#1
Noxipro zei:kokosmakroon900 zei:niet lullig bedoeld ofzo, maar als je 36 bent moet je toch wel het verschil tussen zei en zij weten?
En blijf sterk en laat je niet nog een keer ompraten!
Zit je nou gewoon dingen te zoeken om mijn verhaal de grond in te trappen? omdat ik een spel fout maak! zielig hoor.
Het was totaal niet mijn bedoeling om jouw verhaal de grond in te trappen. Ik kreeg het idee, nadat ik jouw verhaal had gelezen, dat jij niet helemaal achter je eigen besluit stond. Uit je verdere posts begrijp ik dat je er wél achter stond/staat.
Dus zolang je voorzichtig met het goedje bent, is het mijn inziens all good