#1
yet zei:oxycontin geeft alleen maar een boel sufheid, je kán hyper worden en daarna als een blok slapen. Kans op bewusteloosheid bij gebruik zonder voorschrift en bij alcoholgebruik.![]()
Dit middel is geen drugs maar een vrij effectieve pijnstiller. Alleen op doktersvoorschrift te gebruiken, tenzij je het leven moe en zat bent.
het wordt niet alleen bij kankerpatiënten voorgeschreven.
kortom; géén pilletje om eens lekker op te trippen!!![]()
Ben ik niet met je eens.
dit middel word heel veel misbruik van gemaakt omdat je er heel erg euforisch van kan worden.
Ik heb het zelf ook gebruikt en ja je kunt er heel suf van worden maar bij een goede dosering die bij iedereen anders is kan het een heel lekker middel zijn snuiven geeft een goed resultaat.
Ik moet er wel bij zeggen dat het eigelijk geen middel is om zo maar te gebruiken omdat het zeer verslavend kan werken en dat je heel goed moet oppassen met de dosering wand het is sterker dan morfine 5 mg oxycontin is gelijk aan 10 mg morfine dus kijk uit.

