Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou,of het bij mij erger was dat weet ik niet. Denk dat je wel net zo ziek bent geweest als ik! Alleen duurde het zo lang bij mij. Maar goed. Ik leef nog!!! En jij gelukkig ook. Maar voor mij, nooit nooit weer"
"Doe maar rustig aan. En blijf hoop houden! Al weet ik zo geen oplossing voor je. Je ziet je problemen in elk geval wel in. Dat is al heel wat. Blijf hulp zoeken en hou de wil vast om te veranderen. Sterkte"
"leveldesigner zei: wat jammer joh, dat je toch het spuiten niet kunt laten, alhoewel ik het me wel kan voorstellen hoor. als je spuiten eenmaal gewend bent dan haalt chinesen en snuiven het er niet bij, alhoewel de werking van snuiven en spuiten behoorlijk overeen komen. daarom verbaasd het me ook dat je dan chinesen boven snuiven verkiest, kun je misschien uitleggen waarom? is het omdat het snuiven niet goed lijkt te werken, dat je er niet veel van merkt. want als dat het geval is dan snuif je verkeerd, of je slijmvliezen zijn aangetast op een of andere manier, want snuiven is veel sterker dan chinesen. zelf snuif ik als volgt, eerst spoel ik mijn neus met goed warm water, net zolang tot deze goed schoon is binnenin, (raar praatje, maar als je dit niet doet dan kan snuiven inderdaad weinig effect hebben). daarna goed je neus snuiten totdat alles eruit is, je kan de neusgaten vanbinnen een beetje droog maken met rolletjes toilet papier, maar niet te droog! je merkt het vanzelf wanneer een snuif goed aanslaat, want dit prikt/brand dan behoorlijk in je neus. voel je dit niet dan is het of terecht gekomen in snot achterin je neus, of het is je keel ingegaan. en dan voel je er niet veel van of zelfs haast niets. Minoya ken ik wel, was ook eens van plan daarheen te gaan. onder narcose afkicken is inderdaad ideaal. je wordt in slaap gemaakt en als je wakker wordt ben je 100% clean, echt ideaal. je moet wel een jaar lang daarna nog medicijnen slikken die opnieuw gebruiken onmogelijk maken. Klik om te vergroten... Ik ben dus 13 jaar gelden ook onder narcose afgekickt. Jezus, wat een ellende. Dat ging bij mij dus helemaal niet goed. Ik ben vreselijk ziek geweest. Ik weet niet waarom. Mijn mede cliënten niet. Maar kon zijn dat ik nog teveel methadon of dope in mijn lijf had zitten. Ik kreeg nadien nalorex en dat botste gigantisch in mijn lichaam. Ik kon niet meer praten pff. Als ik dat van te voren wist, had ik het cold turkey gedaan. En toch... Die andere twee die tegelijk met mij gingen, voelden zich kiplekker. Geen idee waarom het bij mij anders was"
"leveldesigner zei: bedankt voor je reactie op dit punt Jet555!!! want onder narcose afkicken wordt altijd gebracht als het wonder middel, ook hier in de forums. en dat is ook ok, want voor de meeste mensen is het waarschijnlijk ook niets minder dan een wonder middel. maar toch is het goed om ook eens de andere kant van de medaille te laten horen. want het kan inderdaad goed fout gaan. t schijnt dat t een bijzonder zware behandeling is die zelfs dodelijk kan zijn mocht hij helemaal verkeerd uitpakken. gewoon omdat t lichaam een dergelijk zware behandeling niet aan kan voor zoveel uur achter elkaar. maar, heb nooit gehoord over ernstig ziek zijn na de behandeling, zoals in jou geval. nu schreef je dat je ook aan de methadon had gezeten voor de behandeling, en voor zover ik heb begrepen is nu onder narcose enkel mogelijk wanneer je aan de dope zit, niet als je (ook) methadon gebruikt. maar 13 jaar geleden wisten ze dit misschien nog niet, en deden ze het toen dus wel. heb zelf een jaartje rond gelopen met het idee om het te doen, onder narcose. maar ben tot de conclusie gekomen dat ik dat niet moet doen. omdat t zo zwaar en toch wel gevaarlijk is, maar vooral ook omdat je daarna dat een implantaat krijgt voor 9 maanden met ik meen Xuboxone, of een dergelijk middel. en dan kun je dus na 9 maanden weer daar vanaf kicken, (en op de forums hier kun je meerdere verhalen lezen over mensen die alweer jaren daaraan zitten en daar niet vanaf komen.) dus, ben blij met dit bericht van jou. onder narcose is fantastisch, maar helaas niet voor iedereen. dat blijkt maar weer. Klik om te vergroten... hoi hoi, ja dat klopt, 13 jaar terug was het anders. Toen kreeg je ook gewoon pillen nalorex/natrexon en geen impantaat. Al moest ik wel vrij zijn van de methadon hoor, dat wisten ze al wel, maar zelf had ik het idee dat het nog niet helemaal verdwenen was uit mijn lijf. Ik kreeg nadietijd ook een urine controle en daar zat ook nog dope in. heel vreemd was dat, ik had niet eens KUNNEN gebruiken omdat ik intern zat. Ook ben ik niet alleen geweest. Daarbij ook nog eens doodziek was. Dus denk ik dat ik nog niet helemaal schoon was en de nalorex (anti opiaat) boste met die opiaten in mijn lichaam. Beetje krom allemaal en ik hoop dat je het nog snapt? Dus al met al weet ik niet waar het mis ging maar wat ik hier boven schreef , zijn mijn vermoedens. Pijn aan mijn hart ook. Heel erg. Misschien was mijn hart er wel ff mee opgehouden ofzo en dat ze gestopt zijn en daarom niet alles uit mijn lichaam was... Ik weet het niet. Ik heb er wel naar gevraagd maar nooit een helder antwoord gekregen erop. Hopenlijk gaat het nu een stuk beter met het afkicken onder narcose. Wij waren ook de eersten in Nederland he. Proefkonijnen haha. Maar helaas wel waar. Plus ik was broodmager en zwak. Die andere twee, die met mij gingen waren mannen en toch fysiek sterker en groter. Maar nogmaals, ik weet het niet. Ik hoop dat je het ooit nog lukt om te stoppen en anders maar accepteren. Je bent in elk geval een wijs man. Ik lees veel van je antwoorden."
"Ik was 18 en gestopt tien jaar later met 28 jaar Ben nu 13 jaar van de Hero af. Inmiddels 41 jaar oud, leuk gezin enz. Maar nu komt het, nu weer aan de opiaten, tramadol en morfine. Tegen rug pijn maar ook om geestelijk staande te houden. De roes hoef ik niet perse maar met die pillen ben ik een betere moeder. Rustiger en liever. Ik ben bang dat als ik stop ermee, de drang naar Hero te groot word. Dan denk ik, 1 keer niet moe zijn, 1 keer ff geen pijn en 1 keer niet zo veel van anderen aantrekken. Maar dat kan niet want het blijft nooit bij 1 keer. Dus daarom maar zo. Want dat gevoel van 1 keer,, dat had ik toen ik helemaal clean was. Heel sterk. Dat is nu mijn angst. Op deze manier trek ik het en kan het leven aan. Maar god, wat wou ik dat ik dat spul nooooiiit had aangeraakt. Zoals de meeste denken uiteraard die verslaafd zijn. Alcohol drink ik niet. Alleen die pillen."
"Ja, die ervaring heb ik ooit ook gehad. Zo stoned (heroïne) dat ik dacht dat onze kat bij mij lag en ik praatte tegen dat beest. Terwijl de kat allang dood was. Of dat hallucineren is weet ik niet. Maar zag wel dingen die er niet waren in elk geval"