#1
hoi
heb al zo'n 30 jaar last van mijn rug........(altijd pijn)24 uur per dag!
ben nu bezig met oxycontin 6 maal 10 mg per dag en 3 maal diclofinac 50mg
dat gaat net goed voor zon 6 uur als ik aan het werk ben,daarna wordt het wel
wat moeilijker daar ik 4 maal 9 uur werk,
sta 9 uur als ik werk en na 5 a/6 uur wordt de pijn erger.......
de pijn zit tussen mijn schouderbladen en als ik mijn ribben span is de pijn een(stukkie erger)
maak er maar wat luchtigs van maar is af en toe ondraaglijk.........
heb alle mogelijk onderzoeken gehad van longartsen/longfotos/orthopedie/reumatologie/botscan/
heb wel een of andere haak ergens op mijn rugwervel(wervellichaam) zitten terhoogte van 6/7
die schijnt de pijn ter veroorzaken,maar kan niet weggehaald worden,fraai is dat!
pijnpolie......
daar ga ik binnenkort maar weer heen!
je moet toch wat
ben bijna 51 en nog niet thuis!!!werk nog wel maar wordt wel moeilijker
thats my story!
hou me vast aan het idee dat het allemaal nog erger kan!
het is bijna niet te geloven............
koen
heb al zo'n 30 jaar last van mijn rug........(altijd pijn)24 uur per dag!
ben nu bezig met oxycontin 6 maal 10 mg per dag en 3 maal diclofinac 50mg
dat gaat net goed voor zon 6 uur als ik aan het werk ben,daarna wordt het wel
wat moeilijker daar ik 4 maal 9 uur werk,
sta 9 uur als ik werk en na 5 a/6 uur wordt de pijn erger.......
de pijn zit tussen mijn schouderbladen en als ik mijn ribben span is de pijn een(stukkie erger)
maak er maar wat luchtigs van maar is af en toe ondraaglijk.........
heb alle mogelijk onderzoeken gehad van longartsen/longfotos/orthopedie/reumatologie/botscan/
heb wel een of andere haak ergens op mijn rugwervel(wervellichaam) zitten terhoogte van 6/7
die schijnt de pijn ter veroorzaken,maar kan niet weggehaald worden,fraai is dat!
pijnpolie......
daar ga ik binnenkort maar weer heen!
je moet toch wat
ben bijna 51 en nog niet thuis!!!werk nog wel maar wordt wel moeilijker
thats my story!
hou me vast aan het idee dat het allemaal nog erger kan!
het is bijna niet te geloven............
koen

