Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer heroine gebruikt

eerste keer heroine gebruikt

28 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, het is en blijft een experiment tot diegene het een tweede keer doet.
Ook ik was heel lang heel erg nieuwsgierig naar deze drug voor ik het gebruikte.
Gek genoeg hangt er een enorme waas van mysterie rond heroine die moeilijk te verklaren is.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
niet lullig bedoeld ofzo, maar als je 36 bent moet je toch wel het verschil tussen zei en zij weten?

En blijf sterk en laat je niet nog een keer ompraten!
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaren lang was ik extreem nieuwsgierig naar heroine. Echter nooit gedaan omdat dit voor mij een stap was wat ik gewoon weg niet kon doen. Ik heb alle docu's gezien op internet wat over heroine gaat en tal van verhalen gelezen en ook op dit forum. Alles wat ik gelezen heb en gehoord is dat je hero van af moet blijven! Niemand gaat het winnen van dat spul en dat het een sluipmoordenaar is. Ik kwam afgelopen woensdag in een positie gewikkeld dat het mij weer aangeboden werd. Ik was bij een meisje thuis en die vroeg of we dit samen gingen doen. Ik keurde het direct streng af maar ze begon mij over te halen en bleef maar aandringen!

Tuurlijk wist ik dat zei fout bezig was om mij aan de hero te krijgen,maar zei zelf zag echt de gevaren niet in (ze had het vaker gedaan) alles wat ik gelezen heb of gezien had over hero praate ze de grond in. Letterlijk wat ze zei iedereen maakt heroine zo groot,ik snap niet waarom.Op een gegevend moment dacht ik van ok jij je zin ik ga het doen,maar ik stond er niet achter. Ze vond mij een control freak! Ze heeft mij eerder wel eens gevraagd om drugs te gebruiken en altijd heb ik nee gezegd. Reden is dat ik een verleden heb met cocaïne en absoluut geen terugval wil in coke. Heroine hoe gek het ook klinkt stond altijd nog op mijn to do list. Ik ken haar goed en was gezellig en heb toen toch besloten om hero te gebruiken,maar dan op 1 voorwaarde. We kopen 1 bolletje (meesten weten hoe duur 1 bolletje maar is) zal niet over prijzen praten. Ik heb het op folie gerookt met haar Eerst voelde ik niks,heb wat bij gerookt en bij het opstaan zakte ik door mij benen.

Gevoel was heel raar en kon moeilijk lopen en ben maar op bed gaan liggen. Ik merkte dat mijn ademhaling moeizamer ging en was vrij relaxt en chill. Ik heb ongeveer 6 trekjes op folie gehad voor de eerste keer.was redelijk in mijn eigen element en hoefde niet te kotsen! Ik vond het een leuke ervaring en niks negatiefs ervaren.
Voor mij was dit 1 x hero. Ik weet dat er tal van discussie komt,dat 1 x niet kan en dat ik dom ben geweest.Ik weet heel goed wat ik gedaan heb en kan dat meisje ook niet de schuld geven dat ze mij over heeft gehaald. Ik ben 36 jaar en volwassen genoeg om die keuze zelf te maken.Ik weet hoe een verslaving tot stand komt met hero,omdat ik wel 100 verhalen heb gelezen hoe mensen voor de bijl gingen. Conclusie het was 1 x en never nooit zal ik het ooit nog aanraken. Ik wou gewoon op dit forum mijn ervaring delen. Ik lees vaak mee maar nog nooit wat geschreven. Ik heb altijd veel aan dit forum gehad. Bedankt!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ach, waarschijnlijk heeft ze gelijk dat het allemaal een beetje opgeblazen wordt. Ik geloof dat slechts 10% van de mensen die ooit hero proberen verslaafd worden ofzo. Daarmee scoort het waarschijnlijk wel het hoogst van alle drugs behalve roken, maar toch, 10% is idd verre van de 100% die sommigen echt lijken te geloven.

De vraag is natuurlijk wie die 10% zijn. Iemand die idioot genoeg is om een ander te pushen en over te halen misschien wel. :( Iemand die verslaafd is geraakt aan een van al die andere drugs met een lagere verslavingskans zal ook wel een risicofactor zijn.

Als je het idd bij die ene keer laat moet het goed komen :wink:
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#5
kokosmakroon900 zei:
niet lullig bedoeld ofzo, maar als je 36 bent moet je toch wel het verschil tussen zei en zij weten?

En blijf sterk en laat je niet nog een keer ompraten!
Klik om te vergroten...

Zit je nou gewoon dingen te zoeken om mijn verhaal de grond in te trappen? omdat ik een spel fout maak! zielig hoor.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kreeg je niet het gevoel dat ze je zo standvastig probeerde te overtuigen mee te doen, om haar eigen gebruik goed te praten?
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Kreeg je niet het gevoel dat ze je zo standvastig probeerde te overtuigen mee te doen, om haar eigen gebruik goed te praten?
Klik om te vergroten...

Ze wou het samen doen of niet.Tuurlijk had ze er erg zin in, en begon op mijn gevoel in te praten. Later heb ik goed nagedacht en zelf de keuze gemaakt om 1 keer te proberen.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Noxipro zei:
kokosmakroon900 zei:
niet lullig bedoeld ofzo, maar als je 36 bent moet je toch wel het verschil tussen zei en zij weten?

En blijf sterk en laat je niet nog een keer ompraten!
Klik om te vergroten...

Zit je nou gewoon dingen te zoeken om mijn verhaal de grond in te trappen? omdat ik een spel fout maak! zielig hoor.
Klik om te vergroten...
Dus jij keurt het streng af om hero te doen, je hebt een verleden met coke, maar je laat je overhalen door iemand die aan je hoofd zeurt toch hero te doen. Goede reden om gelijk een poos niet meer met zo iemand om te gaan en haar uit te leggen wat een achterlijk wijf 'zei' is. En wat is nou precies je ervaring, behalve dat het relaxed was? Ik zit nu op de bank en dat is ook relaxed. Ik denk dat iedereen juist benieuwd is naar wat je nou echt voelde.
N
NoxiproLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gevoel van heroine wat ik had probeer ik uit te leggen. Ik had geen negatieve effecten, behalve wat kortademigheid. Miss komt dat omdat eerste x was en ik mij een beetje druk maakte.Ik heb ooit oxycodon gehad en daar leek het een beetje op na mijn mening. Gevoel van rust had ik en maakte mij nergens druk om.Was in mij zelf gekeerd en zat in een lichte roes. Gevoel is moeilijk uit te leggen. Ik heb extra niet veel genomen 6 trekjes in totaal omdat ik het niet wou overdrijven de eerste x. Ik heb idd een verleden met coke, maar wou gewoon 1 x hero nemen. Meisje heeft mij zeker in een positie gebracht dat ik er over na ben ga denken. Ik heb later toch die keuze zelf gemaakt en heb er geen spijt van. Ze weet heel goed nu dat het voor 1 x was voor mij! Mocht ooit situatie weer komen dat ze opnieuw vraagt, dan is per direct vriendschap over. Trouwens ze wist van mij dat ik altijd al een x heroine wou gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."