#1
Ik schrik ook als iemand van 50 coke gebruikt, maar dat zal dan weer aan mij liggen..
maar als ik nu lees dat iemand van 50 xtc neemt, schrik ik er ook wel wat van..lazybones zei:Dat je op die leeftijd nog in leven bent met dat gebruik bedoel je. Je moest eens weten. Zo oud is 50 nou ook weer niet hoor. Ik ben nog behoorlijk kras.
En zo ist maar netwausie91 zei:doe waar je je goed bij voelt![]()
wausie91 zei:lazybones zei:Dat je op die leeftijd nog in leven bent met dat gebruik bedoel je. Je moest eens weten. Zo oud is 50 nou ook weer niet hoor. Ik ben nog behoorlijk kras.
doe waar je je goed bij voelt
en ik denk dat er vrij veel dealers zijn die oudere mensen ook gewoon verkopen
lazybones zei:Medegebruikers. Het is me opgevallen dat het gebruik van xtc kennelijk ongewoon is voor mensen boven de 40. Ik ben zelf net 50 geworden en ik ben er gek op, om het zo maar eens te zeggen.
Niet echt grapjas. Ik leef nu. Als ik in een andere tijd was blijven steken zou ik hier nu niet over xtc zitten te type. Ik herinner me ook niet dat er house party's waren. Dus je conclusie iklopt niet.sjaartrol zei:lazybones zei:Medegebruikers. Het is me opgevallen dat het gebruik van xtc kennelijk ongewoon is voor mensen boven de 40. Ik ben zelf net 50 geworden en ik ben er gek op, om het zo maar eens te zeggen.
whoehoe, we have nen in-den-hippie-tijd-blijve-steker in ons midden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."