#1
Ik bestel ook via een website die testpakketten heeft. Waarschijnlijk is die ook gemakkelijk te vinden als je kratom en testpakket googled.
Mijn ervaring is dat de rode en en groene soorten het best merkbaar zijn, waar de witte eerder wel wat energie geeft, maar minder het typische ontspannen gevoel geeft. Mijn meest intense ervaring was echter het combineren van verschillende strains met elkaar.
Ik neem nu regelmatig lage dosissen zodat ik goed functioneel blijf maar wel de ontspanning voel. Wanneer ik per ongeluk een te grote schep neem ervaar ik ook wel eens misselijkheid. Wat voor mij werkt als ik een intenser effect wil maar zonder misselijkheid is de dosissen stapelen, dan neem ik om het half uur of 45 min een kleine dosis van 1 à 2gr bovenop mijn oorspronkelijke dosis (die volgens mij meestal rond de 3gr ligt).
De site waar ik bestel heeft ook zelf kratom mengelingen, die ben ik nu eens aan het testen, sommige zouden ook extract bevatten, maar een verschil in sterkte tussen de verschillende mengelingen merk ik niet echt op.
Wat ik wel nog wil meegeven is dat je van kratom ook zelf gemakkelijk met water en citroensap een sterk extract kan maken waar je dan bolletjes van kan rollen en kan doorslikken wat gemakkelijker is als veel poeder op eten.
Van de kratomextracten die ik al getest heb werkten er sommigen wel goed en andere minder, ze zijn wel gebruiksvriendelijker maar in verhouding wel wat duur vind ik.
Wat ook goed werkt is een tinctuur maken van kratom met bevoorbeeld wodka. Je moet dan maar 1 vies en bitter smaken shot drinken maar dat is ook gemakkelijker als het poeder opdrinken vind ik.
Nu gebruik ik de tosh-and washmethode, een klein beetje water in je mond doen, de schep poeder erbij en dan veel water drinken, de bittere smaak went wel een beetje maar het blijft toch wat gedoe om al het poeder binnen te krijgen vind ik.
Mijn ervaring is dat de rode en en groene soorten het best merkbaar zijn, waar de witte eerder wel wat energie geeft, maar minder het typische ontspannen gevoel geeft. Mijn meest intense ervaring was echter het combineren van verschillende strains met elkaar.
Ik neem nu regelmatig lage dosissen zodat ik goed functioneel blijf maar wel de ontspanning voel. Wanneer ik per ongeluk een te grote schep neem ervaar ik ook wel eens misselijkheid. Wat voor mij werkt als ik een intenser effect wil maar zonder misselijkheid is de dosissen stapelen, dan neem ik om het half uur of 45 min een kleine dosis van 1 à 2gr bovenop mijn oorspronkelijke dosis (die volgens mij meestal rond de 3gr ligt).
De site waar ik bestel heeft ook zelf kratom mengelingen, die ben ik nu eens aan het testen, sommige zouden ook extract bevatten, maar een verschil in sterkte tussen de verschillende mengelingen merk ik niet echt op.
Wat ik wel nog wil meegeven is dat je van kratom ook zelf gemakkelijk met water en citroensap een sterk extract kan maken waar je dan bolletjes van kan rollen en kan doorslikken wat gemakkelijker is als veel poeder op eten.
Van de kratomextracten die ik al getest heb werkten er sommigen wel goed en andere minder, ze zijn wel gebruiksvriendelijker maar in verhouding wel wat duur vind ik.
Wat ook goed werkt is een tinctuur maken van kratom met bevoorbeeld wodka. Je moet dan maar 1 vies en bitter smaken shot drinken maar dat is ook gemakkelijker als het poeder opdrinken vind ik.
Nu gebruik ik de tosh-and washmethode, een klein beetje water in je mond doen, de schep poeder erbij en dan veel water drinken, de bittere smaak went wel een beetje maar het blijft toch wat gedoe om al het poeder binnen te krijgen vind ik.
