Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klopt éénmaal is het niet gebleven. Kreeg nooit deze vreselijke bijwerkingen. Bijwerkingen is van de laatste paar x en die nare ervaring van de laatste keer!"
"Jaren lang was ik extreem nieuwsgierig naar heroine. Echter nooit gedaan omdat dit voor mij een stap was wat ik gewoon weg niet kon doen. Ik heb alle docu's gezien op internet wat over heroine gaat en tal van verhalen gelezen en ook op dit forum. Alles wat ik gelezen heb en gehoord is dat je hero van af moet blijven! Niemand gaat het winnen van dat spul en dat het een sluipmoordenaar is. Ik kwam afgelopen woensdag in een positie gewikkeld dat het mij weer aangeboden werd. Ik was bij een meisje thuis en die vroeg of we dit samen gingen doen. Ik keurde het direct streng af maar ze begon mij over te halen en bleef maar aandringen! Tuurlijk wist ik dat zei fout bezig was om mij aan de hero te krijgen,maar zei zelf zag echt de gevaren niet in (ze had het vaker gedaan) alles wat ik gelezen heb of gezien had over hero praate ze de grond in. Letterlijk wat ze zei iedereen maakt heroine zo groot,ik snap niet waarom.Op een gegevend moment dacht ik van ok jij je zin ik ga het doen,maar ik stond er niet achter. Ze vond mij een control freak! Ze heeft mij eerder wel eens gevraagd om drugs te gebruiken en altijd heb ik nee gezegd. Reden is dat ik een verleden heb met cocaïne en absoluut geen terugval wil in coke. Heroine hoe gek het ook klinkt stond altijd nog op mijn to do list. Ik ken haar goed en was gezellig en heb toen toch besloten om hero te gebruiken,maar dan op 1 voorwaarde. We kopen 1 bolletje (meesten weten hoe duur 1 bolletje maar is) zal niet over prijzen praten. Ik heb het op folie gerookt met haar Eerst voelde ik niks,heb wat bij gerookt en bij het opstaan zakte ik door mij benen. Gevoel was heel raar en kon moeilijk lopen en ben maar op bed gaan liggen. Ik merkte dat mijn ademhaling moeizamer ging en was vrij relaxt en chill. Ik heb ongeveer 6 trekjes op folie gehad voor de eerste keer.was redelijk in mijn eigen element en hoefde niet te kotsen! Ik vond het een leuke ervaring en niks negatiefs ervaren. Voor mij was dit 1 x hero. Ik weet dat er tal van discussie komt,dat 1 x niet kan en dat ik dom ben geweest.Ik weet heel goed wat ik gedaan heb en kan dat meisje ook niet de schuld geven dat ze mij over heeft gehaald. Ik ben 36 jaar en volwassen genoeg om die keuze zelf te maken.Ik weet hoe een verslaving tot stand komt met hero,omdat ik wel 100 verhalen heb gelezen hoe mensen voor de bijl gingen. Conclusie het was 1 x en never nooit zal ik het ooit nog aanraken. Ik wou gewoon op dit forum mijn ervaring delen. Ik lees vaak mee maar nog nooit wat geschreven. Ik heb altijd veel aan dit forum gehad. Bedankt!"
"kokosmakroon900 zei: niet lullig bedoeld ofzo, maar als je 36 bent moet je toch wel het verschil tussen zei en zij weten? En blijf sterk en laat je niet nog een keer ompraten! Klik om te vergroten... Zit je nou gewoon dingen te zoeken om mijn verhaal de grond in te trappen? omdat ik een spel fout maak! zielig hoor."
"Fool zei: Kreeg je niet het gevoel dat ze je zo standvastig probeerde te overtuigen mee te doen, om haar eigen gebruik goed te praten? Klik om te vergroten... Ze wou het samen doen of niet.Tuurlijk had ze er erg zin in, en begon op mijn gevoel in te praten. Later heb ik goed nagedacht en zelf de keuze gemaakt om 1 keer te proberen."
"Gevoel van heroine wat ik had probeer ik uit te leggen. Ik had geen negatieve effecten, behalve wat kortademigheid. Miss komt dat omdat eerste x was en ik mij een beetje druk maakte.Ik heb ooit oxycodon gehad en daar leek het een beetje op na mijn mening. Gevoel van rust had ik en maakte mij nergens druk om.Was in mij zelf gekeerd en zat in een lichte roes. Gevoel is moeilijk uit te leggen. Ik heb extra niet veel genomen 6 trekjes in totaal omdat ik het niet wou overdrijven de eerste x. Ik heb idd een verleden met coke, maar wou gewoon 1 x hero nemen. Meisje heeft mij zeker in een positie gebracht dat ik er over na ben ga denken. Ik heb later toch die keuze zelf gemaakt en heb er geen spijt van. Ze weet heel goed nu dat het voor 1 x was voor mij! Mocht ooit situatie weer komen dat ze opnieuw vraagt, dan is per direct vriendschap over. Trouwens ze wist van mij dat ik altijd al een x heroine wou gebruiken."
"ooscaar zei: Dus eigenlijk vond je er geen reet aan? Was het niet vet lekker? Je hoort vaak verhalen als 'een orgasme maar dan over je hele lichaam en constant'. Maar het was dus alleen maar een beetje chill, een beetje hangen? Klik om te vergroten... Wat jij omschrijft hoor ik ook vaak, maar dat heb ik niet ervaren. Meestal krijg je dat niet na de eerste x hero.Daarom gaan de meesten ook vaker gebruiken om dat wel te ervaren. Ik heb een positieve ervaring gehad. Mijn ervaring was dat ik moeilijk kon lopen na hero gebruik, en ben op bed gaan liggen. Gevoel daarna was fijn! Rust in mijn hoofd en soort warmte en een roes waarin alles veilig aanvoelde. Ps :vond het juist wel lekker!"
"Mooi geschreven Leveldesigner! Even inhaken op jou bericht, dat ik zei dat ik maar 6 trekjes had gehad de eerste x, was omdat ik bang was dat ik teveel zou nemen en zo miss ongelukken zouden kunnen gebeuren. Van horen en zeggen weet ik dat je snel met heroine over kunt doseren. Ik heb zeker geen plannen om het ooit nog eens te doen. Dat meisje was ik eerste instantie ook kwaad op.Het was ook meer de schrik van dat ik het altijd al keer wou doen, maar had geen rekening gehouden dat het die bewuste dag zou worden. Uiteindelijk heb erover nagedacht en besloten het is nu of nooit! Tuurlijk snap ik heel goed dat als ik een cocaine (crack) verslaving achter de rug heb, dat dit spelen met vuur is. Ik weet heel goed de gevaren van heroine. Miss dom dat ik mij iets heb laten mee slepen door haar, maar keuze zelf gemaakt en ik zat ook heel goed in mijn vel om dit te doen. Bedankt voor de reacties!"
"Hallo Allemaal, Moet eerst even vermelden dat ik normaal weinig bruin gebruik,maar in een vorige topic op deze forum vertelde ik het éénmaal te willen proberen. Dat is destijds ook gebeurt jaren terug. Ik heb heb het daarna af en toe gebruik na een heftig nachtje wit te roken om enigzins rustig te worden. Ik heb wel eens braakneigingen gehad en wat fijne jeuk gevoelens! Ik ben gestopt met cocaïne roken omdat ik gewoon geen stop heb en er ook financieel in de problemen kom en zodra het op is ga ik in mijn geval liegen/bedriegen om aan wit te komen. Op gevend moment dacht ik waarom niet af en toe 1 bolletje heroïne gebruiken (zal niet over prijzen hebben) maar één bolletje is heel weinig. Ik ben echt helemaal van de coke af en ben daar heel erg trots op. Soms moet je echt goed hard vallen een x of 80 in mijn geval wanneer het besef komt..ok wtf nu kap ik! Il ben 3 maanden clean van cocaïne base roken. Maar nu komt het, ik haalde eens per week bolletje bruin en ik ging het Chinezen op folie. Elke x moet ik extreem overgeven en dat heb ik altijd. Maar de laatste ben ik echt van geschrokken. Ik nam wat puntjes bruin en direct voelde ik mij chill en lekker in mijn zelf. Daarna kwamen de braakneigingen en moest ik overgeven,ik weet dat dit gebaat gaat aan bruin gebruik,maar ik heb zonder te overdrijven 100 x moeten braken en op gevend moment braak ik gewoon lucht. Ik had dat ene bolletje nog niet op ondat ik niet meer durfte,want na elke Chinees moest ik weer overgeven. Nam ik slok drinken,sec later drinken er uit gekotst. Dit te verteld te hebben kwam mijn nachtmerrie! Ik ging slapen en heb zal eerlijk zijn miss 25 x in al die jaren bruin gebruikt. Tijdens het slapen kreeg ik jeuk aanvallen over mijn hele lichaam,vooral mijn benen. Jeuk heb ik vaak wel,maar wat ik aan gaf fijne jeuk eigelijk wel. Echter deze was zo scared eng dat het niet te houden was. Hield 48 uur aan en dacht bijna ik moet de ambulance belken ( niet gedaan) ik heb werkelijk mijn hele benen open gekrapt en voelde of er beestjes van 1000 tal onder mijn huid zaten. Het ging zo ver ik kon niet slapen en wou bijna mes pakken om me huid open te snijden om van de jeuk af te komen. Deze ervaring kende ik maar in lichte mate. Deze afkick of afstoot van het lichaam was een totale verassing voor mij en raakte ook in paniek. Niemand heb ik dit verteld en wou het met jullie delen op deze forum. Goede nieuws is ik ben clean van coke en deze heroine ervaring is 2 weken geleden en durf het niet meer te gebruiken. Dat ik ooit weer drugs gebuik is klein,maar blijf op mijn hoede. Ik hoop dat mensen op dit forum serieuze antwoorden geven en niet mij de grond in te trappen. Het is voor mij beschamend om dit te delen. Kennen mensen deze extreme heroïne bijwerkingen? Of heeft het met tolerantie te maken."
"Bedankt voor je reactie. Nee was niet onder invloed van cocaïne. Alleen heroïne gebruikt. Heroine niet laten testen,maar haal het altijd wel bij een vast persoon. Jeuk begon echt pas nadat ik laatste Chinees gepakt had een uur later( jeuk gevoelens), en hield gewoon niet op. Jeuk steeds erger tot een punt het niet meer te houden was."
"psychologische problemen? Krijg je weer van die domme opmerkingen! Ik zeg dat ik extreme jeuk aanvallen kreeg. Na 2 dagen was het over en was er niks aan de hand. Trouwens heb zelf wel op internet gekeken en het is heel normaal dat je jeuk krijgt. Ik lees op dit forum dat zelfs iemand de lappen vel van zijn benen wou krabben. Heb nu al spijt dat ik mij verhaal hier heb gedeeld. Ik xal niet meer reageren op deze topic!"