Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEenmalig gebruik oxycodon dosering.

Eenmalig gebruik oxycodon dosering.

52 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
Bloemetje🍀Lid
01-01-2024, 00:00
#1
billnye zei:
snelwerkende 5mg kan je gewoon innemen daar hoef je niks mee t doen zoals kauwen of zuigen omdat er geen langzame afgiften opzit meestal zijn 5mg altijd snel afgiften alleen 10 en hoger heb je langzame afgiften op zitten en om t beginnen als je er high van wilt worden zou ik 2x 5mg nemen kijken wat het doet voordat je alles er weer uitkotst
Klik om te vergroten...
Hallo, graag wil ik hier even op reageren,op het feit dat je zegt dat er geen 5mg langwerkende oxycodon zou bestaan. Als gebruiker van oxycodon zowel kort als langwerkende, kan ik je vertellen dat de 5mg wel bestaat. Ik heb hem namelijk zelf ook. Groet van een nieuw lid.
(dit is mijn eerste berichtje, maar de link waar je je kan voorstellen, werkt niet) dus het komt misschien heel raar over dat ik hier als nieuw lid zomaar binnenval en me er ineens mee ga bemoeien☺️

Groetjes
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bloemetje🍀 zei:
Hallo, graag wil ik hier even op reageren,op het feit dat je zegt dat er geen 5mg langwerkende oxycodon zou bestaan. Als gebruiker van oxycodon zowel kort als langwerkende, kan ik je vertellen dat de 5mg wel bestaat. Ik heb hem namelijk zelf ook. Groet van een nieuw lid.
(dit is mijn eerste berichtje, maar de link waar je je kan voorstellen, werkt niet) dus het komt misschien heel raar over dat ik hier als nieuw lid zomaar binnenval en me er ineens mee ga bemoeien☺️

Groetjes
Klik om te vergroten...
Hoi!

Werkt dit? https://drugsforum.nl/threads/het-grote-stel-jezelf-voor-topic.32343/

Anders kun je de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 'het grote "stel jezelf voor" topic'
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Paranoize. zei:
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
Klik om te vergroten...
Ook weer niet tevaak 🤭 kan nu 300 mg in nemen kort of lang of gemengd ik merk er totaal niks meer van echt niet fijn meer
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oxycodon HCI in pil vorm is altijd verlengde afgift ,kort werkend is Oxynorm in capsule is snelwerkend en uitstekend om te snuiven wat een hero rush geeft.
De Oxycodons zijn ook prima te snuiven maar je neus zit zo dicht wat bij oxynorm niet zo is ,dus ik deed naar iedere snuif me neus een druppel water geven om zo de "druppel" die je krijgt met oxynorm te voelen.
De high is dan precies hetzelfde en je omzeilt het misselijk zijn.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Soulassasins zei:
Oxycodon HCI in pil vorm is altijd verlengde afgift ,kort werkend is Oxynorm in capsule is snelwerkend en uitstekend om te snuiven wat een hero rush geeft.
De Oxycodons zijn ook prima te snuiven maar je neus zit zo dicht wat bij oxynorm niet zo is ,dus ik deed naar iedere snuif me neus een druppel water geven om zo de "druppel" die je krijgt met oxynorm te voelen.
De high is dan precies hetzelfde en je omzeilt het misselijk zijn.
Klik om te vergroten...
Ik weet nog wel jaar of 15 terug had je die oplosbare oxynorm en dan kreeg ik 10 of 5 mg dat weet ik niet meer maar ik was de hele dag high

Maar tegenwoordig met de oxyxodon niks voor mij
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maatje90 zei:
Ik weet nog wel jaar of 15 terug had je die oplosbare oxynorm en dan kreeg ik 10 of 5 mg dat weet ik niet meer maar ik was de hele dag high

Maar tegenwoordig met de oxyxodon niks voor mij
Klik om te vergroten...
Ik ben nu 4 maanden afgekickt na 8 jaar snuiven op recept ,na al minder dan een jaar voel je geen high meer en dan snuif je alleen nog om je normaal te voelen.
Ik ben afgekickt met clonidine ,dan worden de meest ernstige afkick verschijnselen onderdrukt en kan je het 3 dagen goed volhouden ,daarna word het alleen maar beter.
Ondanks de goede bloedrukmeter ben ik toch per ongeluk 2 keer in coma gevallen met een bovendruk van 70 ,dus de clonidine dosis lag voor mij nog iets te hoog,
3 maal daags 0.15mg verdeeld over de dag
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#7
kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi hoi ik had een vraagje.
Ik zou graag een oxycodon willen proberen ik heb hier een paar snelwerkende liggen van 5 mg teminste daar ga ik van uit.
Kan het verschil namelijk nergens vinden lang of kort werkend 🙈
5 stuks dus totaal 25mg.
Ik vind jammer genoeg alleen maar berichtjes over de langwerkende.
Is het de bedoeling de snelwerkende ook op te zuigen-kapot bijten ?
En wat is ongeveer een goede dosis ?
Suprimal heb ik al in huis ☺
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#9
snelwerkende 5mg kan je gewoon innemen daar hoef je niks mee t doen zoals kauwen of zuigen omdat er geen langzame afgiften opzit meestal zijn 5mg altijd snel afgiften alleen 10 en hoger heb je langzame afgiften op zitten en om t beginnen als je er high van wilt worden zou ik 2x 5mg nemen kijken wat het doet voordat je alles er weer uitkotst
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet nog wel goed dat ik een 80mg Oxycontin op folie heb gerookt en ik voelde me als een embryo in me moeders lichaam ,dik nodden en intens high als bij bruin.
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank je wel dus de suprimal als ik het goed schrijf is geen garantie tegen de misselijkheid 🙈
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
Klik om te vergroten...
ik moet wel eerlijk zeggen de eerste keer dat ik die troep van de arts kreeg en 2x een 5mg nam was ik wel zo high als wat
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
Klik om te vergroten...
Thnx ja ik ben ook erg benieuwd mmm euforie klinkt goed kotsen en jeuk iets minder 🙈😅
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bibi1978 zei:
Dank je wel dus de suprimal als ik het goed schrijf is geen garantie tegen de misselijkheid 🙈
Klik om te vergroten...
nee dat misselijk is echt een opiaten ding zeker als het niet gewent bent het hoeft niet t gebeuren maar met een sterke opiaat zoals oxy zit die kans er wel in maar dat verschild per persoon en 2x 5mg is niet een mega hooge dosering dus ik ga er niet vanuit dat je meteen inslaap valt of boven de pot hangt en het raare van oxy is dat je er juist energie van krijgt wat je bij anderen opiaten niet heb
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
billnye zei:
ik moet wel eerlijk zeggen de eerste keer dat ik die troep van de arts kreeg en 2x een 5mg nam was ik wel zo high als wat
Klik om te vergroten...
Ja ieder lichaam is ook wel anders ofc, 10mg kun je ook wel goed high van worden 1e keer maar bij 20 beland je echt noddend in een "lucide droomwereld" oftewel de echte opiaten experience.

Vroeger toen mensen met heroïne kennis maakten namen ze een goeie chinees en gingen ze kotsen en nodden tot ze uren later schuimbekkend wakker werden 😅😅 Daarom hoor je mensen vaak zeggen de eerste paar keer word je ziek
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
billnye zei:
en het raare van oxy is dat je er juist energie van krijgt wat je bij anderen opiaten niet heb
Klik om te vergroten...
Dit verschilt ook wel heel erg per persoon. Kan ook komen doordat je met veel pijn zit of mentaal in een duistere plek. Omdat de oxy je pijn weghaalt lichamelijk en mentaal kun je je ineens energiek voelen en dingen willen ondernemen.

Ik hoor dit ook vaak van heroïne verslaafden. Die heel actief en functionerend waren juist als ze hun dope hadden én om hun verslaving te verbergen én omdat ze zich goed voelde omdat ze dope hadden. Ieder mens is uiteraard anders maar zijn wel bekende dingen
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Dit verschilt ook wel heel erg per persoon. Kan ook komen doordat je met veel pijn zit of mentaal in een duistere plek. Omdat de oxy je pijn weghaalt lichamelijk en mentaal kun je je ineens energiek voelen en dingen willen ondernemen.

Ik hoor dit ook vaak van heroïne verslaafden. Die heel actief en functionerend waren juist als ze hun dope hadden én om hun verslaving te verbergen én omdat ze zich goed voelde omdat ze dope hadden. Ieder mens is uiteraard anders maar zijn wel bekende dingen
Klik om te vergroten...
zou het echt dat zijn dat je pijn weg is dus je het weer energie nooit zo over na gedacht ik weet wel dat wanneer ik zelf geen pijn had maar dat het gewoon tijd was voor de volgende of het stiekem toch een beetje misbruikte voor the high zoals een 10 kauwen met een biertje er bij dat ik toch een energie kick kreeg
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#19
billnye zei:
kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken
Klik om te vergroten...
Komt goed nee dit is echt eenmalig op is op ☺🙏🏼
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bibi1978 zei:
Komt goed nee dit is echt eenmalig op is op ☺🙏🏼
Klik om te vergroten...
dat is mooi om te horen zelfs als je meer kan krijgen neem het niet t lang achter elkaar het is geen horror drug ofzo miss heb ik het zo laten klinken maar je woord lichamelijk verslaafd als je het dagelijks gebruikt voor langer dan een paar weken soms eerder een keer leuk recreatief high worden kan maar niet t snel achter elkaar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."