Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd en xtc

Leeftijd en xtc

60 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar zoals sommige jongeren xtc verorberen
Klik om te vergroten...
Ho-ho. Ik ken er ook een aantal van 30 die er ook wat van kunnen. :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
qinn zei:
Jup...
ben niet helemaal in de steming nu,
ik ben er achter gekomen dat me vriendin vreemd is gegaan na 1 jaar en 10 maande...
en als ik al die dinge lees over Xtc... dan krijg ik er ontzetend zin in!
maja ik wacht nog wel ff 2/3 maande... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hm, dat is wel echt klote voor je.

Goed van je dat je wacht, keep a clean mind in a dirty world...
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#3
melissa zei:
wow wat een oldies hiero ineens......
en niet zomaar oud maar echt bejaard al :beer:
wat een opluchting :rolleyes:
morgen ga ik ook maar eens een pilletje proberen en ik verwacht er veel van want de laatste was ruim 5 jaar geleden.....
dus nog een oldie(34)aan de x :wave:
Klik om te vergroten...

Bejaard? Je spreekt voor jezelf hoop ik? :grin:
M
MJPLid
01-01-2024, 00:00
#4
He hallo !

Het is nu zondag 16.00 en ben net uit bed. Het was een waanzinnige avond gisteren. Mijn vrouwtje en ik hebben genoten. Maar..... mijn vrouwtje nam een snoepje uit onze eigen voorraad en werd al gauw zo geil als boter en ik ? Ik moest eigenwijs doen en een capsule met 100 mg pure MDMA nemen. Nou nooit meer !! Tuurlijk je gevoel is lekker maar zo onwijs oppervlakkig. Geen euforie, geen overmatig gelukkig gevoel maar alleen de muziek is nog heftiger en je bent huiverig om je partner uit het oog te verliezen en de rest om je heen? Zoek het lekker zelf uit !! Nee geen aanrader als je zo intens gelukkig wordt van een "gewoon'' pilletje. Je bent niet meer bezig met anderen. En das nou juist zo leuk. Voor sommige mannen en vooral vrouwen was de kust niet veilig. Mijn vrouwtje ging door het lint ! Was zeer lekker. Ze ontmoette een vrouw waarmee ze zo`n beetje de hele nacht mee heeft gedanst en gezoent en op sommige plekken nog meer ha ha !! Het feest zou een erotisch feest moeten zijn maar dat was nergens terug te vinden. Kortom: ben je XTC gewend en je vindt het lekker ? Gewoon blijven genieten. Ok er zijn geen bijwerkingen de volgende dag. Je bent snel weer de oude. Ook daar baal ik van want ook de dag erna zijn we altijd lekker klef en nu is mijn vrouw dat alleen en die baalt daar ook van..... Op naar het volgende feestje !!

MJP
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een gekke ervaring. Van pure mdma zou je toch moeten gaan als 'n speer? Was het wel echt mdma? Ik heb ze ook wel eens gehad en ik zou er stad en land voor afreizen. Een pil bevat naast mdma ook nog vaak wat anders. Kan het niet zijn dat je de afgelopen tijd te vaak hebt geslikt. Dan doet t niet zoveel meer.Het geluk gevoel blijft dan achterwegen, of je nou een pil neemt of zgn. pure mdma.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
MJP zei:
He hallo !

Het is nu zondag 16.00 en ben net uit bed. Het was een waanzinnige avond gisteren. Mijn vrouwtje en ik hebben genoten. Maar..... mijn vrouwtje nam een snoepje uit onze eigen voorraad en werd al gauw zo geil als boter en ik ? Ik moest eigenwijs doen en een capsule met 100 mg pure MDMA nemen. Nou nooit meer !! Tuurlijk je gevoel is lekker maar zo onwijs oppervlakkig. Geen euforie, geen overmatig gelukkig gevoel maar alleen de muziek is nog heftiger en je bent huiverig om je partner uit het oog te verliezen en de rest om je heen? Zoek het lekker zelf uit !! Nee geen aanrader als je zo intens gelukkig wordt van een "gewoon'' pilletje. Je bent niet meer bezig met anderen. En das nou juist zo leuk. Voor sommige mannen en vooral vrouwen was de kust niet veilig. Mijn vrouwtje ging door het lint ! Was zeer lekker. Ze ontmoette een vrouw waarmee ze zo`n beetje de hele nacht mee heeft gedanst en gezoent en op sommige plekken nog meer ha ha !! Het feest zou een erotisch feest moeten zijn maar dat was nergens terug te vinden. Kortom: ben je XTC gewend en je vindt het lekker ? Gewoon blijven genieten. Ok er zijn geen bijwerkingen de volgende dag. Je bent snel weer de oude. Ook daar baal ik van want ook de dag erna zijn we altijd lekker klef en nu is mijn vrouw dat alleen en die baalt daar ook van..... Op naar het volgende feestje !!

MJP
Klik om te vergroten...

Hihihihi. Ik krijg opeens zin in een pilletje, ik heb weer nieuwe, en ik wil ze effe testen..

Hmm.. morgen pas om 17:00 uur werken.... :rolleyes: :mrgreen:
Dat is het voordeel van horeca. :mrgreen:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Medegebruikers. Het is me opgevallen dat het gebruik van xtc kennelijk ongewoon is voor mensen boven de 40. Ik ben zelf net 50 geworden en ik ben er gek op, om het zo maar eens te zeggen. Alleen wanneer ik ergens aanklop om 'n paar pillen te halen gaan alle deuren dicht. Ik vraag me af of dat komt omdat ik geen 20 meer ben. Men denkt waarschijnlijk dat het nogal listig is om zomaar aan iemand die ouder is dan de doelgroep te verkopen.
Vraag me af hoe dat zit. Ervaringen??
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik schrik ook als iemand van 50 coke gebruikt, maar dat zal dan weer aan mij liggen..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen ervaring maar kan het me wel voorstellen. Het is dat ik het haal bij mensen van mijn leeftijd en uit eigen vriendenkringen maar als ik het bij de jonki's mot halen zullen ze me waarschijnlijk ook wantrouwend aankijken. Ze verwachten niet dat een persoon die hun moeder/oma kan zijn ook zin heeft in een verboden middelen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja zelf heb ik er ook geen ervaring mee :wink: :mrgreen: maar als ik nu lees dat iemand van 50 xtc neemt, schrik ik er ook wel wat van..
Zoals Caatje zegt, ik zie mijn moeder nog geen drugs nemen en zeker geen xtc..
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vreemd. En als iemand van 50 coke gebruikt schrikt niemand. Tenminste, die ervaring heb ik niet. Ik gebruik al 25 jr. alle mogelijke drugs, op heroine na dan. Alleen met xtc is 't lastig. Maar goed, 't zal wel aan mij liggen.
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat je op die leeftijd nog in leven bent met dat gebruik bedoel je :). Je moest eens weten. Zo oud is 50 nou ook weer niet hoor. Ik ben nog behoorlijk kras.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
lazybones zei:
Dat je op die leeftijd nog in leven bent met dat gebruik bedoel je :). Je moest eens weten. Zo oud is 50 nou ook weer niet hoor. Ik ben nog behoorlijk kras.
Klik om te vergroten...

doe waar je je goed bij voelt :wink:
en ik denk dat er vrij veel dealers zijn die oudere mensen ook gewoon verkopen
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#14
wausie91 zei:
doe waar je je goed bij voelt :wink:
Klik om te vergroten...
En zo ist maar net
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#15
wausie91 zei:
lazybones zei:
Dat je op die leeftijd nog in leven bent met dat gebruik bedoel je :). Je moest eens weten. Zo oud is 50 nou ook weer niet hoor. Ik ben nog behoorlijk kras.
Klik om te vergroten...

doe waar je je goed bij voelt :wink:
en ik denk dat er vrij veel dealers zijn die oudere mensen ook gewoon verkopen
Klik om te vergroten...

Maak je geen zorgen. Dat doe ik echt wel. Al jaren haha. :wink: . Gisteren wat kunnen scoren. Witte duifjes. Mdma medium. Doen 't goed. ff kijken hoe oud ik sraks ben. :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik mag vragen. 25 jaar al xtc? En het is nog steeds leuk? Merk je daar niet veel negatieve effecten van als je zo leest met die onderzoeken? Hoe vaak gebruik je dat dan?

Vind zelf xtc ook erg leuk alleen ben wel bang voor hersenschade en als ik dan lees over "neurotoxicity" dan maak ik me daar wel zorgen over.
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen 25 jaar al xtc. Ik gebuik al zo ongeveer 25 jr. drugs. Van alles eigenlijk. Xtc wilde ik niet slikken, Tot deze zomer dan. 't is niet echt met iets anders te vergelijken. Ik vind 't een leuke hobby maar met mate slikken. Dan blijf het efekt bestaan. Ik heb geen schade opgelopen door drugsgebruik. Wel door alkohol. Dat moet ik niet meer hebben. M'n conditie is uitstekend en mentaal is ook alles piko bello.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ha eindelijk! Yes!

Lazybones welkom bij ons forum!

Ik heb de indruk dat de gemiddelde leeftijd hier zo rond de 19 jaar zit. Ik ben 37 maar voel me zeker niet oud. Al maak ik er weleens misbruik van door mezelf omlaag te halen en zielig te doen. Het helpt nergens voor maar dat zoekt de psycholoog maar verder uit.

Verder heb ik een hele lange poos geleden een jaar een vriendin gehad die 59 jaar was en nog kras als een dame van 40. Wiet en XTC hebben we toen in ruime mate geconsumeerd en dat was geen enkel probleem.

En wat heeft leeftijd met drugs te maken? Een paar dingen:

- Hoe jonger je stevig aan de harddrugs zit hoe verrotener (?) je bent als je oud bent
- Hoe ouder je aan de drugs zit, hoe groter de risico's omdat je hart en bloedsomloop en dergelijke gewoon minder belasting kunnen hebben.
- Op de bingoavond herkent niemand de symptomen dus het risico dat je vanwege een diagnose acute psychose wordt afgevoerd is aanwezig.
- Op oudere leeftijd beginnen gaat vaak gepaard met meer verantwoordelijkheidsgevoel.

Dus t ken best.

Het krijgen van wat je nodig hebt, ja dat heeft wat tijd nodig en wat geluk. Zo te horen lukt dat wel. Goed bezig! Althans voor zover dat kan met drugs.
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil hier niet echt een discussie op gang helpen over leeftijden hoor. Ik heb al gezegd dat ik al ruim 20 jr. drugs gebruik. Rond m'n twintigste begonnen met cannabis, hasj enz. Na varloop van tijd is de gein daar wel vanaf. Ga je weer iets proberen, Voor de kick he. Speed, coke, paddo's nou ja, noem ze maar op. Alles is wel de revu gepasseerd. Ik heb kennelijk de gene niet om ergens verslaafd aan te raken. Maar ik ben ook nergens vies van. Alles ff proberen. Maar wel de gebruiksaanwijzing goed lezen, snap je. Ik heb zelf de ervaring dat, als je sterk in je schoenen staat, welke drug dan ook (behalve alcohol) je leven zo nu en dan 'n stuk, laten we maar zeggen levendiger, kan maken. Ik heb nogal wat aanloop hierzo. Allemaal jonge honden tussen de 20 / 30. De een gebruikt dit, de ander dat. Moeten ze zelf weten. Maar als ik dan zo'n gozer hoor vertellen dat ie 10 pillen op 'n avondje heeft gedropt ben ik altijd verbaast dati ie nog in leven is eerlijk gezegd.
Leeftijden doen we hier niet aan. Het was me alleen opgevallen dat de dealers erg wantrouwend staan tegenover iemand die niet tot hun doelgroep behoort. Met coke heb ik dat nooit gemerkt.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar heb je dan niet één vaste dealer? Is toch veel handiger....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."