Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote pupillen

Grote pupillen

54 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet niet of dit al eerder besproken is,maar als mijn vriendin en ik samen dezelfde hoeveelheid pillen op dezelfde tijdstippen nemen dan heb ik in no-time enorme pupillen en zei heeft gewoon spelden knopjes. Zit er mischien een verschil daarin bij mannen en vrouwen?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet echt, hangt gewoon van persoon tot persoon af
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
speldenkopjes?
worden die van haar dan ook niet groter na een bepaalde tijd?

want zou het wel raar vinden moest dat op haar pupillen geen enkel effect hebben...
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze worden bij haar na verloop van tijd inderdaad wel weer iets groter,zeg maar normaal. Terwijl ze bij mij toch wel,ja erg groot blijven.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
zal dan van persoon tot persoon afhangen he

bij mij blijven ze ook heel lang groter als normaal, ook lang nadat de xtc al is uitgewerkt...

maar vindt niet zo erg want zo hard valt dat niet op hoor
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zie er altijd freaky uit na xtc, en dat tot ik ga slapen.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Ik zie er altijd freaky uit na xtc
Klik om te vergroten...
ik ook ni normaal, kinnebak naar boven/voor haar door elkaar door het zweten, bleek, wallen onder m'n ogen grote zwarte pupillen (wa serieus opvalt omdat ik lichtblauwe ogen heb)
jaja is niet altijd prettig om dan bekenden tegen te komen :openmouth:
ook al is de xtc al lang uitgewerkt ik blijf er wel nog een tijdje zo uitzien :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
de gekende vuile muile dus :)

ik zie er altijd nog normaal uit, wel grote ogen, maar valt nog mee..
kneem wle nooit veel, moest ik meer pakken zou het erger worden wss
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb ook altijd hele grote pupillen en een beetje rode ogen ook maar dat komt waarschijnlijk omdat ik pillen slik en daarna ook nog wat blowtjes rook
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
de gekende vuile muile dus :)

ik zie er altijd nog normaal uit, wel grote ogen, maar valt nog mee..
kneem wle nooit veel, moest ik meer pakken zou het erger worden wss
Klik om te vergroten...
mja als ik bijvoorbeeld maar 1capsule mdma pak zie ik er meestal ook perfect normaal uit, maar hoe meer je pakt en hoe langer je feest hoe slechter je eruit ziet de volgende dag
tijdens de nacht geen probleem maar als de zon opkomt :openmouth:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maakt idd uit wat voor persoon je bent. en vooral hoe goed je organen werken.

Mijn pupillen staan snel vrij groot en die van men vriendin ook, maar verder zien wij er alle twee doodnormaal uit. Geen idee hoe je het voor elkaar krijgt om er als een zombie uit te zien. Maar ik zie ze idd ook dikwijls op feestjes.

Ik vind het bij vrouwen zelfs vrij sexy die grote pupillen :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van de meeste drugs krijg ik alleen enorm grote pupillen. Ik heb normaal gesproken blauw/groen/grijze ogen, maar na drugs zijn ze vrijwel geheel zwart. Een heel enkele keer zie je het ook aan mn kaken (als er veel speed in de x zit) maar meestal is er op mij schoteloogjes na niets te zien.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
een vriend van mij trekt ook altijd van die vuile bekken, ze ogen kei groot maken en dan vallen ze weer dicht, met z'n mond rare bewegingen maken enzo. Mense vragen dan aan mij wat heeft hij gedaan dan. Terwijl ik dan ook hard aan het gaan ben, maar bij mij zie je vrijwel niks behalve dat ik af en toe beetje aan het knarsen ben en me doppen zijn vet groot maar in het donker zie je dat niet eens, voor de rest sta ik er ook altijd normaal bij :wink: :mrgreen: . Beter dan die gekke bekken, ik word er af en toe ook beetje gek van, dan zeg ik kijk nou is normaal mafkees, en dan zit ie me zo raar aan te kijken en dan zegd ie, ' WAT, is dit niet normaal dan :P ' dan moet ik altijd maar weer lachuh :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
met xtc worden mijn puppillen ook zeer groot en heb ik ook lichtjes last van bekken trekken.
met speed zie je gewoonweg geen verschil.
pupillen blijven gewoon perfect hetzelfde.
bekken trekken / tanden knarsen doe ik ook totaal nie.
en ik kan gewoon perfect normaal eten zowel tijdens als na mijn gebruik.
en ik voel me de volgende dag gewoon dood normaal.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
op xtc vind ik eten ook niet moeilijk hoor.. behalve als het opkomt mss

speed zou ik nie weten
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
hangt beetje af van de lichtinval he, maar tis wel ene fiet als je gneeog gezond eet en drinkt dat je er gezonder gaat aanzien..

ma ook al is uw trip van xtc al 5 uur uitgewerkt u pupillen blijne beetje groter dan normaal
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grote pupillen krijg je vrijwel altijd.
s
snortlineLid
01-01-2024, 00:00
#18
Grote pupillen duiden op vergifting, niet dat je er van dood gaat maar gewoon een bepaalde hoeveelheid van een onbekende stof in je lichaam.

Ik gebruik nu al een tijdje nieuwe medicamenten voor mn hooikoorts.
de eerste keren dat ik ze pakte werd ik zwaar actief en rookte ik er op los. na enig opzoekwerk vond ik ze tussen een lijst van stimulanten :P
ook viel het mij op dat men pupillen redelijk groot werden..
Maja, tollerantie is echt shit, voel er nu niets meer van :(
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
snortline zei:
Ik gebruik nu al een tijdje nieuwe medicamenten voor mn hooikoorts.
quote]
welke medicamenten, mss heb ik ze ook nog gebruikt
Klik om te vergroten...
s
snortlineLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr.jiho zei:
welke medicamenten, mss heb ik ze ook nog gebruikt
Klik om te vergroten...

Rhinathiol antirhinitis, is tegen neusverkoudheid
dus tege verstopte neus en loopneus.

ik heb niet echt last meer van pikkende ogen enzo,maar werdt echt suf en slaaperig van een bepaalde druk in men hoofd als ik last had van men neus.

dus ze zijn niet zozeer voor hooikoorts maar mij helpen ze wel ertegen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."