#1
Noot:.........of beter een paar biertjes?
Alcohol lost niets op. Helemaal niets.
Het is beter voor je om die biertjes niet te nemen voor de redenen die jij aankaart....
Alcohol sucks!
Noot:.........of beter een paar biertjes?
Wordt wel gezegd van heroïne ja, maar ook van crack. Al heb ik het vermoeden dat dat accurater is bij die laatste, afgaande op wat ik er van gehoord heb dan: een orgasme keer 1000 ervaren in je hoofd. Probeer niemand lekker te maken, ik heb met eigen ogen de keerzijde ervan gezien: noooot worth it.In de drugscene wordt wel eens gezegt dat heroïne de koningin der roesjes is, dat het vergelijkbaar met een duizend orgasmes is, dit is niet waar.
Een ultiem cozy gevoel heb ik op truffels samen met een vriend ervaren. Lagen we op een gegeven moment beide op de bank onder een dekentje, warm en snuggly!Wat opiaten doen is ze maken je de meest comfortabele versie van jezelf, het is alsof je grootmoeder een dekentje om je heen doet en je in bed stopt toen je een klein kind was, waarna je cosy in slaap valt zonder zorgen in de wereld
Ja klopt man crack is vergelijkbaar met een duizend orgasmesWordt wel gezegd van heroïne ja, maar ook van crack. Al heb ik het vermoeden dat dat accurater is bij die laatste, afgaande op wat ik er van gehoord heb dan: een orgasme keer 1000 ervaren in je hoofd. Probeer niemand lekker te maken, ik heb met eigen ogen de keerzijde ervan gezien: noooot worth it.
Een ultiem cozy gevoel heb ik op truffels samen met een vriend ervaren. Lagen we op een gegeven moment beide op de bank onder een dekentje, warm en snuggly!
Probleem is alleen dat je dat maar net moet treffen met zo'n middel en dat je het met hero waarschijnlijk steevast krijgt.
Ik geloof het zo wel. Die zit in het rijtje: never ever. 5 minuutjes ultieme high en dan uren in de diepste depressie en wanhoop gestort worden: klinkt niet aantrekkelijk.Ja klopt man crack is vergelijkbaar met een duizend orgasmes
Misschien, ik kan het zelf niet vergelijken met heroïne omdat ik dat niet heb gedaan, maar er zijn mensen die claimen dat psilo hen soms het exacte gevoel van een andere drug gaf, bijvoorbeeld MDMA.En wat je zegt over truffels is natuurlijk anders, ander mechanisme op het brein. Opium werkt in op de receptoren waar endorfine normaal gesproken inwerken. Maar liever een lekkere trip met een mooie afterglow dan ziek worden wanneer de bruin is uitgewerkt.
I wish. Ik zou crack vergelijken met 1 zwak orgasme, met achteraf spijt. Als ik me een duizend orgasmes probeer voor te stellen (lukt niet) denk ik eerder aan mijn mooiste trip ervaringenJa klopt man crack is vergelijkbaar met een duizend orgasmes
Veel mensen (waaronder ik) vinden er niet veel aan. Nog een reden om het niet te doen 😉Die zit in het rijtje: never ever. 5 minuutjes ultieme high en dan uren in de diepste depressie en wanhoop gestort worden: klinkt niet aantrekkelijk.
Ja klopt man crack is vergelijkbaar met een duizend orgasmes
Heb dit zelf nooit ervaren zo maar het klinkt mij realistischer dat het op mdma lijkt dan opium. Sowieso is een goeie paddotrip ook veel beter.Misschien, ik kan het zelf niet vergelijken met heroïne omdat ik dat niet heb gedaan, maar er zijn mensen die claimen dat psilo hen soms het exacte gevoel van een andere drug gaf, bijvoorbeeld MDMA.
Dat gaat voor mij ook op. Heb het al vaak gedacht tijdens een psilo-trip, soms lijkt het of het gevoel van meerdere drugs aanbod komen tijdens de tripMisschien, ik kan het zelf niet vergelijken met heroïne omdat ik dat niet heb gedaan, maar er zijn mensen die claimen dat psilo hen soms het exacte gevoel van een andere drug gaf, bijvoorbeeld MDMA.
oxazepam stelt niks voor k had voor de eerste x een 10 strip van 5mg tabletten naar binnengewerkt, maar het enige wat ik voelde was de wiet die ik had gerooktZoals al geschreven de Xanax voel ik me beter door. Heb ook wat oxazepam gekregen is dit hetzelfde als Xanax? Is niet veel over te vinden... Ook heb ik tramadol die zon 11 maanden over de datum is is dit erg? Heb niet het idee dat dit betreft ofzo. Altijd gewoon koel donker in kast gelegen
Misschien, ik kan het zelf niet vergelijken met heroïne omdat ik dat niet heb gedaan, maar er zijn mensen die claimen dat psilo hen soms het exacte gevoel van een andere drug gaf, bijvoorbeeld MDMA.
Prachtig spul is het toch 😃👍👌Absoluut!
Psilo = Paddo’s, Truffels, 2-CB,… toch..?
Ik ben van mijn rookverslaving afgekomen door 2-CB te pakken op een festival.
Ik was al een tijdje gekapt met andere drugs en wilde iets ‘minder verslavends’ of ‘minder slechts’ gebruiken.
Ik voelde me buitengewoon opgewekt en goed door dat spul.
Anderhalve pil genomen en moest als een gek hoesten midden in mijn trip.
Heel impulsief m’n halflege pakje het publiek ingegooid en daarna nooit geen sigaret meer aangeraakt!
Ja nog steeds dezelfde klachten, schouder zal altijd slecht blijven.. wel een update, nu 3 weken niks genomen, slaap wel enorm slecht dus af en toe wat Xanax..Vraagje.
Je hebt *wat schouderpijn *
en je HA zet je meteen op 4 x 50 mg Tramadol wat toch wel een heftig opiaat is.
Maar : Deed het niets tegen de pijn....Misschien een andere pijnstiller. Want waardoor werd je schouderpijn door veroorzaakt? En heb je nog steeds dezelfde klachten?
Ik kreeg zelf pas na 2 jaar chronische pijn door blijvende darm infecties (2) na 7 operaties 2009 - 2014 en fibromyalgie 2015 na 1 jaar 3 x 50 mg tramadol .En het hielp de scherpe randjes eraf te halen.
Pijn blijft er toch wel 24/7.
Geen roes, meer een oppepper van 2 uur zodat ik uit bed kwam en even de deur uit, huishouden etc.
Nu 4 x 10 mg kortwerkende oxy sinds 2 jaar. En kreeg je bijv fysiotherapie of verder onderzoek om de oorzaak te vinden?
Ik ben het er volledig mee eens. Ik heb dit zelf meegemaaktOpoïden zijn een slippery slope en dan mag je nog blij zijn dat het tramadol is en geen sterke morfineachtige
In de drugscene wordt wel eens gezegt dat heroïne de koningin der roesjes is, dat het vergelijkbaar met een duizend orgasmes is, dit is niet waar.
Wat opiaten doen is ze maken je de meest comfortabele versie van jezelf, het is alsof je grootmoeder een dekentje om je heen doet en je in bed stopt toen je een klein kind was, waarna je cosy in slaap valt zonder zorgen in de wereld
Dat is wat tramadol en andere opiaten doen maar het is bedrog en al die onzekerheden en zorgen en problemen waardoor je ernaar grijpt komen 2x zo hard terug je voelt jezelf oncomfortabeler en depressiever dan ooit plus een heftige ontwenning die dingen zullen alleen maar erger en erger worden naarmate je door blijft gaan ermee
onze gids voor de best uitbetalende gokkasten vind
Het is niet makkelijk om te stoppen maar het kan er alleen maar beter op worden als je stopt 👍🏻
En je misbruikt het dus stoppen is geen verkeerd idee... Vraag jezelf af kan ik dit nog voor de pijn blijven nemen of zal ik het blijven misbruiken?
Is soms ergens (een beetje) aan verslaafd soms niet minder erg dan altijd in pijn leven? Ik kan me een onderzoek herinneren dat chronische pijn, buiten de pijn zelf, geestelijk ook zeer ongezond is. Dat het zelfs in hersenscans is te zien na lange tijd of iemand een lange periode pijn heeft ervaren. Is ergens verslaafd aan zijn dat je pijnlozer laat leven en dus misschien wel een gelukkiger leven hebt, dan niet beter? of beter gezegd minder erg?Fysiotherapie tegen pijn heeft mij daarmee nog nooit een spatje geholpen. Nooit.
Schouderpijn heb ik ondanks een schouderprothese nog altijd, vele fysiotherapie behandelingen ten spijt..... tramadol hielp trouwens ook geen donder.
Wat wel helpt is teringverslavend en dat neem ik dus niet.
Het gevolg van alles is dat ik altijd pijn heb.
Ik zal ermee moeten leren leven zegt men.
Interessante vraag maar de manier waarop er zonder pijn wordt geleefd dan is een stuk ongezonder voor je lichaam dan de pijn zal doen. Als je over opium praat. Verschillende andere soorten medicatie zullen daar een positievere invloed op hebben maar zullen je ook niet pijnvrij makenIs soms ergens (een beetje) aan verslaafd soms niet minder erg dan altijd in pijn leven? Ik kan me een onderzoek herinneren dat chronische pijn, buiten de pijn zelf, geestelijk ook zeer ongezond is. Dat het zelfs in hersenscans is te zien na lange tijd of iemand een lange periode pijn heeft ervaren. Is ergens verslaafd aan zijn dat je pijnlozer laat leven en dus misschien wel een gelukkiger leven hebt, dan niet beter? of beter gezegd minder erg?
Bij verre de bedoeling je richting deze middelen te werken natuurlijk. Maar deze vraag vind ik sowieso een interessante vraag, want hoe erg is een verslaving eigenlijk? Als je verder je leven goed op orde hebt en verder gezond leeft en gelukkig bent, wat is er zo erg aan een verslaving ?
Enige is natuurlijk wel als dat je gevoelig bent voor het gaan misbruiken van deze middelen, dan zal ik op zijn minst zo lang mogelijk wachten of rekken met deze middelen te nemen. Maar als mijn levensverwachting laat ik zeggen nog 10 jaar is, dan zou mij een verslaving echt niet boeien. Wel me kwalitieit van leven en als dat beter is mét een middel dan zonder een middel, dan zou ik het wel weten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."