Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"donaldduck zei: Gewoon terug gaan en zeggen dat je methadon of iets wil, ze kunnen dit niet maken en het is een fout van hun dus zullen ze het voor je moeten oplossen, sterkte Klik om te vergroten... Deze post is wel wat ouder, maar toch wil ik hierop reageren. Ik denk niet dat methadon de oplossing is, want ook daar moet je weer van afkicken. Beter is het misschien om in kleine stapjes minder fentanyl te gebruiken en langzaam naar naar o mg toe te werken. Jammer dat de huisarts of de medicus die het voorschreef geen betere voorlichting heeft gegeven. Mensen weten soms niet wat ze slikken omdat dit niet verteld wordt en niet iedereen leest de bijsluiter (wat natuurlijk wel moet) Als je een opiaat voorgeschreven krijgt tegen pijn, en je neemt dit voor een langere periode (dan bedoel ik ongeveer een maand of langer) dan zul je afkickverschijnselen krijgen. Daar ontkom je niet aan. Wat kun je dan doen? Niet veel, het is zoiets als je tijd uitzitten. Het is akelig, (understatement van het jaar ) maar je zult er gewoon doorheen moeten. Het niet slapen, gapen, het koud hebben, tranende ogen, onrust gevoelens, emotionaliteit, het hoort er allemaal bij. Het enige waar je je aan vast kunt houden is de gedachte dat het voorbij gaat. Er komt een einde aan al die rot gevoelens en pijn. Of beter gezegd, er is licht aan het einde van de tunnel. Je moet alleen wel de kracht kunnen brengen om het zolang vol te houden. En daar struikelen heel veel mensen op. Achteraf lijkt het gemakkelijk, maar als je er midden inzit dan lijkt het of het nooit overgaat. Alleen is dit natuurlijk niet zo. Na verloop van tijd merk je dat de tussenpozen dat je je slecht voelt steeds langer worden. De momenten dat je je beter voelt worden steeds frequenter en uiteindelijk voel je gewoon dat je het ergste gehad hebt. Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft."
"Rokertje zei: In Europa is heroïne in twee vormen verkrijgbaar: de meest gangbare vorm is de bruine heroïne (de chemische basevorm), terwijl witte heroïne (een zoutvorm) beperkter verkrijgbaar en dus duurder is. Witte heroïne is meestal afkomstig uit Zuidoost-Azië. Klik om te vergroten... Het had interessant geweest als je de bron had vermeld of naar de betreffende pagina had verwezen. http://www.eerstehulpwiki.nl/wiki/index.php/Heroine Dan hadden mensen alle informatie op die pagina kunnen lezen"
"Atropa zei: China White zoals het onder die enkele gebruikers heet los direct goed op in water en kan dus direct mee worden geflashed. De wat 'hogere klasse' gebruikers hebben deze wat vaker voor handen. De bruine wordt door junkies vaak oplosbaar gemaakt met citroensap en kan dan zodoende worden geshot. 80 a 90 procent doet het hier zo in NL. Roze smack zul je in NL niet vinden, maar ook dat is een vorm die in eerste instantie als rookbaar wordt verhandelt. Ik heb me reeds laten vertellen dat er zoiets als 'T3', wat Thaise heroine schijnt te zijn en een zeer krachtige variant. Alleen van horen zeggen, meer niet. Klik om te vergroten... Volgens mij was roze heroïne niets anders dan de Chinese heroïne die we in de 70er en 80er jaren hier in NL konden kopen. Het waren grote, roze korrels, die gecrasht een zacht roze kleur kregen. Het zag er een beetje uit als kattenbak korrels. De sterkte was prima, persoonlijk vond ik de bruine poeierige Afghaanse heroïne sterker, maar dat is persoonlijk denk ik"