#1
Ho-ho. Ik ken er ook een aantal van 30 die er ook wat van kunnen. :PMaar zoals sommige jongeren xtc verorberen
Ho-ho. Ik ken er ook een aantal van 30 die er ook wat van kunnen. :PMaar zoals sommige jongeren xtc verorberen
qinn zei:Jup...
ben niet helemaal in de steming nu,
ik ben er achter gekomen dat me vriendin vreemd is gegaan na 1 jaar en 10 maande...
en als ik al die dinge lees over Xtc... dan krijg ik er ontzetend zin in!
maja ik wacht nog wel ff 2/3 maande...![]()
melissa zei:wow wat een oldies hiero ineens......
en niet zomaar oud maar echt bejaard al![]()
wat een opluchting![]()
morgen ga ik ook maar eens een pilletje proberen en ik verwacht er veel van want de laatste was ruim 5 jaar geleden.....
dus nog een oldie(34)aan de x![]()
MJP zei:He hallo !
Het is nu zondag 16.00 en ben net uit bed. Het was een waanzinnige avond gisteren. Mijn vrouwtje en ik hebben genoten. Maar..... mijn vrouwtje nam een snoepje uit onze eigen voorraad en werd al gauw zo geil als boter en ik ? Ik moest eigenwijs doen en een capsule met 100 mg pure MDMA nemen. Nou nooit meer !! Tuurlijk je gevoel is lekker maar zo onwijs oppervlakkig. Geen euforie, geen overmatig gelukkig gevoel maar alleen de muziek is nog heftiger en je bent huiverig om je partner uit het oog te verliezen en de rest om je heen? Zoek het lekker zelf uit !! Nee geen aanrader als je zo intens gelukkig wordt van een "gewoon'' pilletje. Je bent niet meer bezig met anderen. En das nou juist zo leuk. Voor sommige mannen en vooral vrouwen was de kust niet veilig. Mijn vrouwtje ging door het lint ! Was zeer lekker. Ze ontmoette een vrouw waarmee ze zo`n beetje de hele nacht mee heeft gedanst en gezoent en op sommige plekken nog meer ha ha !! Het feest zou een erotisch feest moeten zijn maar dat was nergens terug te vinden. Kortom: ben je XTC gewend en je vindt het lekker ? Gewoon blijven genieten. Ok er zijn geen bijwerkingen de volgende dag. Je bent snel weer de oude. Ook daar baal ik van want ook de dag erna zijn we altijd lekker klef en nu is mijn vrouw dat alleen en die baalt daar ook van..... Op naar het volgende feestje !!
MJP

maar als ik nu lees dat iemand van 50 xtc neemt, schrik ik er ook wel wat van..lazybones zei:Dat je op die leeftijd nog in leven bent met dat gebruik bedoel je. Je moest eens weten. Zo oud is 50 nou ook weer niet hoor. Ik ben nog behoorlijk kras.
En zo ist maar netwausie91 zei:doe waar je je goed bij voelt![]()
wausie91 zei:lazybones zei:Dat je op die leeftijd nog in leven bent met dat gebruik bedoel je. Je moest eens weten. Zo oud is 50 nou ook weer niet hoor. Ik ben nog behoorlijk kras.
doe waar je je goed bij voelt
en ik denk dat er vrij veel dealers zijn die oudere mensen ook gewoon verkopen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."