Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszeeuwen onder ons??

zeeuwen onder ons??

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
furnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Euhm tja wel in Zeeland geboren maar sinds m'n 18e verhuisd.... tja je blijft toch Zeeuw he :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mary zei:
angie123 zei:
Maar ik denk dat er wel veel mensen van op zouden kijken als ze zoiets te horen zouden krijgen. Dat hoor je toch niet te doen op deze leeftijd. Je bent getrouwd, hebt een baan, kinderen eigen huis etc, ect.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Haha, gewoon niet vertellen :P Niet dat je erover moet gaan liegen, maar ik kan me voorstellen dat dit soort onderwerpen niet direct en onmiddelijk ter sprake komt?
Maar ik kan me het wel voorstellen hoor, dat gevoel. Maar op zich zou je je niks van de mening van anderen aan hoeven trekken natuurlijk... Ik denk dat iedereen wel iets doet waarvan hij liever niet wil dat het ter sprake komt... Iedere gek z'n eigen gebrek :smoke:

Met wie zou je het samen willen doen? Heb je mensen in je omgeving waarvan je weet dat ze er ook zo over denken?
Zo nee :wink: ; ik weet een leuk feestje waar genoeg mensen komen die er anders over denken :grin: -> http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1753&postdays=0&postorder=asc&start=90[/quote
als je er nie over praat en nie zegt da je gebruikt lieg je nie eig
want je zegt er niks over dus kun je nie liegen]
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#3
gekke nederlanders allemaal :tongueout:
Speciaal mensen opzoeken die jullie niet eens kennen om mee te gaan spacen :tongueout:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet toch ergens mensen leren kennen die dezelfde hobby hebben???? Aangezien ik maar een provinciaaltje ben leer ik graag mensen "kennen" dmv. zo'n fantastisch forum vol gezellige mensen met een hoop specialisten. :wave: :rolleyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
eerder een zeeuw met basecoke hihi
Klik om te vergroten...
Dat gaf me een brede glimlach :P
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jammer dat er zo weinig zeeuwen zijn met deze afwijking..... Had graag met iemand in contact gekomen... Mail me eens??? :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Joehoee :wave: hier zit een zeeuw :mrgreen:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee, het gaat over mensen uit zeeland... -_-
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee, het gaat over mensen uit zeeland... -_-
Klik om te vergroten...

Wat doet het dan in de XTC forum? :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
GewoonVOL zei:
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee, het gaat over mensen uit zeeland... -_-
Klik om te vergroten...

Wat doet het dan in de XTC forum? :wave:
Klik om te vergroten...

dat weet ik niet :confused:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ga jij hier maar in elk topic posten "Ik vind pillen lekker. :hearteyes:" aangezien 't 'toch over pillen gaat'.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#16
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik neem aan dat 'angie123' wil weten of er Xtc gebruikt word in zeeland, ik neem aan van wel, maar meschien zoekt ze juist iemand op dit forum die ook uit zeeland komt en die haar daar wat meer over vertellen kan.

En ze vraagt ook of het leeftijd gebonden is.


Dus niet van die shit dat je pillen lekker vind, want wees eens eerlijk, het gevoel is lekker, maar de pil zelf niet :wink:

leg anders maar een pil 5 minute in je mond :openmouth:
kijke of je het dan nog zo lekker vind :P

bah! die goore paracetamol smaak :kots:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben nblij dat er nog mensen bij de les zijn en mijn eerst bericht snappen!!! Ik nu niet meer, wat vroeg ik ook al weer ?????? O ja hoe het zit met de Zeeuwen onder ons. Zijn er wel gebruikers daar en wat gebruiken ze dan en hoe komen ze er dan aan???
We wonen wel in de provincie en zijn we allemaal wel zo onschuldig???
Is het iets wat alleen maar in de stad voorkomt? :confused: :confused:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
angie123 zei:
We wonen wel in de provincie en zijn we allemaal wel zo onschuldig???
Is het iets wat alleen maar in de stad voorkomt? :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

ik denk zelf dat het in de stad wel vaker voorkomt, maar dat wil niet zeggen dat het in zeeland niet voorkomt.

angie123 zei:
Zijn er wel gebruikers daar en wat gebruiken ze dan en hoe komen ze er dan aan???
Klik om te vergroten...

En de meeste mensen hebbe het van dealers.

(ps. je mag niet dealen op dit forum) :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik deal ook niet hoor!!!! :sunglasses: :flushed: Ken er zelfs geen een, thats the problem :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."