#1
hahaha :P
mijn dank is groot
mijn dank is groot


Ik den k ook niet dat ie jou persoonlijk wil aanpakken maar t kost enorm veel geld al die verslaafde. Ik denk dat als je geen overlast zou hebben van junks/alcoholisten/gokverslaafde of als iedereen t gewoon in de hand zou hebben dat dit hele drugs verhaal in t kabinet nooit terspraken zou zijn gekomen. Want dan zou er geen problemen zijn toch? Het kost de maatschappij nou eenmaal enorm veel geld. En begrijp me goed ik veroordeel niemand , maar ik denk dat wat jij zegt wel heel erg kortzichtig isboy zei:Mja, bijna het hele gedoe omtrent de Opiumwet vind ik sowieso al best belachelijk. Als ik een vette shot heroïne wil, dan haal ik die gewoon. Ik vind het ronduit onacceptabel dat een oude vent in het kabinet gaat bepalen wat ik wel en niet in mijn lichaam mag spuiten.
Eigen baas in eigen brein. Eigen baas over eigen lichaam.
Er zijn ook mensen die functioneren met één fles sterke drank per dag.
Wil toch niet zeggen dat je dat kunt tolereren.
Kjel,Met één fles sterke drank per dag, l i j k t
het, alsof je kunt functioneren.
Maar alcohol in deze hoeveelheid sloopt je lever, en je hersencellen.
Op enig moment krijg je de rekening gepresenteerd, en gegarandeerd dat je daarmee niet blij bent.
Veel schade is onherstelbaar.
Dus functioneren met die hoeveelheid drank?
Tijdelijk!
af en toe eentje es hé!

Ik gebruik al een hele tijd en na vele malen afkicken heb ik besloten een zo(normaal )mogelijk leven te lijden en niet aan het vooroordeel van de maatschappij te voldoen.
speedygirl zei:Nog nooit heroine gedaan en de meeste mensen die ik ken zeggen ook dat ze er nooit zullen aankomen, wanneer komt da moment dan dat je zegt van : toch maar eens probere?


) heb ik even in het woordenboek gekeken. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."