Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goddard58 , waar heb je het over ? nog een tip om de afkick aangenamer te maken , 2 weekjes valium of trazolan en dan 2 weekjes afbouwen met de valium of trazo"
"balls from heaven"
"hoi belgie staat niet tussen de lijst van landen waar men levert , nederland wel (airsealed) waarom is dat zo ?"
"euh , nu niet overdrijven he , stoppen met blowen is knap lastig , maar na 2 weken komt de zon weer op niet hervallen is het moeilijkste"
"@ mandragora heb eens 6 maanden aan de trazolan gegaan en plots gestopt en dat was geen enkel probleem . bij valium ligt dat anders , daar mee kan je het best zo kort mogelijk houden , best niet meer dan 2 maanden , ( en dan heb ik het over diazepam ) het zijn maar hulpmiddeltjes maar ze maken het afkicken en craven veel aangenamer . als ik deze niet gebruikt had zou ik er ook niet in slagen om te stoppen omdat het dan gewoon te zwaar word ( zeker voor degene die al 25 jaar smoken )"
"welke moet het nou de synth zijn of de organic ? ik zie het nergens staan greetz icy"
"ghb op een site heb ik gezien dat de synt wit doorschijnend is en de organic heeft een gelig kleurtje thanks"
"ik wil alleen mijn maatje even bijstaan tyfus .... lees en huiver beste jonge lezerttjjuhhsssss... doorspuiten tot dat je aderen het niet meer aankunnen, abcessen, ontstekingen. HEROINE IS EEN VLOEK !! SPUITEN IS DE LAATSE FASE VAN JE LEVEN !!! VERMIJDT HEROINE !! VERMIJDT DE INJECTIENAALD EN DE BASEPIPE !! hero is echt een vloek waar je beter niet aan begint . methadon medicinaal gebruiken kan nog maar ook niet te lang ( ik had na 3 maanden dagelijks gebruik geen enkel probleem om te stoppen ) ook morph kan je medicinaal lang gebruiken zonder problemen ( let wel er is een verschil tussen medicinaal gebruik en gebruik voor de vette fun )"