Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEenmalig gebruik oxycodon dosering.

Eenmalig gebruik oxycodon dosering.

52 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#1
billnye zei:
dat is apart maar niet mega raar ik hoor het niet vaak maar dan kan je lichaam er goed tegen of er is iets met die pillen aan de hand die snelwerkende voel je 15/20 min na innamen al het kan ook zijn dat je heek goed tegen opiaten kan
Klik om te vergroten...
Straks waren het toch de langwerkende 😆🤣
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bibi1978 zei:
Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks 😅🙈
Klik om te vergroten...
Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bibi1978 zei:
Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks 😅🙈
Klik om te vergroten...
Hoeveel had je nou genomen en hoe? want langwerkende ga je dus minder voelen met een vergelijkbare dosis als je ze op de normale manier neemt.
Dopemonster zei:
Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan?
Klik om te vergroten...
In de verpakking kan het toch eigenlijk niet anders dan dat het jaaaaren goed blijft. Zelf jaren na de houdbaarheidsdatum? Die datums staan er min of meer alleen op omdat het volgens mij wettelijk verplicht is. Kan het mis hebben hoor maar mijn logica zegt dat hooguit na jaaaren zeg 10, 20 jaar hooguit de potentie wat achteruit gaat. Leuke research :thinking: waar ik nu te lui voor ben :sweatsmile:

Maar oxy vind ik zelf wel (te) lekker hoor. Zelfs vanaf 5 mg kan ik me al wat beterderder voelen. Met 15mg a 20 mg krijg ik al wel een echte high en dan vooral met sticky erbij en soms een drankie. Daar boven kan ik nog wel misselijk worden denk ik.
Veder vind ik oxy echt een heerlijk stuurbaar middel. Als ik mensen om me heen heb of ben aan het chatten op de computer ( meestal met allerlei gekke DF'ers :wink: ) dan raak ik in praatkicks of soms kan ik het hele huis zomaar gaan opruimen. Maar als ik ga liggen op de bank met filmpie ga ik heerlijk nodden waar ik van die lekkere korte kleine droompjes van krijg. Al vergeet ik 80% direct weer haha...Maar Maaar Maaar ik die nu toch al bijna de helft van zijn leven van alles gebruikt heeft, merk ik aan alles dat het heel link en verslavend spul is. Echt het is een stiekeme sluipmoordenaar. Die je eerst laat denken dat het niet zoveel voorstelt en je hem makkelijk aan kan. Maar heel langzaam word jij zwakker en hij steeds sterker en voordat je het beseft is oxy je de baas.

Ik ben dol op opiaten en heb een uiterste max van 1x in de week maar merk dat dat al te veel is en langzaam moeilijker gaat worden. Daarbij bouw je met opiaten met recreatieve dosissen volgens mij al redelijk snel tolerantie op. Maar dat weten anderen hier beter denk ik :) . Dus lekker maar uiterst link spul!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Maar oxy vind ik zelf wel (te) lekker hoor. Zelfs vanaf 5 mg kan ik me al wat beterderder voelen. Met 15mg a 20 mg krijg ik al wel een echte high en dan vooral met sticky erbij en soms een drankie. Daar boven kan ik nog wel misselijk worden denk ik.
Veder vind ik oxy echt een heerlijk stuurbaar middel. Als ik mensen om me heen heb of ben aan het chatten op de computer ( meestal met allerlei gekke DF'ers :wink: ) dan raak ik in praatkicks of soms kan ik het hele huis zomaar gaan opruimen. Maar als ik ga liggen op de bank met filmpie ga ik heerlijk nodden waar ik van die lekkere korte kleine droompjes van krijg. Al vergeet ik 80% direct weer haha...Maar Maaar Maaar ik die nu toch al bijna de helft van zijn leven van alles gebruikt heeft, merk ik aan alles dat het heel link en verslavend spul is. Echt het is een stiekeme sluipmoordenaar. Die je eerst laat denken dat het niet zoveel voorstelt en je hem makkelijk aan kan. Maar heel langzaam word jij zwakker en hij steeds sterker en voordat je het beseft is oxy je de baas.
Klik om te vergroten...
Dit is precies de reden waarom heroïne zo berucht is als de koning der drugs. Oxycodon komt niet ver uit de buurt en dat zeg ik als gebruiker van beide middelen. Heroïne is net wat sterker in roes en recreatiever maar het geeft dezelfde afkickverschijnselen.

Oxycodon is net zo'n grote duivel omdat het niet een super bijzondere roes geeft zoals een xtc pil doet, je voelt je gewoon algemeen happy en mellow, maar je raakt er lichamelijk en geestelijk zooo (snel) afhankelijk van. En zonder oxy voel je je ineens veel slechter dan je je voelde voordat je er überhaupt aan begon.


Mezelf zei:
In de verpakking kan het toch eigenlijk niet anders dan dat het jaaaaren goed blijft. Zelf jaren na de houdbaarheidsdatum? Die datums staan er min of meer alleen op omdat het volgens mij wettelijk verplicht is. Kan het mis hebben hoor maar mijn logica zegt dat hooguit na jaaaren zeg 10, 20 jaar hooguit de potentie wat achteruit gaat. Leuke research :thinking: waar ik nu te lui voor ben :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Jawel klopt maar door verkeerd bewaren zoals bij hoge temperaturen of vriestemperaturen kan de werking sterk afnemen of bijvoorbeeld zoals bij blootstelling aan zonlicht.
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan?
Klik om te vergroten...
Ja zeker waren van oktober vorig jaar waren van mijn moeder die had kanker.
Ze is helaas overleden.
Zij had die pillen dus gekregen maar toen ze de eerste keer 2 van die pillen dus 10mg in nam begon ze opeens soort van flauw te vallen ogen draaide weg echt knetter was ze voor dik 4 a 5 uur geslapen wakker kotsen weer nokkie wakker kotsen en ging zo maar door.
Daar door was ik best geschrokken.
Dus ik googelen erna.
Dacht ik gooi ze niet weg 🙈
Maar was ook een beetje bang geworden door hoe zij reageerde er op die ene keer.
Annyway veel gelezen op dit forum er over en ja werd toch wel nieuwsgierig erna.
Er staat op hci gl volgens mij toch de kortwerkende of snel werkende ?
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had trouwens 2x pilletjes van 5mg ingenomen dus 10mg
En van te voren 2 suprimal.
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#7
kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bloemetje🍀 zei:
Hallo, graag wil ik hier even op reageren,op het feit dat je zegt dat er geen 5mg langwerkende oxycodon zou bestaan. Als gebruiker van oxycodon zowel kort als langwerkende, kan ik je vertellen dat de 5mg wel bestaat. Ik heb hem namelijk zelf ook. Groet van een nieuw lid.
(dit is mijn eerste berichtje, maar de link waar je je kan voorstellen, werkt niet) dus het komt misschien heel raar over dat ik hier als nieuw lid zomaar binnenval en me er ineens mee ga bemoeien☺️

Groetjes
Klik om te vergroten...
Hoi!

Werkt dit? https://drugsforum.nl/threads/het-grote-stel-jezelf-voor-topic.32343/

Anders kun je de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 'het grote "stel jezelf voor" topic'
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Paranoize. zei:
De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen.

20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie.

Vraag me af of je het chill gaat vinden 😅 opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan.

Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet
Klik om te vergroten...
Ook weer niet tevaak 🤭 kan nu 300 mg in nemen kort of lang of gemengd ik merk er totaal niks meer van echt niet fijn meer
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oxycodon HCI in pil vorm is altijd verlengde afgift ,kort werkend is Oxynorm in capsule is snelwerkend en uitstekend om te snuiven wat een hero rush geeft.
De Oxycodons zijn ook prima te snuiven maar je neus zit zo dicht wat bij oxynorm niet zo is ,dus ik deed naar iedere snuif me neus een druppel water geven om zo de "druppel" die je krijgt met oxynorm te voelen.
De high is dan precies hetzelfde en je omzeilt het misselijk zijn.
M
Maatje90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Oxycodon HCI in pil vorm is altijd verlengde afgift ,kort werkend is Oxynorm in capsule is snelwerkend en uitstekend om te snuiven wat een hero rush geeft.
De Oxycodons zijn ook prima te snuiven maar je neus zit zo dicht wat bij oxynorm niet zo is ,dus ik deed naar iedere snuif me neus een druppel water geven om zo de "druppel" die je krijgt met oxynorm te voelen.
De high is dan precies hetzelfde en je omzeilt het misselijk zijn.
Klik om te vergroten...
Ik weet nog wel jaar of 15 terug had je die oplosbare oxynorm en dan kreeg ik 10 of 5 mg dat weet ik niet meer maar ik was de hele dag high

Maar tegenwoordig met de oxyxodon niks voor mij
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maatje90 zei:
Ik weet nog wel jaar of 15 terug had je die oplosbare oxynorm en dan kreeg ik 10 of 5 mg dat weet ik niet meer maar ik was de hele dag high

Maar tegenwoordig met de oxyxodon niks voor mij
Klik om te vergroten...
Ik ben nu 4 maanden afgekickt na 8 jaar snuiven op recept ,na al minder dan een jaar voel je geen high meer en dan snuif je alleen nog om je normaal te voelen.
Ik ben afgekickt met clonidine ,dan worden de meest ernstige afkick verschijnselen onderdrukt en kan je het 3 dagen goed volhouden ,daarna word het alleen maar beter.
Ondanks de goede bloedrukmeter ben ik toch per ongeluk 2 keer in coma gevallen met een bovendruk van 70 ,dus de clonidine dosis lag voor mij nog iets te hoog,
3 maal daags 0.15mg verdeeld over de dag
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet nog wel goed dat ik een 80mg Oxycontin op folie heb gerookt en ik voelde me als een embryo in me moeders lichaam ,dik nodden en intens high als bij bruin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."