Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEenmalig gebruik oxycodon dosering.

Eenmalig gebruik oxycodon dosering.

52 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi hoi ik had een vraagje.
Ik zou graag een oxycodon willen proberen ik heb hier een paar snelwerkende liggen van 5 mg teminste daar ga ik van uit.
Kan het verschil namelijk nergens vinden lang of kort werkend 🙈
5 stuks dus totaal 25mg.
Ik vind jammer genoeg alleen maar berichtjes over de langwerkende.
Is het de bedoeling de snelwerkende ook op te zuigen-kapot bijten ?
En wat is ongeveer een goede dosis ?
Suprimal heb ik al in huis ☺
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#3
snelwerkende 5mg kan je gewoon innemen daar hoef je niks mee t doen zoals kauwen of zuigen omdat er geen langzame afgiften opzit meestal zijn 5mg altijd snel afgiften alleen 10 en hoger heb je langzame afgiften op zitten en om t beginnen als je er high van wilt worden zou ik 2x 5mg nemen kijken wat het doet voordat je alles er weer uitkotst
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank je wel dus de suprimal als ik het goed schrijf is geen garantie tegen de misselijkheid 🙈
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
Klik om te vergroten...
ik moet wel eerlijk zeggen de eerste keer dat ik die troep van de arts kreeg en 2x een 5mg nam was ik wel zo high als wat
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
Klik om te vergroten...
Thnx ja ik ben ook erg benieuwd mmm euforie klinkt goed kotsen en jeuk iets minder 🙈😅
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bibi1978 zei:
Dank je wel dus de suprimal als ik het goed schrijf is geen garantie tegen de misselijkheid 🙈
Klik om te vergroten...
nee dat misselijk is echt een opiaten ding zeker als het niet gewent bent het hoeft niet t gebeuren maar met een sterke opiaat zoals oxy zit die kans er wel in maar dat verschild per persoon en 2x 5mg is niet een mega hooge dosering dus ik ga er niet vanuit dat je meteen inslaap valt of boven de pot hangt en het raare van oxy is dat je er juist energie van krijgt wat je bij anderen opiaten niet heb
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
billnye zei:
ik moet wel eerlijk zeggen de eerste keer dat ik die troep van de arts kreeg en 2x een 5mg nam was ik wel zo high als wat
Klik om te vergroten...
Ja ieder lichaam is ook wel anders ofc, 10mg kun je ook wel goed high van worden 1e keer maar bij 20 beland je echt noddend in een "lucide droomwereld" oftewel de echte opiaten experience.

Vroeger toen mensen met heroïne kennis maakten namen ze een goeie chinees en gingen ze kotsen en nodden tot ze uren later schuimbekkend wakker werden 😅😅 Daarom hoor je mensen vaak zeggen de eerste paar keer word je ziek
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
billnye zei:
en het raare van oxy is dat je er juist energie van krijgt wat je bij anderen opiaten niet heb
Klik om te vergroten...
Dit verschilt ook wel heel erg per persoon. Kan ook komen doordat je met veel pijn zit of mentaal in een duistere plek. Omdat de oxy je pijn weghaalt lichamelijk en mentaal kun je je ineens energiek voelen en dingen willen ondernemen.

Ik hoor dit ook vaak van heroïne verslaafden. Die heel actief en functionerend waren juist als ze hun dope hadden én om hun verslaving te verbergen én omdat ze zich goed voelde omdat ze dope hadden. Ieder mens is uiteraard anders maar zijn wel bekende dingen
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Dit verschilt ook wel heel erg per persoon. Kan ook komen doordat je met veel pijn zit of mentaal in een duistere plek. Omdat de oxy je pijn weghaalt lichamelijk en mentaal kun je je ineens energiek voelen en dingen willen ondernemen.

Ik hoor dit ook vaak van heroïne verslaafden. Die heel actief en functionerend waren juist als ze hun dope hadden én om hun verslaving te verbergen én omdat ze zich goed voelde omdat ze dope hadden. Ieder mens is uiteraard anders maar zijn wel bekende dingen
Klik om te vergroten...
zou het echt dat zijn dat je pijn weg is dus je het weer energie nooit zo over na gedacht ik weet wel dat wanneer ik zelf geen pijn had maar dat het gewoon tijd was voor de volgende of het stiekem toch een beetje misbruikte voor the high zoals een 10 kauwen met een biertje er bij dat ik toch een energie kick kreeg
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#12
billnye zei:
kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken
Klik om te vergroten...
Komt goed nee dit is echt eenmalig op is op ☺🙏🏼
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bibi1978 zei:
Komt goed nee dit is echt eenmalig op is op ☺🙏🏼
Klik om te vergroten...
dat is mooi om te horen zelfs als je meer kan krijgen neem het niet t lang achter elkaar het is geen horror drug ofzo miss heb ik het zo laten klinken maar je woord lichamelijk verslaafd als je het dagelijks gebruikt voor langer dan een paar weken soms eerder een keer leuk recreatief high worden kan maar niet t snel achter elkaar
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nouuu suprimal ingenomen en na 3 kwartier 2x de 5mg.
Spuugbakje mee voor naast het bed zag het al helemaal gebeuren better safe than sorry toch. maar ik voel gewoon echt helemaal geen ene drol tot nu toe en ben al weer uurtje verder 😆🤔
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bibi1978 zei:
Nouuu suprimal ingenomen en na 3 kwartier 2x de 5mg.
Spuugbakje mee voor naast het bed zag het al helemaal gebeuren better safe than sorry toch. maar ik voel gewoon echt helemaal geen ene drol tot nu toe en ben al weer uurtje verder 😆🤔
Klik om te vergroten...
dat is apart maar niet mega raar ik hoor het niet vaak maar dan kan je lichaam er goed tegen of er is iets met die pillen aan de hand die snelwerkende voel je 15/20 min na innamen al het kan ook zijn dat je heek goed tegen opiaten kan
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks 😅🙈
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#17
billnye zei:
dat is apart maar niet mega raar ik hoor het niet vaak maar dan kan je lichaam er goed tegen of er is iets met die pillen aan de hand die snelwerkende voel je 15/20 min na innamen al het kan ook zijn dat je heek goed tegen opiaten kan
Klik om te vergroten...
Straks waren het toch de langwerkende 😆🤣
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bibi1978 zei:
Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks 😅🙈
Klik om te vergroten...
Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bibi1978 zei:
Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks 😅🙈
Klik om te vergroten...
Hoeveel had je nou genomen en hoe? want langwerkende ga je dus minder voelen met een vergelijkbare dosis als je ze op de normale manier neemt.
Dopemonster zei:
Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan?
Klik om te vergroten...
In de verpakking kan het toch eigenlijk niet anders dan dat het jaaaaren goed blijft. Zelf jaren na de houdbaarheidsdatum? Die datums staan er min of meer alleen op omdat het volgens mij wettelijk verplicht is. Kan het mis hebben hoor maar mijn logica zegt dat hooguit na jaaaren zeg 10, 20 jaar hooguit de potentie wat achteruit gaat. Leuke research :thinking: waar ik nu te lui voor ben :sweatsmile:

Maar oxy vind ik zelf wel (te) lekker hoor. Zelfs vanaf 5 mg kan ik me al wat beterderder voelen. Met 15mg a 20 mg krijg ik al wel een echte high en dan vooral met sticky erbij en soms een drankie. Daar boven kan ik nog wel misselijk worden denk ik.
Veder vind ik oxy echt een heerlijk stuurbaar middel. Als ik mensen om me heen heb of ben aan het chatten op de computer ( meestal met allerlei gekke DF'ers :wink: ) dan raak ik in praatkicks of soms kan ik het hele huis zomaar gaan opruimen. Maar als ik ga liggen op de bank met filmpie ga ik heerlijk nodden waar ik van die lekkere korte kleine droompjes van krijg. Al vergeet ik 80% direct weer haha...Maar Maaar Maaar ik die nu toch al bijna de helft van zijn leven van alles gebruikt heeft, merk ik aan alles dat het heel link en verslavend spul is. Echt het is een stiekeme sluipmoordenaar. Die je eerst laat denken dat het niet zoveel voorstelt en je hem makkelijk aan kan. Maar heel langzaam word jij zwakker en hij steeds sterker en voordat je het beseft is oxy je de baas.

Ik ben dol op opiaten en heb een uiterste max van 1x in de week maar merk dat dat al te veel is en langzaam moeilijker gaat worden. Daarbij bouw je met opiaten met recreatieve dosissen volgens mij al redelijk snel tolerantie op. Maar dat weten anderen hier beter denk ik :) . Dus lekker maar uiterst link spul!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Maar oxy vind ik zelf wel (te) lekker hoor. Zelfs vanaf 5 mg kan ik me al wat beterderder voelen. Met 15mg a 20 mg krijg ik al wel een echte high en dan vooral met sticky erbij en soms een drankie. Daar boven kan ik nog wel misselijk worden denk ik.
Veder vind ik oxy echt een heerlijk stuurbaar middel. Als ik mensen om me heen heb of ben aan het chatten op de computer ( meestal met allerlei gekke DF'ers :wink: ) dan raak ik in praatkicks of soms kan ik het hele huis zomaar gaan opruimen. Maar als ik ga liggen op de bank met filmpie ga ik heerlijk nodden waar ik van die lekkere korte kleine droompjes van krijg. Al vergeet ik 80% direct weer haha...Maar Maaar Maaar ik die nu toch al bijna de helft van zijn leven van alles gebruikt heeft, merk ik aan alles dat het heel link en verslavend spul is. Echt het is een stiekeme sluipmoordenaar. Die je eerst laat denken dat het niet zoveel voorstelt en je hem makkelijk aan kan. Maar heel langzaam word jij zwakker en hij steeds sterker en voordat je het beseft is oxy je de baas.
Klik om te vergroten...
Dit is precies de reden waarom heroïne zo berucht is als de koning der drugs. Oxycodon komt niet ver uit de buurt en dat zeg ik als gebruiker van beide middelen. Heroïne is net wat sterker in roes en recreatiever maar het geeft dezelfde afkickverschijnselen.

Oxycodon is net zo'n grote duivel omdat het niet een super bijzondere roes geeft zoals een xtc pil doet, je voelt je gewoon algemeen happy en mellow, maar je raakt er lichamelijk en geestelijk zooo (snel) afhankelijk van. En zonder oxy voel je je ineens veel slechter dan je je voelde voordat je er überhaupt aan begon.


Mezelf zei:
In de verpakking kan het toch eigenlijk niet anders dan dat het jaaaaren goed blijft. Zelf jaren na de houdbaarheidsdatum? Die datums staan er min of meer alleen op omdat het volgens mij wettelijk verplicht is. Kan het mis hebben hoor maar mijn logica zegt dat hooguit na jaaaren zeg 10, 20 jaar hooguit de potentie wat achteruit gaat. Leuke research :thinking: waar ik nu te lui voor ben :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Jawel klopt maar door verkeerd bewaren zoals bij hoge temperaturen of vriestemperaturen kan de werking sterk afnemen of bijvoorbeeld zoals bij blootstelling aan zonlicht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."