#1
ik vind het woord junk erg denegrerend en zeg het oiok niet gauw je moet bij heel ver gaan eer ik iemand zo zal noemen maar snap je punt
Bal0n zei:Als je nou even wat meer informatie opzoekt. GHB is niet verslavend..
KroZNaXsZ zei:Bal0n zei:Als je nou even wat meer informatie opzoekt. GHB is niet verslavend..
als je nou zelf even wat meer informatie opzoekt zal je d'r achterkomen dat ghb, in tegenstelling tot coke, een bepaald soort lichamelijke afhankelijkheid veroorzaakt, en als je d'r na een langere tijd intensief gebruikt in 1 keer mee stopt kunnen de ontwenningsverschijnselen zelfs behoorlijk gevaarlijk voor je lichaam zijn.
going easy zei:Ik gebruik al een hele tijd en na vele malen afkicken heb ik besloten een zo(normaal )mogelijk leven te lijden en niet aan het vooroordeel van de maatschappij te voldoen.
want niet iedere gebruiker ligt in de goot en berooft oude omaatjes,s heeft geen vrienden en belazerd iedereen.
Waterpijp zei:going easy zei:Ik gebruik al een hele tijd en na vele malen afkicken heb ik besloten een zo(normaal )mogelijk leven te lijden en niet aan het vooroordeel van de maatschappij te voldoen.
want niet iedere gebruiker ligt in de goot en berooft oude omaatjes,s heeft geen vrienden en belazerd iedereen.
Helemaal mee eens, legaliseer die boel. Mensen kunnen prima leven met deze verslaafdheid... er zijn meer mensen die verslaafd zijn aan de nicotiene en alcohol dan heroine... Stom taboe, ik zal er niet aan beginnen, maar ik weet dat mensen met 2x per dag een shot, goed functioneren in deze maatschappij!
maar ik weet dat mensen met 2x per dag een shot, goed functioneren in deze maatschappij!
mathijs zei:Of ik voor de legalisering van alle drugs ben, ben ik nog niet helemaal uit. Maar of dit argument daaraan meehelpt... Er zijn natuurlijk wel mensen die dat kunnen. Maar er zijn ook genoeg mensen die dit niet kunnen en wiens daginvulling in het teken komt te staan van het fixen van een 3e shot...

ik moest het ook 3x lezen voordat ik het enigszins snapte ..jaja zei:Heeft me zo'n drie min. gekost dit laatste te lezen, maar ik vind 't wel fantastisch!


Ik den k ook niet dat ie jou persoonlijk wil aanpakken maar t kost enorm veel geld al die verslaafde. Ik denk dat als je geen overlast zou hebben van junks/alcoholisten/gokverslaafde of als iedereen t gewoon in de hand zou hebben dat dit hele drugs verhaal in t kabinet nooit terspraken zou zijn gekomen. Want dan zou er geen problemen zijn toch? Het kost de maatschappij nou eenmaal enorm veel geld. En begrijp me goed ik veroordeel niemand , maar ik denk dat wat jij zegt wel heel erg kortzichtig isboy zei:Mja, bijna het hele gedoe omtrent de Opiumwet vind ik sowieso al best belachelijk. Als ik een vette shot heroïne wil, dan haal ik die gewoon. Ik vind het ronduit onacceptabel dat een oude vent in het kabinet gaat bepalen wat ik wel en niet in mijn lichaam mag spuiten.
Eigen baas in eigen brein. Eigen baas over eigen lichaam.
Er zijn ook mensen die functioneren met één fles sterke drank per dag.
Wil toch niet zeggen dat je dat kunt tolereren.
Kjel,Met één fles sterke drank per dag, l i j k t
het, alsof je kunt functioneren.
Maar alcohol in deze hoeveelheid sloopt je lever, en je hersencellen.
Op enig moment krijg je de rekening gepresenteerd, en gegarandeerd dat je daarmee niet blij bent.
Veel schade is onherstelbaar.
Dus functioneren met die hoeveelheid drank?
Tijdelijk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."