Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer heroine gebruikt

eerste keer heroine gebruikt

28 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Noxipro zei:
kokosmakroon900 zei:
niet lullig bedoeld ofzo, maar als je 36 bent moet je toch wel het verschil tussen zei en zij weten?

En blijf sterk en laat je niet nog een keer ompraten!
Klik om te vergroten...

Zit je nou gewoon dingen te zoeken om mijn verhaal de grond in te trappen? omdat ik een spel fout maak! zielig hoor.
Klik om te vergroten...

Het was totaal niet mijn bedoeling om jouw verhaal de grond in te trappen. Ik kreeg het idee, nadat ik jouw verhaal had gelezen, dat jij niet helemaal achter je eigen besluit stond. Uit je verdere posts begrijp ik dat je er wél achter stond/staat.

Dus zolang je voorzichtig met het goedje bent, is het mijn inziens all good :) .
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Noxipro zei:
Ik heb extra niet veel genomen 6 trekjes in totaal omdat ik het niet wou overdrijven de eerste x.
Klik om te vergroten...

Bespeur ik hier iets van dat er misschien een tweede keer gaat komen. Ik zou zeggen, blijf zover mogelijk weg van die z.g. vriendin. Als je zo makkelijk te manipuleren bent, gaat ze het ook voor de tweede keer proberen. Blijf van die troep af.

Succes verder, Erick
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi Noxipro,

Ik maak me alleen zorgen, voor vele was het na de eerste keer niet afgelopen, en zat er ook een periode tussen naar de tweede keer. Bij mij ook. Ik heb ook alles gebruikt wat god verboden heeft. Het is het niet waart, geloof me. Ik ben overal van af, maar zit wel op een onderhoudsdosis suboxone, wat me prima bevalt. 8 mgr. per dag. En ik kom van een onderhoudsdosis Methadon van 140 mgr. per dag. Dat is inmiddels alweer 5 jaar geleden, heb nu 5 jaar subs en dat heeft mijn leven verandert. Nooit meer ziek wakker worden wat bij Meet wel altijd het geval was. Dus ik weet echt wel waar ik het over heb. En ik zie mensen (of ze moeten er zelf achterstaan ) dit liever niet overkomen. Want Meet is meestal the first call. Met subs blijven ze terughoudend, waarom? ik weet het niet, maar het is in mijn geval een veel schoner en fijner middel. En een vele male betere kwaliteit van leven, dan Meet. Maar dat is voor iedereen verschillend. En het kan je zomaar overkomen, dus kijk uit.

Dus blijf op je hoede en laat je niet verleiden,

Succes Erick
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#4
Erick zei:
Noxipro zei:
Ik heb extra niet veel genomen 6 trekjes in totaal omdat ik het niet wou overdrijven de eerste x.
Klik om te vergroten...

Bespeur ik hier iets van dat er misschien een tweede keer gaat komen. Ik zou zeggen, blijf zover mogelijk weg van die z.g. vriendin. Als je zo makkelijk te manipuleren bent, gaat ze het ook voor de tweede keer proberen. Blijf van die troep af.

Succes verder, Erick
Klik om te vergroten...

Beste Erick.

Ik had in forum al verder uitgelegd dat er geen tweede x komt.
Tevens ben ik niet makkelijk te manipuleren. Ik wou heroine al jaren lang een x proberen, en altijd nee tegen gezegd. Dat meisje was zeker fout, geef ik als eerste toe! Mocht ze tweede x proberen, dan per direct vriendschap over uiteraard!
Zal ook zeker jullie op de hoogte houden mocht ze het nog een keer proberen.
Bedankt voor je reactie...
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zit momenteel met hetzelfde.
Ik zit alleen op een onderhouds dosis van 80mg methadon.
Nog best veel maar dat komt omdat ik div andere gezondheidsproblemen heb gehad.

Dan is afbouwen niet slim.


@Noxipro.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.
Bij 95% is de eerste keer het einde van hun leven zoals ze het kennen.
Klinkt heel drastisch , maar zo is het ook.


Ik hoop van harte dat je er niet meer aan zal komen.Hoop dat je sterker bent dan menig ander persoon.
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo rudolf,

Bedankt voor je reactie! De eerste keer heroine geeft mij het gevoel dat ik dit vaker kan gebruiken zoals bij velen. Heb ook goed gelezen hoe een heroine verslaving tot stand komt. Het sluipt erin voor dat je er erg in hebt. Daarom is het voor mij echt 1 keer.
Het bevestigd alleen maar hoe gevaarlijk hero is wat jij ook benadrukt!

Sterkte rudolf!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Noxipro zei:
Hallo rudolf,

Bedankt voor je reactie! De eerste keer heroine geeft mij het gevoel dat ik dit vaker kan gebruiken zoals bij velen. Heb ook goed gelezen hoe een heroine verslaving tot stand komt. Het sluipt erin voor dat je er erg in hebt. Daarom is het voor mij echt 1 keer.
Het bevestigd alleen maar hoe gevaarlijk hero is wat jij ook benadrukt!

Sterkte rudolf!
Klik om te vergroten...


Voor mij geen sterkte Noxipro.
Het gaat echt goed met me ook al heb ik dus methadon.
Na jaren lang morfine spuiten en daarna jaren die troep voel ik me SUPERRRRRRRRRRRRRRR.


Maar wil mensen wel erop wijzen hoe gevaarlijk die shit is.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het een keer gedaan. net als speed intraveneus. ik ben zelf gewoon niet in staat om fatsoenlijk in een ader te injecteren. ik vind naalden ook naar tot op zekere hoogte, als een vrouwtje bij de bloedafname het doet kijk ik ff weg, zelf zou ik het niet kunnen herhalen denk ik.

IV injecteren van drugs is dus voor mij niet alleen een geestelijke drempel, maar ook praktisch. dat vind ik helemaal niet erg...

volgens mij is direct in de bloedbaan injecteren van drugs de snelste manier, en daarmee gelijk de verslavendste. gelijk resultaat lijkt mij verslavender dan andere methode's omdat je gelijk resultaat merkt.

pas gewoon op mensen. meer kan ik er niet over vertellen.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spuiten is wel het sterkste idd , maar echt af te raden.Je spuit je lichaam letterlijk kapot als je misspuit.Je krijgt zwarte brandwonden en dat gaat nooit meer weg.

Hetgene wat mensen het meeste doen is roken.Snuiven is ook een optie.Dat heb ik ook een tijd gedaan.

Maar gelukkig niks meer.


Net wat jezelf zegt MeejheM gewoon nooit aan beginnen.Ook niet om een keer te proberen.Zo zijn 99% van de mensen eraan gekomen.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook ik wilde 1x heroine proberen.......met als resultaat, een dag erna nog een keer en voor je het weet ben je maanden verder en wordt je wakker.......ziek als een hond, en dan komt de ellende, gebruiken om niet ziek te worden, aanmelden bij de methadonpost, bijgebruiken etc etc.
Ik zie dat deze post al een paar maanden "oud" is maar ik hoop dat je het bij die ene keer hebt kunnen houden.
Ook ik was al jaren nieuwsgierig en eigenlijk er verder niet bij na te denken zelf de stap genomen het dus te proberen, zonder gepush overigens want daar heb ik een schurfthekel aan.
De meeste pushers zoeken een maatje en iemand om van te profiteren.
Ik heb ook de "goede" oude tijd meegemaakt, 95% schone dope, nu is het op straat versneden tot soms wel 15% wat dus niets meer is.Mede daarom is het voor mij makkelijker om eraf te blijven.
Groeten,,,,Hans.
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo Hans,

Bedankt voor je reactie! Ik was wat je zelf heb kunnen lezen extreem nieuwsgierig naar heroine. Het is echt bij die ene x gebleven... Never nooit meer gebruikt. Met het des betreffende meisje is het minder goed afgelopen, ze zit nu 10 dagen al in een kliniek. Voor mij was het achteraf gezien experimenteren met kans op fatale gevolgen. Gelukkig heb ik mij staande kunnen houden en het verder nooit meer gedaan.

Groeten...
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb 1 keer gerookt op een folie een hele gram gedurende een hele avond, niet weken dagen ervoor in de planning gestaan t kwam "aanwaaien" het was best lekker, al vind ik n joint lekkerder, heel anders maar goed. brn verder alleen uppers gewend dus probeerde er maar niets van te verwachten. lekker muziekje opgezet alles viel precies goed, tot het een beetje ging uitwerken..kreeg EXTREME jeuk over me hele lichaam, ik dat ff googlen schijnt een bijwerking te zijn wtf! is dit altijd? en het was echt EXTREEM ik heb als kind bijna alle huidziektes gehad en dacht dat ik wist wat jeuk was. nou niet dus wat een hel! en volgens mij was ik de volgende dag beetje beroerd maar heb ik door heen gedronken. ben hierdoor wel genezen meteen! maar kan iemand mij hier meer over vertellen?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat je jeuk kreeg is geen teken van dat het uitgewerkt raakt hoor, maar het hoort er inderdaad wel bij. Het is een side effect zoals je al zei.
En dat is enkel de eerste paar keer, daarna heb je dat niet meer. Het kan inderdaad wel gek makend zijn! En dat je de volgende dag je niet helemaal goed voelde, denk dat dat misschien niet direct aan de heroine zelf te wijten is maar aan de versnijdings middelen. Want het kan gebeuren dat je misselijk wordt wanneer je nog nooit hebt gebruikt (maar dit is altijd weer direct verdwenen wanneer je even over geeft). Maar dat je je de volgende dag niet helemaal lekker voelt is nieuw voor mij. Tegenwoordig is de dope voor 60 a 70% versneden met allemaal rotzooi.
Maar mooi te horen dat jij een blowtje prefereert boven dope, houden zo!
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#14
bedankt voor de info. buiten de jeuk was het een leuke (eenmalige) ervaring. en ik ben guns n roses fan, bepaalde teksten begrijp ik nu ook beter. (misschien deed ik het daarom)) :wink:
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had precies het zelfde toen de heroine op was ben ik gaan liggen op bed. Ik kreeg telkens over mijn hele lichaam jeuk, gezicht en vooral benen.... Heel irritant! Volgende dag voelde ik in tegenstelling tot jou wel kip lekker. Gr...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is iets waarvan ik wel snap dat mensen er nieuwschierig naar zijn. Ik zelf heb dat niet en zou het denk ik nooit doen. Of het nou handig is van de topicstarter of niet bemoei ik me niet mee. Hij heeft zelf de keuze gemaakt en ik ben soms best wel verbaasd over het feit dat als iemand een reportje schrijft over heroïne er best wat mensen over vallen. Totdat hij het weer doet blijft het bij dat ene experiment.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad, het is en blijft een experiment tot diegene het een tweede keer doet.
Ook ik was heel lang heel erg nieuwsgierig naar deze drug voor ik het gebruikte.
Gek genoeg hangt er een enorme waas van mysterie rond heroine die moeilijk te verklaren is.
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaren lang was ik extreem nieuwsgierig naar heroine. Echter nooit gedaan omdat dit voor mij een stap was wat ik gewoon weg niet kon doen. Ik heb alle docu's gezien op internet wat over heroine gaat en tal van verhalen gelezen en ook op dit forum. Alles wat ik gelezen heb en gehoord is dat je hero van af moet blijven! Niemand gaat het winnen van dat spul en dat het een sluipmoordenaar is. Ik kwam afgelopen woensdag in een positie gewikkeld dat het mij weer aangeboden werd. Ik was bij een meisje thuis en die vroeg of we dit samen gingen doen. Ik keurde het direct streng af maar ze begon mij over te halen en bleef maar aandringen!

Tuurlijk wist ik dat zei fout bezig was om mij aan de hero te krijgen,maar zei zelf zag echt de gevaren niet in (ze had het vaker gedaan) alles wat ik gelezen heb of gezien had over hero praate ze de grond in. Letterlijk wat ze zei iedereen maakt heroine zo groot,ik snap niet waarom.Op een gegevend moment dacht ik van ok jij je zin ik ga het doen,maar ik stond er niet achter. Ze vond mij een control freak! Ze heeft mij eerder wel eens gevraagd om drugs te gebruiken en altijd heb ik nee gezegd. Reden is dat ik een verleden heb met cocaïne en absoluut geen terugval wil in coke. Heroine hoe gek het ook klinkt stond altijd nog op mijn to do list. Ik ken haar goed en was gezellig en heb toen toch besloten om hero te gebruiken,maar dan op 1 voorwaarde. We kopen 1 bolletje (meesten weten hoe duur 1 bolletje maar is) zal niet over prijzen praten. Ik heb het op folie gerookt met haar Eerst voelde ik niks,heb wat bij gerookt en bij het opstaan zakte ik door mij benen.

Gevoel was heel raar en kon moeilijk lopen en ben maar op bed gaan liggen. Ik merkte dat mijn ademhaling moeizamer ging en was vrij relaxt en chill. Ik heb ongeveer 6 trekjes op folie gehad voor de eerste keer.was redelijk in mijn eigen element en hoefde niet te kotsen! Ik vond het een leuke ervaring en niks negatiefs ervaren.
Voor mij was dit 1 x hero. Ik weet dat er tal van discussie komt,dat 1 x niet kan en dat ik dom ben geweest.Ik weet heel goed wat ik gedaan heb en kan dat meisje ook niet de schuld geven dat ze mij over heeft gehaald. Ik ben 36 jaar en volwassen genoeg om die keuze zelf te maken.Ik weet hoe een verslaving tot stand komt met hero,omdat ik wel 100 verhalen heb gelezen hoe mensen voor de bijl gingen. Conclusie het was 1 x en never nooit zal ik het ooit nog aanraken. Ik wou gewoon op dit forum mijn ervaring delen. Ik lees vaak mee maar nog nooit wat geschreven. Ik heb altijd veel aan dit forum gehad. Bedankt!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach, waarschijnlijk heeft ze gelijk dat het allemaal een beetje opgeblazen wordt. Ik geloof dat slechts 10% van de mensen die ooit hero proberen verslaafd worden ofzo. Daarmee scoort het waarschijnlijk wel het hoogst van alle drugs behalve roken, maar toch, 10% is idd verre van de 100% die sommigen echt lijken te geloven.

De vraag is natuurlijk wie die 10% zijn. Iemand die idioot genoeg is om een ander te pushen en over te halen misschien wel. :( Iemand die verslaafd is geraakt aan een van al die andere drugs met een lagere verslavingskans zal ook wel een risicofactor zijn.

Als je het idd bij die ene keer laat moet het goed komen :wink:
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#20
kokosmakroon900 zei:
niet lullig bedoeld ofzo, maar als je 36 bent moet je toch wel het verschil tussen zei en zij weten?

En blijf sterk en laat je niet nog een keer ompraten!
Klik om te vergroten...

Zit je nou gewoon dingen te zoeken om mijn verhaal de grond in te trappen? omdat ik een spel fout maak! zielig hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."