Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxycontin

oxycontin

57 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#1
jonge methadon is niet te vergelijken met oxy. Methadon wordt gebruikt om onthoudingsverschijnselen tegen te gaan... van de oxy
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Was Jack Osbourne daar niet aan verslaafd..?
y
yolandaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt uuh eend ik zal daar eens gaan snuffelen en verder aan iedereen als je chronische pijn hebt dan ga je een soort pijnstilling fase in van paracetamol tot alles wat er tussen zit tot ook een dokter het niet meer weet Je kan oc niet je hele leven gebruiken omdat het je organen kapot maakt dus al is het leven nog zo moeilijk in prive sfeer op pijn blijf met bijde benen op de grond hoe zwaar het ook is want oc en andere verslavende middelen zijn uiteindelijk niet de moeite waard want ervanaf komen is zwaarder als de beslissing nemen er 1 te nemen maar dat is mijn mening.. helaas heb ik het nodig om de dagelijkse dingen te doen zoals mijn peuberzoon en mijn eigen ik ik wil niet plat liggen van de pijn dus is voor mij er geen keuze degene die het voor de gein willen proberen DON'T DO IT!!! groetjes en een goed leven zonder pijn, of in ieder geval minder pijn bedankt en ik hoop dat ook dit niet verkeerd opgevat of gesnapt wordt :wink: :wave: :confused:
n
nitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo iedereen,

Pas er mee op,mijn vriendin is maandag opgenomen om af te kicken.Ze heeft ook al andere geneesmiddelen genomen,Dit medicijn werkte dus.
Is geen lachertje!!Had ook zeer veel pijn.Ik hoop dat het haar lukt!!
't Is triestig om te zien;
Kijk er aub mee uit,kan wel helpen,maar de gevolgen.....
Wens jullie allemaal veel sterkte.
y
yetLid
01-01-2024, 00:00
#5
oxycontin geeft alleen maar een boel sufheid, je kán hyper worden en daarna als een blok slapen. Kans op bewusteloosheid bij gebruik zonder voorschrift en bij alcoholgebruik. :beer:
Dit middel is geen drugs maar een vrij effectieve pijnstiller. Alleen op doktersvoorschrift te gebruiken, tenzij je het leven moe en zat bent.
het wordt niet alleen bij kankerpatiënten voorgeschreven.
kortom; géén pilletje om eens lekker op te trippen!! :rock:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk er helemaal niks van.
J
Johanna*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi,

Ben al een tijdje opzoek naar dit goedje na het een tijdje in mijn handjes te hebben gehad.
Ik vind het echt super! Lastig te beschrijven, maar echt balen voor je dat je er niks van voelt. En dan, om maar niet de forumregels te overschrijden.. Maar wat heb je ervoor betaalt?
Groetjes :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, inderdaad! Sambalby.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#9
waar houden mensen zich eigenlijk met bezig,verwijderen die rijstkakker. :angry:
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#10
yet zei:
oxycontin geeft alleen maar een boel sufheid, je kán hyper worden en daarna als een blok slapen. Kans op bewusteloosheid bij gebruik zonder voorschrift en bij alcoholgebruik. :beer:
Dit middel is geen drugs maar een vrij effectieve pijnstiller. Alleen op doktersvoorschrift te gebruiken, tenzij je het leven moe en zat bent.
het wordt niet alleen bij kankerpatiënten voorgeschreven.
kortom; géén pilletje om eens lekker op te trippen!! :rock:
Klik om te vergroten...

Ben ik niet met je eens.
dit middel word heel veel misbruik van gemaakt omdat je er heel erg euforisch van kan worden.
Ik heb het zelf ook gebruikt en ja je kunt er heel suf van worden maar bij een goede dosering die bij iedereen anders is kan het een heel lekker middel zijn snuiven geeft een goed resultaat.
Ik moet er wel bij zeggen dat het eigelijk geen middel is om zo maar te gebruiken omdat het zeer verslavend kan werken en dat je heel goed moet oppassen met de dosering wand het is sterker dan morfine 5 mg oxycontin is gelijk aan 10 mg morfine dus kijk uit.
w
wingman8888Lid
01-01-2024, 00:00
#11
:rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband:

Hoi allemaal

Oxycontin is inderdaad een heftige pijnstiller ,ik gebruik ze bijna elke dag voor pijn waar ALLE andere pijnstillers falen.
Maar nu het probleem :Ik werd ineens terug gezet op nul ja ik moest maar weer tramadol gaan gebruiken die dus niet helpen.
Toch weer terug naar arts die heeft ze nu wel voorgeschreven maar je moet er wel mee uitkijken want je raakt er snel aan gewend


En die online apotheek is gestopt helaas voor sommige

Cya

Wing :rock: :rock: :rock: :rock:
w
wingman8888Lid
01-01-2024, 00:00
#12
speeseend zei:
Mijn hart bloed en dat doet verschrikkelijke pijn. Misschien helpt dit middel mij om die verschrikkelijke pijn te doen vergeten.
Klik om te vergroten...


Hallo je hart bloed dat snap ik even niet bedoel je geestelijke klachten ofzo dan ????

Helpt zowat overal voor maar stuur een PM en leg uit wat je bedoelt aub

Grtzzzzzzzz

Wing
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wink:
d
darkforce1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hoi
heb al zo'n 30 jaar last van mijn rug........(altijd pijn)24 uur per dag!
ben nu bezig met oxycontin 6 maal 10 mg per dag en 3 maal diclofinac 50mg
dat gaat net goed voor zon 6 uur als ik aan het werk ben,daarna wordt het wel
wat moeilijker daar ik 4 maal 9 uur werk,
sta 9 uur als ik werk en na 5 a/6 uur wordt de pijn erger.......
de pijn zit tussen mijn schouderbladen en als ik mijn ribben span is de pijn een(stukkie erger)
maak er maar wat luchtigs van maar is af en toe ondraaglijk.........
heb alle mogelijk onderzoeken gehad van longartsen/longfotos/orthopedie/reumatologie/botscan/
heb wel een of andere haak ergens op mijn rugwervel(wervellichaam) zitten terhoogte van 6/7
die schijnt de pijn ter veroorzaken,maar kan niet weggehaald worden,fraai is dat!
pijnpolie......
daar ga ik binnenkort maar weer heen!
je moet toch wat
ben bijna 51 en nog niet thuis!!!werk nog wel maar wordt wel moeilijker
thats my story!
hou me vast aan het idee dat het allemaal nog erger kan!
het is bijna niet te geloven............
koen
g
gertrudaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb ervaring met oxicotin.ik heb het na mijn ziekte gekregen en in het begin is het sterk, de pijn wordt een stuk minder.maar op een gegeven moment moet je er meer van gebruiken en dan wordt het wel verslavend,termeer ik ook nog 100 gram nortrillen gebruik plus 30 milligram
oxazepam en die twee werken tegen elkaar in,ik werd er nog depressiver van dus ik had besloten zelf af te kicken want het is twee keer zo sterk als heroine,wist ik ook niet heb ik hier gelezen,maar ik heb flinke afkicksverschijnselen en heel veel pijn slapeloosheid enin de war en heel onrustig dus ik zou als ik jou was maar effen goed nadenken als je die medicijnen wilt gebruiken ze vallen onder de opium wet
t
takeasiedLid
01-01-2024, 00:00
#16
sorry mensen er zijn medicijnen die hetzelfde zijn maar een andere naa,m hebben.dat heeft temaken met de patenten op de medicijn namen maar das te ingewikkeld om uitteleggen.
ik weet precies welk medicijn het is en waarvoor je het krijg je heb ook mscontin.maar oke nog iets weten ervaring zar.rico :stoned:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oxycontin is de langwerkende versie van oxycodone en oxynorm is de kortwerkende versie.Het is een zwaar pijnstillend opiaat en ik krijg het momenteel om in 4 weken tijd de methadon eruit te werken en om daarna onder narcose van opiaten af te kicken..Ik gebruik het (oxynorm,de kortwerkende versie van 4 uurtjes plusminus)nu een dag en ik moet zeggen het is sterk.!! Ik gebruik 3 a 4 van 20 mg per 4 uren en ik voel er meer van dan van de dope van gisteren en de methadon van vorige week.( 12 pillen van 5 mg) Dus een zwaar middel,en ook zeer verslavend dus.....Ik neem het 2 dagen en dan weer een dag dope en hopen dat deze 4 weken gauw om zijn,IK WIL DOLGRAAG WEER CLEAN ZIJN NA 20 JAAR OP EN AF CLEAN EN HOOKED ZIJN !!!Nou groetjes De Reiziger :wave:
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik gebruik het sporadisch en mijn ervaringen zijn, en dan meestal 30-50mg, nooit meer want vanaf de 60 mg krijg ik te grote problemen met mijn ademhaling. het gevoel wat ik ervan krijg heeft ergens wel iets weg van een lichte (30-40mg) 2cb trip. het begint bij mij meestal met een verlaagde oppervlakkige ademhaling en daarna een euforisch gevoel, ook komen er na ongeveer 1 a 1,5 uur een zeer vertraagd reactievermogen en een vertraagde waarneming bij. dit gevoel blijft zo een uur of 4 hangen en neemt dan snel weer af. ook heb ik gemerkt dat nadat de werking verminderd is de drang om meer te pakken zeer groot aanwezig is. slapen valt niet mee aangezien ik er zeer levendige dromen van krijg indien de werking nog niet merkbaar is afgenomen. het gebruik is verder niet aan te raden want het blijven zware medicijnen, lees voor je dit gebruikt de bijsluiter maar eens en kijk dan ook eens naar de bijwerkingen. eigenlijk zoals bij alle drugs geniet ervan maar gebruik met mate en kijk goed hoe je je voelt. ik zal kijken of ik een bijsluiter kan vinden en er binnenkort wat meer info over opzetten.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
geen enkel tabletje haalt het bij de flash van bruin, of je het nou slikt of snuift.
N
NuEvenNietLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben wat dat betreft ook een wandelende apotheek....
Ik heb nog genoeg tramadol 75mg liggen en Oxycodon 10mg i.p.v. Ocycontin maar dat is eigenlijk hetzelfde. Dit slik ik ook tegen de pijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."