#1
Ik heb zelf altijd veel minder pillen nodig dan andere om vaag te worden en dat komt denk ik omdat mijn lichaam die stoffen minder snel afbreekt.
Dus dat verklaart misschien dat mijn pupillen altijd zo lang groot blijven omdat mijn lichaam er lang over doet om dat vergif af te breken.
Het is ook zo dat als ik al 2 pillen slik op een avond dat ik die nog steeds wel lichtelijk voel in de middag erna en dat mijn pupillen als het weer avond begint te worden mega groot worden.
Maar is er nog geen wetenschappelijke verklaring ervoor dat je pupillen van xtc groot worden? of kan je dat niet zeggen omdat er zoveel stoffen in je pil kunnen zitten die het veroorzaken?
En waarom worden je pupillen bij xtc veel groter dan bij bijv. speed?
En zelf denk ik dat dat van dat vergif wel klopt maar er zullen toch ook nog wel andere zaken meespelen?
Ik weet ut, een beetje veel vragen maar dit heb ik me altijd al afgevragen en niemand kon mij antwoord geven :P
Dus dat verklaart misschien dat mijn pupillen altijd zo lang groot blijven omdat mijn lichaam er lang over doet om dat vergif af te breken.
Het is ook zo dat als ik al 2 pillen slik op een avond dat ik die nog steeds wel lichtelijk voel in de middag erna en dat mijn pupillen als het weer avond begint te worden mega groot worden.
Maar is er nog geen wetenschappelijke verklaring ervoor dat je pupillen van xtc groot worden? of kan je dat niet zeggen omdat er zoveel stoffen in je pil kunnen zitten die het veroorzaken?
En waarom worden je pupillen bij xtc veel groter dan bij bijv. speed?
En zelf denk ik dat dat van dat vergif wel klopt maar er zullen toch ook nog wel andere zaken meespelen?
Ik weet ut, een beetje veel vragen maar dit heb ik me altijd al afgevragen en niemand kon mij antwoord geven :P
. Beter dan die gekke bekken, ik word er af en toe ook beetje gek van, dan zeg ik kijk nou is normaal mafkees, en dan zit ie me zo raar aan te kijken en dan zegd ie, ' WAT, is dit niet normaal dan :P ' dan moet ik altijd maar weer lachuh