#1
ik vind het woord junk erg denegrerend en zeg het oiok niet gauw je moet bij heel ver gaan eer ik iemand zo zal noemen maar snap je punt
af en toe eentje es hé!

Ik gebruik al een hele tijd en na vele malen afkicken heb ik besloten een zo(normaal )mogelijk leven te lijden en niet aan het vooroordeel van de maatschappij te voldoen.
speedygirl zei:Nog nooit heroine gedaan en de meeste mensen die ik ken zeggen ook dat ze er nooit zullen aankomen, wanneer komt da moment dan dat je zegt van : toch maar eens probere?


) heb ik even in het woordenboek gekeken. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."