#1
tja, als je er eenmaal aanzit is het echt heel erg moeilijk om er weer definitief mee te stoppen. het blijft maar aan je knagen, het is gewoon te lekker....
Geef ik je 100% gelijk in (;Tripper zei:Ga even lekker ergens anders stoer doen, gast, met je Hero. Ga je school afmaken man, doe wat met je leven. Op die leeftijd over Hero denken is niet goed, joh. Die shit is gevaarlijk.
willemvaag zei:Ik slik zelf als methadon als vervanging maar ik weet nog goed dat de arts toen zei dat hij als hij was begonnen met voorschrijven het subox zou zijn geweest. Hoor soms ook dat sommige mensen sub fijner vinden als methadon maar heb je ervaring met beide of alleen sub.. Want ik zou graag van iemand die er ervaring mee heeft met beide middelen willen weten wat beter is, ben van plan om nog minimaal een paar onderhoudsmedicatie te blijven nemen anders is het risico naar een terugval heel groot. Maar methadon werkt bij mij maar 16 uur dus ik heb 28 tabletten van 5 per dag en vind dit eigenlijk wel overdreven veel, maar begin ook gewend te raken aan deze dosis blijft zweten en duurt zelfs bijna een uur voor ik me goed voel weer na inname, en ik heb begrepen dat sub onder te tong word opgenomen en daardoor sneller inwerkt.. Is dat ook zo? Weet dat ik erg offtopic ga maar ik had niet echt zin om een nieuw topic te openen met mijn vraag, ben niet zo sociaal tactisch...
leveldesigner zei:ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit mensen methadon zie misbruiken, is ook een beetje raar want methadon doet geestelijk niet zoveel. een lekker roes krijg je er niet van. neem je teveel dan val je in slaap, dat is alles. Dus meth misbruik is eigenlijk iets dat ik niet zie voorkomen.
willemvaag zei:leveldesigner zei:ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit mensen methadon zie misbruiken, is ook een beetje raar want methadon doet geestelijk niet zoveel. een lekker roes krijg je er niet van. neem je teveel dan val je in slaap, dat is alles. Dus meth misbruik is eigenlijk iets dat ik niet zie voorkomen.
Was al een heel verhaal aan het typen om te zeggen dat methadon geestelijk wel wat doet bij mij, maar dat stond er al methadon doet geestelijk niet veel. Niet veel is wel iets maar ik moet eerlijk zeggen heroine doet bij mij geestelijk ook niet veel meer als methadon. Methadon heeft wel een werking maar niet waar je wazig van wordt, misschien als je het maar een paar keer neemt dan kun je nog wel wazig ervan worden.

Welkom, bruggemanbruggeman zei:Ik ben 32 en gebruik sinds ruim een jaar heroïne op regelmatige basis. Niet dagelijks maar toch wel wekelijks vrees ik. Wel enkel chinezen.
Daarvoor heb ik wel al geëxperimenteerd met opiaten, in mijn jongere jaren, meestal met codeïne en acedicone, en opium. We hebben zelf eens papavers gekweekt om er opium uit te trekken, en ik heb een maat die verslaafd was, die kon aan Afghaanse opium geraken. Met hem heb ik dan ook mijn eerste keer bruinen gerookt. Ik was 26 of 27 jaar denk ik.
Maar ik heb daar nooit meer aan gedacht, tot vorig jaar, na een gebroken relatie. Ik wou iets ontspannend, om mijn miserie wat te vergeten. Wiet daar kan ik niet meer tegen, dronken ben ik ook niet zo graag, en aan de coke wou ik helemaal niet meer beginnen (heb vroeger nog anderhalf jaar gebased, een paar keer per week ; ik werkte drie ploegen, woonde ver van de beschaving, alleen, ...) want coke werkt nu niet wat je noemt ontspannend.
Maar ik heb hier al meer gezegd dat van me gevraagd werd... het is mijn eerste bericht op dit forum dus bij deze heb ik mezelf wat voorgesteld.![]()
bruggeman zei:Ik ben 32 en gebruik sinds ruim een jaar heroïne op regelmatige basis. Niet dagelijks maar toch wel wekelijks vrees ik. Wel enkel chinezen.
Daarvoor heb ik wel al geëxperimenteerd met opiaten, in mijn jongere jaren, meestal met codeïne en acedicone, en opium. We hebben zelf eens papavers gekweekt om er opium uit te trekken, en ik heb een maat die verslaafd was, die kon aan Afghaanse opium geraken. Met hem heb ik dan ook mijn eerste keer bruinen gerookt. Ik was 26 of 27 jaar denk ik.
Maar ik heb daar nooit meer aan gedacht, tot vorig jaar, na een gebroken relatie. Ik wou iets ontspannend, om mijn miserie wat te vergeten. Wiet daar kan ik niet meer tegen, dronken ben ik ook niet zo graag, en aan de coke wou ik helemaal niet meer beginnen (heb vroeger nog anderhalf jaar gebased, een paar keer per week ; ik werkte drie ploegen, woonde ver van de beschaving, alleen, ...) want coke werkt nu niet wat je noemt ontspannend.
Maar ik heb hier al meer gezegd dat van me gevraagd werd... het is mijn eerste bericht op dit forum dus bij deze heb ik mezelf wat voorgesteld.![]()
willemvaag zei:bruggeman zei:Ik ben 32 en gebruik sinds ruim een jaar heroïne op regelmatige basis. Niet dagelijks maar toch wel wekelijks vrees ik. Wel enkel chinezen.
Daarvoor heb ik wel al geëxperimenteerd met opiaten, in mijn jongere jaren, meestal met codeïne en acedicone, en opium. We hebben zelf eens papavers gekweekt om er opium uit te trekken, en ik heb een maat die verslaafd was, die kon aan Afghaanse opium geraken. Met hem heb ik dan ook mijn eerste keer bruinen gerookt. Ik was 26 of 27 jaar denk ik.
Maar ik heb daar nooit meer aan gedacht, tot vorig jaar, na een gebroken relatie. Ik wou iets ontspannend, om mijn miserie wat te vergeten. Wiet daar kan ik niet meer tegen, dronken ben ik ook niet zo graag, en aan de coke wou ik helemaal niet meer beginnen (heb vroeger nog anderhalf jaar gebased, een paar keer per week ; ik werkte drie ploegen, woonde ver van de beschaving, alleen, ...) want coke werkt nu niet wat je noemt ontspannend.
Maar ik heb hier al meer gezegd dat van me gevraagd werd... het is mijn eerste bericht op dit forum dus bij deze heb ik mezelf wat voorgesteld.![]()
Je zegt dat je nu een jaar heroine met regelmaat gebruikt, in mijn geval toen ik een half jaar met regelmaat gebruikte begon ik ook last van de ontwenning te krijgen. Nu vraag ik me af heb je dan nog geen last van ontwenningsverschijnselen als je niet gebruikt. Verder welkom hier..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."