Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke Kratom?

Welke Kratom?

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik bestel ook via een website die testpakketten heeft. Waarschijnlijk is die ook gemakkelijk te vinden als je kratom en testpakket googled.
Mijn ervaring is dat de rode en en groene soorten het best merkbaar zijn, waar de witte eerder wel wat energie geeft, maar minder het typische ontspannen gevoel geeft. Mijn meest intense ervaring was echter het combineren van verschillende strains met elkaar.
Ik neem nu regelmatig lage dosissen zodat ik goed functioneel blijf maar wel de ontspanning voel. Wanneer ik per ongeluk een te grote schep neem ervaar ik ook wel eens misselijkheid. Wat voor mij werkt als ik een intenser effect wil maar zonder misselijkheid is de dosissen stapelen, dan neem ik om het half uur of 45 min een kleine dosis van 1 à 2gr bovenop mijn oorspronkelijke dosis (die volgens mij meestal rond de 3gr ligt).
De site waar ik bestel heeft ook zelf kratom mengelingen, die ben ik nu eens aan het testen, sommige zouden ook extract bevatten, maar een verschil in sterkte tussen de verschillende mengelingen merk ik niet echt op.
Wat ik wel nog wil meegeven is dat je van kratom ook zelf gemakkelijk met water en citroensap een sterk extract kan maken waar je dan bolletjes van kan rollen en kan doorslikken wat gemakkelijker is als veel poeder op eten.
Van de kratomextracten die ik al getest heb werkten er sommigen wel goed en andere minder, ze zijn wel gebruiksvriendelijker maar in verhouding wel wat duur vind ik.
Wat ook goed werkt is een tinctuur maken van kratom met bevoorbeeld wodka. Je moet dan maar 1 vies en bitter smaken shot drinken maar dat is ook gemakkelijker als het poeder opdrinken vind ik.
Nu gebruik ik de tosh-and washmethode, een klein beetje water in je mond doen, de schep poeder erbij en dan veel water drinken, de bittere smaak went wel een beetje maar het blijft toch wat gedoe om al het poeder binnen te krijgen vind ik.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vond de kratom werkelijk verschrikkelijk slecht smaken. Bah wat een vies goedje is dat!
Ik had de groene maeng da en ik merkte er niks van, met 4 gram ingenomen.
Dat was dus eens maar nooit meer!
Ik had het poeder in thee vorm ingenomen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rella88 zei:
Is dit voor energie? Welke bestel je dan?
Klik om te vergroten...
Rood is vooral voor ontspanning/pijnstilling, wit vooral voor energie en groen zit er tussenin. Met groen krijg je dus een gebalanceerd effect en dat is wat er in de landen van herkomst bijna uitsluitend gebruikt wordt. Sommige verkopers hebben ook een gele kratom, maar dat schijnt een mengsel te zijn van rood en groen. Ik vind de groene of gele kratom vaak het lekkerst, maar dat is waarschijnlijk heel persoonlijk.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Ik vond de kratom werkelijk verschrikkelijk slecht smaken. Bah wat een vies goedje is dat!
Klik om te vergroten...
Spirulina is daarmee vergeleken nog een traktatie.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Absoluut. En Spirulina is veel gezonder ook nog!
C
ConciousViberLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zijn ook soort gel achtige zakjes die ook waterafstotend zijn voor onder anderen supplementen
Daar kan je gwn je kratom in gooien keertje dichtvouwen in een glas water gooien en doorslikken super smooth

Heet volgensmij blate papes
C
ConciousViberLid
01-01-2024, 00:00
#7
ConciousViber zei:
Er zijn ook soort gel achtige zakjes die ook waterafstotend zijn voor onder anderen supplementen
Daar kan je gwn je kratom in gooien keertje dichtvouwen in een glas water gooien en doorslikken super smooth

Heet volgensmij blate papes
Klik om te vergroten...
Heb ooit zelf een keer een zakje maeng da poeder van 25gram gekocht om eens te proberen heb hier toen een aantal keer een bommetje van genomen van ongeveer 5 gram ( 2 brede vloeitjes op elkaar plakken en vol gooien🤣 ) maar dat ging zo zwaar door de keel en was me teveel moeite toen heb ik het dus ook maar eens als thee gedronken zo'n 10 gram en ooooooooh ik heb nog nooit zo iets smerigs mee gemaakt en ik kokhals al eigelijk nooit maar dit goedje deed het hem wel hoor bah
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kratos smaakt verschrikkelijk, ja.
Ik heb het bij 2 x theezetten gelaten..
En ik kreeg ook helemaal geen effecten.
Dus?
Exit Kratom!
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Meng (goed roeren met lepel) de kratom met een goede bodem warm water, vul daarna het glas met sinaasappelsap of een andere ietwat zure vruchtendrank.. dan valt het best mee als je het glas achterover kiept met een slok sinaasappelsap erachter aan. Op een andere manier mixen of innemen vind ik ook niet te doen🤢🤮 (de smaak van kratom is volgens mij gebrouwen in hel)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hebben jullie niet ook het gevoel de dag na Kratom, dat de ontlasting gevoel geeft dat je tennisballen uit de darmen probeert te krijgen? Droge, harde XXL tennisballen ja! Misschien had ik meer water moeten drinken ofzo..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is idd beter om extra water oid te drinken als je dit soort van planten artikelen inneemt.
Anders wordt je ontlasting als beton....
C
ConciousViberLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dude81 zei:
Meng (goed roeren met lepel) de kratom met een goede bodem warm water, vul daarna het glas met sinaasappelsap of een andere ietwat zure vruchtendrank.. dan valt het best mee als je het glas achterover kiept met een slok sinaasappelsap erachter aan. Op een andere manier mixen of innemen vind ik ook niet te doen🤢🤮 (de smaak van kratom is volgens mij gebrouwen in hel)
Klik om te vergroten...
Ja ik heb wel het idee gehad dat het op die manier van inname de kratom het beste werkte maar echt ik kreeg het gwn niet voor elkaar om het glas te shotten zonder half over m'n nek te gaan🤣 idd gebrouwen in straight up hell
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
ConciousViber zei:
....... idd gebrouwen in straight up hell....
Klik om te vergroten...

Dat vind ik dus ook. Exit kratom,!
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kipnugget zei:
Hi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.

welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
Klik om te vergroten...
Red Borneo, echt beste maar kijk aub uit
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#15
New Dawn zei:
Als je over een weegschaaltje beschikt, kun je eens een "25x kratom extract" uitproberen.
Je hoeft dan maar 200mg (bommetje) te nemen om uit te komen op een dosis van 5 gram.
Klik om te vergroten...
Zo werkt het niet hoor 😂 Die extracten zijn wel ietsjes sterker, maar niet zoveel sterker. Er zit een soort bovengrens aan de concentratie van werkzame stoffen die al snel bereikt is. Dus ik raad het kopen van kratom extracten eigenlijk niet aan.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ei-Salade zei:
Ik merk ook niets van Kratom. Welke ik ook bestel, misschien consumeer ik het verkeerd (koude chocolademelk)
Klik om te vergroten...
Ik gooi 5/10 mg zand (kratom) 😂 in een glas dan heel warm water en ff laten in trekken en drink ik het op als het afgekoeld is maar nog wel warm 👍
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
OtherShore zei:
Zo werkt het niet hoor 😂 Die extracten zijn wel ietsjes sterker, maar niet zoveel sterker. Er zit een soort bovengrens aan de concentratie van werkzame stoffen die al snel bereikt is. Dus ik raad het kopen van kratom extracten eigenlijk niet aan.
Klik om te vergroten...

Ik heb deze, als ik daar 200mg van neem, voelt dat als 5 gram ...

Kratom extract.jpg
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
New Dawn zei:
Ik heb deze, als ik daar 200mg van neem, voelt dat als 5 gram ...
Klik om te vergroten...
Ik ken deze niet. Zelf had ik van extracten altijd meer nodig dan je van de factor zou verwachten…
K
KipnuggetLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hi,
Probeer al tijdje onderzoek te doen naar Kratom. Maar op dit forum kom ik niet echt tegen welke strain fijn is. Ik heb zelf al mr maka super green maeng da geprobeerd 5 gram als thee. Dat voelt wel fijn, maar ik zoek meer opiaten effect. Via het internet kwam ik toen uit op red meang da (capsules). Want dat poeder is zo vies.. echter deze merkte ik voor geen meter, zelfs niet na een doosje 🤪.

welke strain moet ik hebben, het liefst in capsule vorm? Ik wil euforisch, ontspannen maar toch opgewekt zijn.
Dankjewel voor jullie hulp! ♥️
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb géén antwoord voor je (aangezien mijn Maeng Da ook nauwelijks werkte), maar werken gewone opiaten goed bij je?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."