maar wat ik wil wel zeggen is het volgende: Elke drugs kan voor ieder persoon verslavend zijn. En of je gek bent om heroïne te willen gebruiken? Ja waarschijnlijk wel! Maar ben je niet net zo gek als je überhaupt drugs gebruikt? In zo'n grote mate dat het niet onder "recreatief" gebruik valt?

Ik heb genoeg ervaring met drugs. Ik weet hoe mijn lichaam & geest reageert op drugs. Het is niet dat ik voor het eerst drugs gebruik en meteen naar de heroïne grijp.

Maar goed het feit blijft, dat je waarschuwing volkomen terecht is.

Mocht ik inderdaad verslaafd raken, dan ben ik de grootste eikel aller tijden. Maar als ik de kracht & discipline in me heb om het gewoon één keer te proberen. Het effect te bekijken. Vervolgens bij een negatief effect, het door de wc te spoelen(of weg te geven).

Dan te gaan prediken tegen iedereen die het zelfde "gekke" idee in zijn hoofd heeft, en hopen dat deze drugs nooit meer gebruikt gaat worden.

Of als het effect bevalt dat ik het nog een tweede keer zal doen, dan de rest zal weggeven/weg gooien. De ervaring ga koesteren en er nooit meer naar om ga kijken.

Hoe dan ook bedankt voor je waarschuwing, ik hoop dat deze uiteindelijk niet voor mij van toepassing zal zijn!

Noem me hypocriet, gek of naïef. Maar dit is hoe ik het zie, op basis van wat ik weet over mezelf en drugs.

:)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik doe mijn best zei:
Vigilante zei:
Ik vond het wel relaxt. Wel moeilijk om efficiënt te doen, zou ook eerder een pijp gebruiken dan die kutfolie.
Klik om te vergroten...
In een pijp!!!!!!,..vertel mij eens hoe dan.Ik zou niet weten hoe.?
Klik om te vergroten...

Ik ben in de veronderstelling dat het ook gewoon in een pijp met wat as kan, zoals DMT of crack.

Ikzelf heb een paar jaar geleden een halve gram in 2 avonden achter elkaar opgerookt en tot op vandaag is dat nog steeds het enige, zonder moeite.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
LADd zei:
je hebt je drugs weggegooit? :cry: :(
Klik om te vergroten...

Heroïne is rommel, goed dat je het weg hebt gegooid.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik reageer even in het algemeen. Ik ga niet alles quoten.

Wat jullie zeggen klopt waarschijnlijk. Het is zeer verslavend en iedereen denkt van te voren dat hij het de baas kan zijn. Maar dit is met elke drugsverslaving zo. Maar het feit blijft dat het gevaarlijk spul is, daarom blijven gelukkig een hoop mensen ervan af. Enkel alleen al om dit risico.

Toch kan ik mijn interesse voor heroïne niet opzij schuiven. Het is niet zo dat ik tegen mensen wil opscheppen oh kijk ik heb heroïne gedaan, nee. Zo zit ik ook niet in elkaar. Ik wil het gebruiken voor het effect en voor de ervaring.

Ik heb een normaal leven met werk, school, vrienden en familie etc. Ik gebruik alleen drugs soms in de weekenden en verder niet. (Afgelopen maanden heb ik wel vaker gebruikt en ook in de vakantie) Maar dit is zeker niet de normale gang van zaken. Zoals veel mensen coke verslavend vinden en hier problemen mee hebben heb ik dat niet. Ik kan volledig begrijpen dat je hier verslaafd aan raakt, maar ik kan het 1 keer doen ervan genieten en er verder niet meer aan komen (Gewoon een paar keer per jaar vind ik coke leuk, maar daar buiten vind ik het niet interessant.)

Natuurlijk is heroïne en cocaïne niet met elkaar te vergelijken.

Het feit blijft dat ik niet kan ontkennen dat er gevaren zijn, dat ik niet kan garanderen dat ik bij die kleine groep hoor die niet verslaafd raakt. Een ding helpt dat ik er niet makkelijk aan kan komen.

Ik vind het goed dat jullie mij proberen te waarschuwen, maar mijn mening blijft het zelfde.

Maar gezien de verhalen zal de kans groot zijn dat de eerste keer "tegen valt" en dat ik er nooit meer naar om kijk. Mocht het effect toch bevallen dan nog zie ik het me niet vaker gaan doen. Maar gewoon bij deze keer houden. (Maar dat zegt iedereen, ik weet het)

Maar zekerheden heb je niet in het leven, drugs in het algemeen kunnen een hoop problemen geven. Dat ontken ik ook niet.

Ik zal proberen mijn ervaring te verwoorden als ik het getest hebt. Dat kan alleen de tijd vertellen hoe dit verhaal afloopt.

:)
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#5
k
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#6
twenty4seven zei:
Ik ben een heeeeel stuk jonger als jou. Maar 1 ding wat ik 100% zeker weet, is dat ik NOOIT in mijn leven heroine probeer. Niet alleen omdat het "heroine" is, niet alleen omdat het zo verslavend is, maar gewoon omdat het in mijn hoofd staat als een drug waar je niet aan moet beginnen. En ik zou er écht alles voor doen om nooit aan die shit veslaafd te worden... Succes in ieder geval met je stufff.. meer kan ik nie zeggen
Klik om te vergroten...

Bovenstaande heb ik ook altijd geroepen verder vrijwel alles geprobeerd onder het motto van alles een keer proberen. Nu zit ik vast aan de heroïne probeer er nu vanaf te komen hier vertel ik hoe viewtopic.php?f=41&t=29053 ik wilde dat ik er nooit aan was begonnen. ik kan qua drugs maar 1 advies geven het is bijna allemaal leuk met mate bruin is inderdaad na 1 keer al te erg. en voor mensen die verslaving gevoelig zijn zoals probeer het niet is de enige oplossing
R
e
estherrosaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meestal als je voor de eerste keer heroine rookt, op folie, in pijp of sigaret, dat maakt niet uit, word je er behoorlijk ziek van. Dan bedoel ik dat je misselijk wordt en flink over je nek kan gaan ervan. Dat kan opluchten, waarna het daarna over is, maar dat kan ook nog weleens doorgaan, dat kotsen. En dan voel je dus niets van het prettige gevoel dat heroine kan geven. Maar als jarenlange gebruiker van heroine zou ik je aanraden om het dus niet te doen. Want zoals eerder al geschreven in dit forum, het is een insluiper. Je begint misschien met eens een keer roken, en dan eens wat vaker, dan een keer in de week, en zo gaat het langzaam van kwaad naar erger. En voor je het weet, ben je toch verslaafd. De afkick van heroine wens ik niemand toe, en als je dus nog nooit heroine hebt gebruikt, dan raad ik je aan om het ook niet te gaan doen. Hoe het te roken ga ik je ook niet uitleggen, natuurlijk is dit makkelijk te vinden op internet, als je het echt wil, dan vind je dat toch wel, dat weet ik ook wel, maar uitleggen doe ik je het dus niet.
Rook lekker af en toe een jointje, maar blijf van de dope af, als het even kan!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb geprobeerd DMT te chinezen nou dat was geen succes en aangezien, ik nu morfine heb weten te bemachtigen. Laat ik de Heroïne wat mij betreft lekker links liggen.

Dus iedereen bedankt alvast voor jullie support en tegengas.. :)

En als ik toch ooit heroine ga doen dan, wordt het snuiven en niet op een andere manier.
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat voor glaasje?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
seth zei:
Fishhead0707 zei:
En als ik toch ooit heroine ga doen dan, wordt het snuiven en niet op een andere manier.
Klik om te vergroten...
Hi, Als je het ooit gaat proberen (ik raad het af maar je bent nu eenmaal een vrije persoon) zou ik toch chinezen in plaats van snuiven. Snuiven komt veel harder aan...
Klik om te vergroten...

Ik heb al gemerkt dat chinezen totaal niet mijn ding is en dat zeker met heroïne niet meer wil gaan doen. Spuiten is uit ben boze(alleen een keer keta IM) en snuiven vind ik prima(ook al kan op bloedneus en super heftige inslag) maar als ik ooit een keer doe dan snuiven.

maar zie het zeker niet snel gebeuren als het al ooit gebeurd.

:)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke hoor je van een glaasje of pijpje te roken, niet anders :openmouth:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fronske zei:
Wat voor glaasje?
Klik om te vergroten...

F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
seth zei:
Als het er ooit van komt hoop ik dat je er éénmalig van geniet! Heb je ervaring met Chinezen dat je weet dat het je ding niet is? Ik vind het bvb niet vergelijkbaar met coke roken van een zilverpapier ofzo.
Klik om te vergroten...

DMT gechineesd. Maar ik hoop ook zeker dat als ik ooit Heroïne doe, dat het éénmalig is.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
DMT chinezen, je moet het maar willen. Dan is het toch onmogelijk om jezelf een breakthrough in te sucken? :P

Nu goed, ben er inmiddels achter dat chinezen (van meth, geen heroïne) niet heel moeilijk is. Zolang de aansteker niet te dicht bij de folie komt, er niet teveel zooi opligt en je rustig aan doet is het wel een relaxte methode van inname op zich.

Fishhead0707 zei:
Maar als ik de kracht & discipline in me heb om het gewoon één keer te proberen. Het effect te bekijken. Vervolgens bij een negatief effect, het door de wc te spoelen(of weg te geven).
Klik om te vergroten...

Bij een negatief effect pas? Heb je er weleens bij nagedacht dat de high misschien heel natuurlijk en goed aanvoelt? Niet met al die irritante klachtjes en katers die je krijgt van rommelige partydrugs. En dat negatieve effecten pas bij heel frequent gebruik merkbaar zijn (lichamelijke gewenning en craving?) Dan loop je dus echt in de val, volgens mij.

Fishhead0707 zei:
Of als het effect bevalt dat ik het nog een tweede keer zal doen.
Klik om te vergroten...

En waarom niet nog een keer..

Fishhead0707 zei:
Mocht ik inderdaad verslaafd raken, dan ben ik de grootste eikel aller tijden
Klik om te vergroten...

Nee, dan ben je net zoals het overgrote deel van de heroïnegebruikers gewoon een mens. Met zijn eigen zwakheden, zoals wij allemaal. Zelfoverschatting is er misschien één van, dat weet je niet. :P

Fishhead0707 zei:
Ik heb genoeg ervaring met drugs. Ik weet hoe mijn lichaam & geest reageert op drugs. Het is niet dat ik voor het eerst drugs gebruik en meteen naar de heroïne grijp.
Klik om te vergroten...

Maar dit soort drugs zijn nou niet echt vergelijkbaar met de gangbare drugs. Uitgezonderd coke misschien. Wat als je er nou achterkomt dat die ervaring helemaal niet te vergelijken is met alles wat je daarvoor gedaan hebt?

NorthernLightBE zei:
Pleur die shit echt weg, heb je het verhaal van Berbatov gelezen? Heb je je HEEL goed verdiept in opiaten? Zelfs dan nog is de kans veel groter dat het fout gaat dan niet. Ookal ben ik jonger, ik zou je gewoon op je bek moeten slaan. Dan heb ik het tenminste gePROBEERT je te helpen. Ik was dit aan het typen in PM, maar neen, ik ga het op het forum zetten. Ik snap erg dat je benieuwd bent naar Hero roes en drugs, maar dat is ook de reden waarom bijna elke gebruiker voor de bijl gaat toch. Ik heb nog NOOIT gehoord iemand gehoord die positief is over heroine. Gooi het gewoon weg man, het is het risico niet waard..ik wil je ook gewoon niet zien afglijden om dna ergens in de nacht een hulp forum te zien verschijnen dat je radeloos verslaafd bent aan bruin. Recreatief gebruik? Pfff...niemand start met het gedachte dat hij verslaafd gaat worden, allemaal denken ze dat ze boven de "junks' staan aan het centraal. Maargoed, doe het niet en gooi het nu weg, of is het al te laat?

Vooral naar Fishead bedoelt, want voor TS is het waarschijnlijk al te laat
Klik om te vergroten...

Het hoeft natuurlijk niet per sé te laat te zijn. Heroïne is vast wel door een aantal mensen eens te proberen zonder verslaafd te worden. Alleen dat zijn van die dingen die je op voorhand niet kan weten, hoezeer een drug je ligt, omdat er ten eerste al weinig écht vergelijkbaars is en alle verhaaltjes en dergelijke mogen dan zo goed beschreven zijn, je bent naïef als je denkt het effect of de capaciteiten van een drug te kunnen voorspellen zonder hem frequent gebruikt te hebben.

Enneh, ik zou trouwens hetzelfde kunnen zeggen over cocaïne tegen jou. Je bent net 16. Cocaïne heeft misschien niet zo'n slecht imago als heroïne, dat is gereserveerd voor basecoke om een of andere reden die nergens op slaat. En toch is de HCl voor mij persoonlijk veel sneakier en erger. Denk aanvankelijk maar niet zoals ik dat het te vergelijken is met speed qua verslavingscapaciteit want dat is het dus helemaal niet. Je weet niet waar je aan begint :sunglasses:

..Haha! Geintje hoor! :grin: Als jullie heroïne of crack willen proberen moet je dat vooral doen joh, dan heb je toch issues (al dan niet met je nieuwsgierigheid).. :mrgreen:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooie en goede reactie. En volkomen correct.

Ik ga in ieder geval eerst me morfine tabletten testen. En zie wel of ik überhaupt ooit Heroïne ga doen en hoe dat afloopt. maar als ik het doe dan snuiven. Maar wanneer en of ik het ga doen geen idee.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Fronske zei:
Wat voor glaasje?
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

glaasje kan ook zo eruit zien. het is hetzelfde principe:



maar dit heeft uiteindelijk niets met Hero of het topic te maken :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oh ik dacht dat je een glas met folie bedoelde..

Maar dat doet het ook ja :grin:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Oh ik dacht dat je een glas met folie bedoelde..

Maar dat doet het ook ja :grin:
Klik om te vergroten...

Ik kon helaas niet direct een juiste afbeelding scoren.

Glaasje was bij mij inderdaad een Lipton ice tea® glas waar een folie overheen werd gespannen (met plakband of elastiek). Vervolgens worden er gaatjes in geprikt met een uiterst dunne naald. Hier leg je ongerookt sigarettenas op. Liefts nog een beetje fijn geplet of gehakt. Uiteindelijk komen er nog twee gaten tegenover elkaar in. Eén voor je vinger op te leggen, de ander om aan te zuigen.

Zo, dit was weer 'A Trip Down Memory Lane'.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#19
je bent net 16
Klik om te vergroten...

Ik kon het niet laten, maar héé, nu overdrijf je toch wel hoor. Binnen 2 maand 17, geef me een cadeau zou ik zeggen.

OT: sorry om zo offtopic te gaan.

Dus om maar iets te zeggen:
Hoe was het nu?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zat een tijd te twijfelen, maar DIT ^ plus de roofies, de meth en de verhalen die ik hoor van ex-gebruikers heb ik nu echt besloten om het niet te doen. Klinkt absoluut niet goed :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."