#1
Witte Hero?
What is it?
Thx
Wromtrax
What is it?
Thx
Wromtrax
en wat zijn de verschillen qua ervaring en gebruik + prijsRokertje zei:In Europa is heroïne in twee vormen verkrijgbaar: de meest gangbare vorm is de bruine heroïne (de chemische basevorm), terwijl witte heroïne (een zoutvorm) beperkter verkrijgbaar en dus duurder is. Witte heroïne is meestal afkomstig uit Zuidoost-Azië.
Het effect hangt denk ik maar net van de zuiverheid af.Wromtrax zei:en wat zijn de verschillen qua ervaring en gebruik + prijsRokertje zei:In Europa is heroïne in twee vormen verkrijgbaar: de meest gangbare vorm is de bruine heroïne (de chemische basevorm), terwijl witte heroïne (een zoutvorm) beperkter verkrijgbaar en dus duurder is. Witte heroïne is meestal afkomstig uit Zuidoost-Azië.
MeejheM zei:Ik wist niet dat de Napolitaanse georganiseerde misdaad zich in zou zetten om goedkoper en betere heroïne aan een buitenlandse eindgebruiker te leveren.
Volgens mij willen die lui alleen zoveel mogelijk snel geld verdienen. Maar als ik weer die kant op moet zal ik eens rondvragen. je hebt zeker geen telefoonnummer voor me?
Een PM is nergens voor nodig. Wij mods overleggen de bans en waarschuwingen altijd binnen het team. En als we het echt serieus genomen hadden, dan had je gewoon een permanente ban gehad volgens de forumregels. Maar na eerst het gratis aanbieden van je 4-FA stash en nu naar een nummer vragen, vonden wij een tijdelijk ban gepast. Laat het duidelijk zijn dat we hier niks tolereren wat met handel te maken heeft of er naar neigt. Slechte grappen daarover tolereren we dus ook niet, aangezien het nog steeds bij anderen opgevat kan worden als vragen naar drugs en dat kan weer gedrag uitlokken wat we hier niet willen.MeejheM zei:MeejheM zei:Ik wist niet dat de Napolitaanse georganiseerde misdaad zich in zou zetten om goedkoper en betere heroïne aan een buitenlandse eindgebruiker te leveren.
Volgens mij willen die lui alleen zoveel mogelijk snel geld verdienen. Maar als ik weer die kant op moet zal ik eens rondvragen. je hebt zeker geen telefoonnummer voor me?
Wil diegene die deze post voor serieus aannam zo sportief zijn mij een PM te sturen?
MeejheM zei:Ik wist niet dat de Napolitaanse georganiseerde misdaad zich in zou zetten om goedkoper en betere heroïne aan een buitenlandse eindgebruiker te leveren.
Volgens mij willen die lui alleen zoveel mogelijk snel geld verdienen. Maar als ik weer die kant op moet zal ik eens rondvragen. je hebt zeker geen telefoonnummer voor me?
Rokertje zei:In Europa is heroïne in twee vormen verkrijgbaar: de meest gangbare vorm is de bruine heroïne (de chemische basevorm), terwijl witte heroïne (een zoutvorm) beperkter verkrijgbaar en dus duurder is. Witte heroïne is meestal afkomstig uit Zuidoost-Azië.
Atropa zei:China White zoals het onder die enkele gebruikers heet los direct goed op in water en kan dus direct mee worden geflashed. De wat 'hogere klasse' gebruikers hebben deze wat vaker voor handen.
De bruine wordt door junkies vaak oplosbaar gemaakt met citroensap en kan dan zodoende worden geshot. 80 a 90 procent doet het hier zo in NL.
Roze smack zul je in NL niet vinden, maar ook dat is een vorm die in eerste instantie als rookbaar wordt verhandelt.
Ik heb me reeds laten vertellen dat er zoiets als 'T3', wat Thaise heroine schijnt te zijn en een zeer krachtige variant. Alleen van horen zeggen, meer niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."