Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol te lekker?

Tramadol te lekker?

54 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
[QUOTE="Red pill, post: 1906392, member: 152212"
..........gaat naar de kenker en je lichaam zn weerstand tegen pijn daalt enorm.

........ uiteindelijk naar de kanker gaat van die pillen, is onvermijdelijk.
[/QUOTE]

Noot:
Waarom nou dat woord kanker misbruiken?
Het gaat hier om een vreselijke ziekte die m.i. niet geassocieerd moet worden met de strekking van dit topic.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
[QUOTE="Red pill, post: 1906392, member: 152212"
..........gaat naar de kenker en je lichaam zn weerstand tegen pijn daalt enorm.

........ uiteindelijk naar de kanker gaat van die pillen, is onvermijdelijk.
Klik om te vergroten...

Noot:
Waarom nou dat woord kanker misbruiken?
Het gaat hier om een vreselijke ziekte die m.i. niet geassocieerd moet worden met de strekking van dit topic.
[/QUOTE]
Helemaal met je eens.
Totaal onnodig @Red pill om deze woorden te gebruiken.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
[QUOTE="Red pill, post: 1906392, member: 152212"
..........gaat naar de kenker en je lichaam zn weerstand tegen pijn daalt enorm.

........ uiteindelijk naar de kanker gaat van die pillen, is onvermijdelijk.
Klik om te vergroten...
Maat doe nou niet zo arrogant, hier is dat normaal in Rotterdam, hier in de haven schelden we zelfs tegen onze baas met kanker vice versa, wees dan een man en stop met alle scheldwoorden. Een mongool voelt zich net zo hard beledigd.

Zelf ook familieleden aan kanker verloren, mijn opa met terminale kanker scheld nog net zo hard met kanker. Wat ik probeer te zeggen is, voor mij is dat normaal en ik maak onderscheid tussen een scheldwoord en de ziekte zelf

Ps: wees het ermee eens of oneens, doe lekker wat je wil maar ik ga geen discussies erover voeren
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Red pill zei:
Ps: wees het ermee eens of oneens, doe lekker wat je wil maar ik ga geen discussies erover voeren
Klik om te vergroten...
Doe gewoon normaal joh.
We spreken je op een gewone manier aan.
In jouw wereld is dat woord gebruiken misschien normaal. Niet in onze wereld.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blij dat ik niet in Rotterdam woon.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Red pill zei:
Maat doe nou niet zo arrogant, hier is dat normaal in Rotterdam, hier in de haven schelden we zelfs tegen onze baas met kanker vice versa, wees dan een man en stop met alle scheldwoorden. Een mongool voelt zich net zo hard beledigd.

Zelf ook familieleden aan kanker verloren, mijn opa met terminale kanker scheld nog net zo hard met kanker. Wat ik probeer te zeggen is, voor mij is dat normaal en ik maak onderscheid tussen een scheldwoord en de ziekte zelf

Ps: wees het ermee eens of oneens, doe lekker wat je wil maar ik ga geen discussies erover voeren
Klik om te vergroten...
Wat je in Rotterdam doet is niet aan ons, maar op DF verzoeken we je net als ieder ander te letten op je taalgebruik en niet te schelden met kanker.

Daar hoeven we inderdaad geen discussie over te voeren.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Red pill zei:
Blij dat ik geen vrouw ben........... Sommige mensen............. Kan jij ook niks hebben ofwat?
Klik om te vergroten...
Ik kan veel hebben. Alleen da woord niet in willekeurig gebruik.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Wat je in Rotterdam doet is niet aan ons, maar op DF verzoeken we je net als ieder ander te letten op je taalgebruik en niet te schelden met kanker.

Daar hoeven we inderdaad geen discussie over te voeren.
Klik om te vergroten...
Het is goed plop als jij het zegt......

CuriousExplorer zei:
Blij dat ik niet in Rotterdam woon.
Klik om te vergroten...
Het is al goed dames...... Ik let op mijn taalgebruik
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Ik kan veel hebben. Alleen da woord niet in willekeurig gebruik.
Klik om te vergroten...
Er zijn mannen die dierbaren verliezen aan kanker, mensen die serieuze pijn oplopen in dit leven en jij maakt je hier nog druk om wat een ander zegt 😂🤣

Sorry, niet mijn soort......
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Red pill zei:
Er zijn mannen die dierbaren verliezen aan kanker, mensen die serieuze pijn oplopen in dit leven en jij maakt je hier nog druk om wat een ander zegt 😂🤣

Sorry, niet mijn soort......
Klik om te vergroten...
Ik maak me nergens druk om. Alleen dat ik blij ben dat ik het niet alle dagen hoef te horen.

Maar evengoed ben jij niet mijn soort. 😒
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ik maak me nergens druk om. Alleen dat ik blij ben dat ik het niet alle dagen hoef te horen.

Maar evengoed ben jij niet mijn soort. 😒
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Ik kan veel hebben. Alleen da woord niet in willekeurig gebruik.
Klik om te vergroten...
Bedoelde te zeggen dat ik je zwakbegaafd en zielig vind als zulke dingen je raken.....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Red pill zei:
Bedoelde te zeggen dat ik je zwakbegaafd en zielig vind als zulke dingen je raken.....
Klik om te vergroten...
Blablabla man.

Het is niet omdat het u nie raakt dat het niemand raakt.

Jij mag dus nooit verdriet hebben, want iemand anders heeft meer verdriet.

Jij mag nooit gelukkig zijn, want anderen zijn gelukkiger.

Jij mag nooit content zijn met je loon, want anderen verdienen meer.

De enige zwak begaafde zielige persoon ben jij.

En nu ophoepelen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dames dames. Neem een wijntje en relax!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Blablabla man.

Het is niet omdat het u nie raakt dat het niemand raakt.

Jij mag dus nooit verdriet hebben, want iemand anders heeft meer verdriet.

Jij mag nooit gelukkig zijn, want anderen zijn gelukkiger.

Jij mag nooit content zijn met je loon, want anderen verdienen meer.

De enige zwak begaafde zielige persoon ben jij.

En nu ophoepelen.
Klik om te vergroten...
Als ik je ooit tegenkom zullen we zien........
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Red pill zei:
Als ik je ooit tegenkom zullen we zien........
Klik om te vergroten...
@Red pill:

Mevrouw Pløp zei:
Dames dames. Neem een wijntje en relax!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."