Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi effies een vraagje hoe kan je het verschil zien tussen snuif en base coke ? Vriend had paar grammetjes gehaald maar nou twijfelen we of het nou snuif is of base ? Is base ook gelijk zo verdovend als snuif als je bv beetje op je lip zet ? Kan je het nog ergens andere aan herkennen de verschillen miss ??"
"Red pill zei: Base is geen poeder maar brokken Klik om te vergroten... Ja dat was dit ook nog 1 grote stuk"
"Jane Margolis zei: Laat het testen of koop zelf een test, alleen dan heb je zekerheid. Klik om te vergroten... Ik wist niet dat er testen waren waar mee je daar ook op kon testen"
"Kan iemand mij mischien vertellen hoeveel hijsen er plus minus uit een half grammetje gaan of een gram mag ook βΊ"
"Dopemonster zei: De snelwerkende zijn juist de goede 'recreatief' gesproken. Kun je gewoon innemen hoef je niet fijn te malen. 20 mg. Bijwerkingen zijn kotsen, jeuk, nodden, euforie. Vraag me af of je het chill gaat vinden π opiaten zijn pas chill als je het vaker hebt gedaan. Anders gewoon 5 of 10mg maar dan ervaar je een hele milde roes, beetje mellow, beetje chill, pijnvrij. Meer niet Klik om te vergroten... Thnx ja ik ben ook erg benieuwd mmm euforie klinkt goed kotsen en jeuk iets minder ππ "
"billnye zei: kijk wel uit met die troep het is leuk voor eens in de zoveel tijd maar ik spreek uit ervaring dat zodra oxy je in zijn klauwen heeft kom je er heel lastig uit en ik kreeg het van een arts voor pijn maar toch verslaafd er aan geraakt gelukkig niet zo horror afkick gehad als je soms leest van mensen die naar een kliniek moesten maar ga het niet elke dag gebruiken Klik om te vergroten... Komt goed nee dit is echt eenmalig op is op βΊππΌ"
"Nouuu suprimal ingenomen en na 3 kwartier 2x de 5mg. Spuugbakje mee voor naast het bed zag het al helemaal gebeuren better safe than sorry toch. maar ik voel gewoon echt helemaal geen ene drol tot nu toe en ben al weer uurtje verder ππ€"
"Nou wat een bagger zeg eindstand totaal niks van gemerkt hoor na anderhalf uur zelfs nog een klein shotje licor 43 maar nada noppes niks π π"
"billnye zei: dat is apart maar niet mega raar ik hoor het niet vaak maar dan kan je lichaam er goed tegen of er is iets met die pillen aan de hand die snelwerkende voel je 15/20 min na innamen al het kan ook zijn dat je heek goed tegen opiaten kan Klik om te vergroten... Straks waren het toch de langwerkende ππ€£"
"Dopemonster zei: Da's wel apart idd... Oxy is toch een vrij sterke opiaat. Waren de pillen nog wel goed dan? Klik om te vergroten... Ja zeker waren van oktober vorig jaar waren van mijn moeder die had kanker. Ze is helaas overleden. Zij had die pillen dus gekregen maar toen ze de eerste keer 2 van die pillen dus 10mg in nam begon ze opeens soort van flauw te vallen ogen draaide weg echt knetter was ze voor dik 4 a 5 uur geslapen wakker kotsen weer nokkie wakker kotsen en ging zo maar door. Daar door was ik best geschrokken. Dus ik googelen erna. Dacht ik gooi ze niet weg π Maar was ook een beetje bang geworden door hoe zij reageerde er op die ene keer. Annyway veel gelezen op dit forum er over en ja werd toch wel nieuwsgierig erna. Er staat op hci gl volgens mij toch de kortwerkende of snel werkende ?"