#1
Euhm tja wel in Zeeland geboren maar sinds m'n 18e verhuisd.... tja je blijft toch Zeeuw he ![:)]()
Mary zei:angie123 zei:Maar ik denk dat er wel veel mensen van op zouden kijken als ze zoiets te horen zouden krijgen. Dat hoor je toch niet te doen op deze leeftijd. Je bent getrouwd, hebt een baan, kinderen eigen huis etc, ect.

Dat gaf me een brede glimlach :Pcaatje zei:eerder een zeeuw met basecoke hihi

hier zit een zeeuw 
GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?

qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?

GewoonVOL zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
T gaat over pillen?![]()
Ellesdee zei:GewoonVOL zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
T gaat over pillen?![]()
nee, het gaat over mensen uit zeeland... -_-

GewoonVOL zei:Ellesdee zei:GewoonVOL zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
T gaat over pillen?![]()
nee, het gaat over mensen uit zeeland... -_-
Wat doet het dan in de XTC forum?![]()
GewoonVOL zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
T gaat over pillen?![]()
GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()

angie123 zei:We wonen wel in de provincie en zijn we allemaal wel zo onschuldig???
Is het iets wat alleen maar in de stad voorkomt?![]()
![]()
angie123 zei:Zijn er wel gebruikers daar en wat gebruiken ze dan en hoe komen ze er dan aan???

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."