Allereerst wil ik even vragen niet direct lullig te doen wanneer iemand een schrijf fout maakt, het zij/zei verhaal. Als we mijn schrijf fouten gaan tellen dan zijn we voorlopig nog niet klaar.
Goed, dat gezegt hebbende.
heb zelf een 30 jaar durende heroine verslaving achter de rug en denk dat ik misschien nog wel iets kan toevoegen of uitleggen. Allereerst die verhalen over eerste keer heroine en een orgasme achtig effect of sterkte. Dat klopt wel degelijk, maar helaas niet meer met de dope van tegenwoordig. Toen ik begon in 1984 was de heroine 98% zuiver, en belangrijker nog, anders geproduceerd. Dat maakte dat het belachelijk sterk was. Met een kwart gram kon men toen de hele dag in comatose toestand rond hangen. Zo erg dat je letterlijk kwijlend met je hoofd in je dope viel. Dat is niet meer, de dope is de laatste 10 jaar rond de 35 tot 55% zuiver (volgens justitie). Daarbij komt, dat het anders geproduceerd wordt. Het wordt nu vuiler verkocht, en daarmee bedoel ik niet versnijden.
Dan wil ik toch ook nog even aanhaken op dat je dit 1 keer wilde doen, en over hoe dat meisje bleef pushen. Wat zij deed is echt hoogst onverantwoord, en sorry dat ik het zeg, maar gewoon zwaar verachtelijk. Dat soort mensen zijn geen vrienden. Zou zelf dan ook het contact direct verbreken. Maar, dat ben ik, natuurlijk ken jij de situatie beter.
Moet wel zeggen dat 1 zinnetje in je een na laatste commentaar me zorgen baard;
"Ik heb extra niet veel genomen 6 trekjes in totaal omdat ik het niet wou overdrijven de eerste x."
En dan vooral dus het stukje; omdat je niet wilde overdrijven, de eerste keer.
klinkt mij als een onbedoelde verspreking. Wat zorgelijk is is dat je dus een verslavings verleden hebt, je bent dus verslavings gevoelig. Nu heb je dus die coke verslaving overwonnen. Dan is het echt heel erg raadzaam om nu niet te experimenteren met andere drugs, zeker geen heroine. Je moet toegeven dat dat zo bezien echt een hele domme actie was. Maar, ik snap je interesse, zeker wanneer je je al jaren afvraagt hoe of heroine is. Die interesse moet dan eens
gestild worden. Daarbij komt, iemand die een coke verslaving heeft gehad zal niet heel snel heel gek worden op heroine. Want dit zijn 2 uitersten. uppers en downers. Maar, tesamen is het DE "ideale" combinatie. En daarom maakt dit toch dat heroine proberen voor jou echt bijzonder gevaarlijk is. Want misschien blijf je niet aan de heroine hangen, maar verval je via de dope weer terug in je coke verslaving. Want in de heroine scene is coke altijd voorradig en aanwezig. En eenmaal lekker dope gechineest is een coke base niet ver weg meer.
Enkel jij kunt echt in je hart kijken. Ergens jammer dat je maar 6 trekjes hebt genomen, want nu heb je heel even van de dope mogen proeven. Maar de gehele werking ken je nog niet. Hoop
dus dat deze ervaring voor jou genoeg is geweest. Maar, laat t alsjeblieft wel hierbij want heroine is echt die sloper die met zegt dat het is. En dat enkel 10% verslaafd raakt zoals ergens hierboven wordt beweerd, weet niet of die cijfers kloppen, denk dat het hoger ligt. En zelfs al zou het zo zijn, met jouw coke verslavings gevoeligheid is het voor jou toch echt heel gevaarlijk.
heel veel succes, en bedankt voor het delen op dit forum!!
Leveldesigner.