Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb duidelijk iets los gemaakt ik jullie want nu werd er wel gereageerd bedankt hier trouwens voor het enige wat ik wou is waar deze site trouwens ook voor is om ervaringen uit te wisselen Toen ik die berichten schreef had ik behoefte aan een zeg maar luisterd oor dus absoluut niet voor een adresje of zo maar in de normale zin van het word ik wou dus hulp thats it soms moet je gewoon lezen wat iemand schrijft zonder erbij te fantaseren wat ik vertelde was wat ik op dat moment voelde en nog voel niets meer niets meer verder stel ik het op prijs dat ook jullie vertellen wat er met jullie aan de hand is soms voel je je alleen staan en dan heb je hulp nodig maar ja bedankt.. groetjes onbegrepen persoon"
"Bij mijn bericht stond ook naar mijn idee duidelijk dat dat maar goed is ook dat ik dat niet weet ach verder heb ik niets meet te zeggen ik heb alles verteld wat ik kwijt wilde en een adresje voor de oc nee dat is een verkeerd beeld van mij helpen in de zin chatten schrijven En weet ik veel wat nog meer maar niet wat gesugereerd werd ach een foutje is zo gemaakt toch Hn ieder geval voel je ke wel eens alleen met de pijn en dan heb je wel eens wat nodig.. nee!! Niet dat hahaha"
"Tja de enige bijwerking bij mij is dat de stoelgang niet zo best verloopt dus dat valt wel mee groetjes"
"Bedankt uuh eend ik zal daar eens gaan snuffelen en verder aan iedereen als je chronische pijn hebt dan ga je een soort pijnstilling fase in van paracetamol tot alles wat er tussen zit tot ook een dokter het niet meer weet Je kan oc niet je hele leven gebruiken omdat het je organen kapot maakt dus al is het leven nog zo moeilijk in prive sfeer op pijn blijf met bijde benen op de grond hoe zwaar het ook is want oc en andere verslavende middelen zijn uiteindelijk niet de moeite waard want ervanaf komen is zwaarder als de beslissing nemen er 1 te nemen maar dat is mijn mening.. helaas heb ik het nodig om de dagelijkse dingen te doen zoals mijn peuberzoon en mijn eigen ik ik wil niet plat liggen van de pijn dus is voor mij er geen keuze degene die het voor de gein willen proberen DON'T DO IT!!! groetjes en een goed leven zonder pijn, of in ieder geval minder pijn bedankt en ik hoop dat ook dit niet verkeerd opgevat of gesnapt wordt"
"Hoi kijk eens bij forum opiaten en dan oxycontin das hetzelfde als ms contin daar vind je meer info"
""
"hoi ik ben hier vandaag binnen gekomen en het lijkt mij dat mensen die oc voor de lol nemen niet helemaal lekker zijn ik moet ht gebruiken omdat ik anders niet meer kan staan letterlijk en ik gebruik het nu ongeveer 6 jaar jaar en steeds moet het weer verhoogd worden omdat je er inmuun van wordt met andere woorden je hebt steeds meer nodig ik was begonnen met 10 mg per dag en zit nu op 120 mg per dag alhoewel ik wel eens 180 mg slik op de hele dag omdat het dan pas egt helpt mer als resultaat dat ik aan het eind niet geoeg heb en dan wer naar de dokter vertellen waarom ik er al door heen ben gelukkig is hij best wel moeilijk dus ik krijg het niet zomaar maar goed ook maar blijft wel het feit dat ik nu niets meer heb en moet het weekend nog door dus over een paar uur afkickverschijnselen en niet te vergeten veeeeel pijn nu kan ik zeggen dat ik mijn doses heb overscheden maar ik kan ook zeggen de dokter geeft me te weinig want mijn lichaam is er nu al weer aan gewend dus doet het voor m ij niet veel meer dus maandag de dokter ervan overtuigen dat ik meer moet hebben in ieder geval slik ik het niet voor me lol maar omdat het niet anders kan ik wordt vrijdag 40 jaar en ben blij dat ik nog leef maar het zou fijn zijn als er toch iets op de markt kwam die je gewoon kan nemen zoals een paracetamol vreselijk dat gedoe altijd vaak denk ik als ik nou bij iemand oc kan halen dan heb ik reserve als het van de dokter op is.. maar dat gaat niet weet de weg niet naar dat soort mensen is maar goed ook dit wou ik even kwijt >>>>>helpen mag ook hoor [/i]"
"Ja het is verslavend maar dat is niet de reden dat ik niet meer op mijn benen zou kunnen staan en ja het is verslavend maar het is niet zoals je het op die manier bedoelt denk nou eens na mensen zou je dat ook tegen k patienten zeggen nee toch Oc is voor mensen niet alleen voor k patienten maar ook voor chronische pijnen en ik ben blij dat het er is ondanks dat het k zooi is"
"Hoi daar ben ik weer ik heb de berichten gelezen die jullie schreven en hk heb het idee dat de eufori waar jullie het over hebben bij mij in ieder geval niet bestaat bij mij werkt het allen als pijnstiling op de vraag Waarom ik het gebruik zit een geschiedenis van 8 jaar aan vast ik ben 8 jaar geleden van het paard afgevallen en je je raad het al ik heb meer geluk gehad als christofer reeves (superman) ik heb er twee henia's aan over gehouden en 1 daarvan is niet operabel omdat het te dicht bij de zenuwen zit onder in mijn rug waarschijnlijk heb ik ooj nog reuma dat zijn ze nu aan het uitzoeken en het is waar dat als je oc als echte pijnstilling moet gebruiken het toch een andere werking heeft als dat je het als recreatie middel gebruikt ik heb het hele lijstje van paraCetamol tot tramadol gebruikt en ja mij lichaan is een chemiebak maar wat wil je ik heb ook een tiener thuis die ook de nodige aandacht vraagt en achter de geranieumes nou ja je weet wat bedoel haha dat verdom ik dus heb ik geen keus ongeveer 8 keer in het jaar lig ik ondanks de oc op bed en moet ik zelfs pissen op bed omdat ik niet meer kan lopen werd ik er maar stoned van maar nee hoor dat gebeurd bij mij niet gelukkig ben ik een vechter egt een leeuw dus maar ik zou toch iedereen aanraden om het zeker niet te gebruiken als het niet hoeft wat het is rotzooi"
"Oja en over dat ik niet kan Staan omdat ik de oc gebruik is niet waar ik kan niet op mijn benen staan als ik het niet gebruik heeft meer te maken met letterlijk niet op mijn benen staan van de pijn Ik ben het ook zo zat dat sommige mensen mij als junk zien helaas zijn er mensen die het misbruiken maar daar hoor ik niet bij ik wil en probeer mijn leven niet te laten beinvloeden door pijn maar als ik op straat loop en mijn been valt uit dan voel jeje wel voor lul staan(liggen) Of ik wil de was buiten hangen en leg met wasmand en al op de grond en mijn zoon erbij is voel je je wel klein worden dat mijn eigen zoon me moet helpen om overeind te komen en dan zeggen mensen op dit forum dat ze oc een keer willen proberen laat mensen die de pijnstilling egt nodig hebben in hun waarde want omdat er zoveel misbruik van gemaakt wordt is het voor mensen zoals ik moelijk om serieus genomen te worden en zijn doktoren zo voorzichtig met voorschrijven nou dat was het verhaal in het kort nou ja kort ha Let wel ik ben niet zielig ben alleen een chemobak die ondanks alles probeerd nog zoveel mogelijk te genieten dan maar met oc en alles wat nodig is groetjes yolanda"