Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxycontin

oxycontin

57 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#1
jonge methadon is niet te vergelijken met oxy. Methadon wordt gebruikt om onthoudingsverschijnselen tegen te gaan... van de oxy
j
jimcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft er iemand ervaring met OxyContin? ( OC, oxy )
thx
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat moet je aan een kankerpatient vragen... :)
j
jimcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aan een k-patient in NL? Weet Lana dat zeker?? ( Of is Lana gewoon stoned? ) Ik heb gelezen ( meer niet ) dat het beter dan heroine is, inclusief de flash. In Amerika is het al jaren een hype, een rage. jim
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee hoor, ben niet stoned. :) Straks wel. :grin:

Oxycontin is een medicijn dat wordt gebruikt tegen ernstige pijn bij kankerpatienten. Of terminaal zieken. Google er ook maar eens op.

Dus niet echt een middel om voor de lol in te nemen. Is een opiumrecept in de apotheek. Ik heb ooit een tijdje stage gelopen in een apotheek, zodoende weet ik dat.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#6
wordt wel veel misbruikt hoor !
http://www.heroin-detox.com
O
OxydudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
veel ervaring.

Zeer werkzaam tegen pijn: lichamelijk zowel als geestelijk.

Geen ervaring met H, dus kan niet vergelijken, maar OC geeft mij energie en neemt de rugpijn grotendeels weg. Ik ben niet terminaal, nee. Het is gewoon een sterk pijnstillend middel met een vertraagde afgifte.

De euforie factor is inderdaad erg hoog. Je kunt de hele wereld aan, alles is gemakkelijk, je wordt spraakzamer, etc. Beste medicijn tegen alle pijn dat ik ooit heb gekend.
waarom, heeft er iemand wat over?

O.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oxydude zei:
veel ervaring.

Zeer werkzaam tegen pijn: lichamelijk zowel als geestelijk.

Geen ervaring met H, dus kan niet vergelijken, maar OC geeft mij energie en neemt de rugpijn grotendeels weg. Ik ben niet terminaal, nee. Het is gewoon een sterk pijnstillend middel met een vertraagde afgifte.

De euforie factor is inderdaad erg hoog. Je kunt de hele wereld aan, alles is gemakkelijk, je wordt spraakzamer, etc. Beste medicijn tegen alle pijn dat ik ooit heb gekend.

O.
Klik om te vergroten...

Weet je ook wat de nadelen ervan zijn? Of het bijvoorbeeld verslavend werkt?
O
OxydudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
kan verslavend werken

Het kan inderdaad heel verslavend werken.

Het hangt van de hoogte van de dosis en de lengte van de verslaving af hoe erg de onthoudingsverschijnselen zullen zijn.

Ik heb een recept maar mag tot de 23e geen nieuw recept. Ik had erg veel pijn deze maand, maar het is mijn eigen schuld. DWZ ik ben te vlug door mijn voorraad OC's heen. Van 120 mg/dag naar nul in een dag - ugh!

Onthouding betekent: misselijkheid, zweten, griep gevoel, diarree (oh fijn), pijn overal, rusteloosheid, slapeloosheid (deze laatste twee in extreme vorm), hartkloppingen, maar dit alles is niets vergeleken bij de extreme depressie, leegheid en hopeloos en somber gevoel dat je nooit beter wordt. Zelfmoordgedachten zijn normaal, en ik heb meerdere malen mezelf moeten tegenhouden, anders had ik al een revolver aangeschaft.

Ongeveel vergelijkbaar met heroine. Afhankelijk van de dosis is het spectrum van: wel te doen - een beetje griepering tot het andere extreem, dwz, ik wil dood en heb me nooit zo ellendig gevoeld.
Ik ben op dit moment tussenin.

Mijn advies (al is het ieders eigen beslissing) neem de minste werkzame dosis en vermijd dit medicijn als het kan. Het voelt veeeel te fijn, en het is nooit voorgoed voorradig.

YMMV

O.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Oxy

Tellius zei:
Hoi,

Ik kan er niets aan doen, het zal wel idioot klinken... maar ik zou wat graag eens een keertje oxy proberen. Het is sterker dan mezelf, ik heb gewoon iets met opiaten. Tot nu toe is Burgudin het lekkerste wat ik ooit in mijn leven heb ervaren. Elke zondag nam ik een tijdlang bovenop mijn methadon één pilletje Burgudin, tot de doos van 25 tabletten op was. Lang geleden dat ik zo naar zondagen uitkeek :stoned:

Helaas is Burgudin uit de handel genomen. Het lijkt me dat oxy veel lijkt op Burgudin.

Tellius
Klik om te vergroten...


Burgodin (bezitramide)


Oxycontin

Burgodin (bezitramide) is niet eens een opiaat :)
j
jimcpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oxy versus methadon

Ik geloof niet dat Oxydude in NL woont. Precies zoals in z'n profille. In de USA dus. Ik geloof dat je hier wel terminaal moet zijn om het voorgeschreven te krijgen. Ik ben zeer benieuwd of Oxy beter dan Methadon is. Wie heeft zowel -zelf- methadon als oxy gebruikt?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zou kunnen hoor, er zijn een aantal groepen chems die ook effect hebben op de mu-opiaat receptor. Er stond daar een mooie post over op bluelight, maar ik kan em niet meer vinden.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb 10mg om pijn te bestrijden. Nix vergeleken bij dat van Yolanda. Kvraag me dan ook af hoe je overeind blijft met al die zooi in je lijf?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Was Jack Osbourne daar niet aan verslaafd..?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, inderdaad! Sambalby.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#16
waar houden mensen zich eigenlijk met bezig,verwijderen die rijstkakker. :angry:
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#17
yet zei:
oxycontin geeft alleen maar een boel sufheid, je kán hyper worden en daarna als een blok slapen. Kans op bewusteloosheid bij gebruik zonder voorschrift en bij alcoholgebruik. :beer:
Dit middel is geen drugs maar een vrij effectieve pijnstiller. Alleen op doktersvoorschrift te gebruiken, tenzij je het leven moe en zat bent.
het wordt niet alleen bij kankerpatiënten voorgeschreven.
kortom; géén pilletje om eens lekker op te trippen!! :rock:
Klik om te vergroten...

Ben ik niet met je eens.
dit middel word heel veel misbruik van gemaakt omdat je er heel erg euforisch van kan worden.
Ik heb het zelf ook gebruikt en ja je kunt er heel suf van worden maar bij een goede dosering die bij iedereen anders is kan het een heel lekker middel zijn snuiven geeft een goed resultaat.
Ik moet er wel bij zeggen dat het eigelijk geen middel is om zo maar te gebruiken omdat het zeer verslavend kan werken en dat je heel goed moet oppassen met de dosering wand het is sterker dan morfine 5 mg oxycontin is gelijk aan 10 mg morfine dus kijk uit.
w
wingman8888Lid
01-01-2024, 00:00
#18
:rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband:

Hoi allemaal

Oxycontin is inderdaad een heftige pijnstiller ,ik gebruik ze bijna elke dag voor pijn waar ALLE andere pijnstillers falen.
Maar nu het probleem :Ik werd ineens terug gezet op nul ja ik moest maar weer tramadol gaan gebruiken die dus niet helpen.
Toch weer terug naar arts die heeft ze nu wel voorgeschreven maar je moet er wel mee uitkijken want je raakt er snel aan gewend


En die online apotheek is gestopt helaas voor sommige

Cya

Wing :rock: :rock: :rock: :rock:
w
wingman8888Lid
01-01-2024, 00:00
#19
speeseend zei:
Mijn hart bloed en dat doet verschrikkelijke pijn. Misschien helpt dit middel mij om die verschrikkelijke pijn te doen vergeten.
Klik om te vergroten...


Hallo je hart bloed dat snap ik even niet bedoel je geestelijke klachten ofzo dan ????

Helpt zowat overal voor maar stuur een PM en leg uit wat je bedoelt aub

Grtzzzzzzzz

Wing
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."