Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszeeuwen onder ons??

zeeuwen onder ons??

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee, het gaat over mensen uit zeeland... -_-
Klik om te vergroten...

Wat doet het dan in de XTC forum? :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
GewoonVOL zei:
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee, het gaat over mensen uit zeeland... -_-
Klik om te vergroten...

Wat doet het dan in de XTC forum? :wave:
Klik om te vergroten...

dat weet ik niet :confused:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ga jij hier maar in elk topic posten "Ik vind pillen lekker. :hearteyes:" aangezien 't 'toch over pillen gaat'.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#4
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik neem aan dat 'angie123' wil weten of er Xtc gebruikt word in zeeland, ik neem aan van wel, maar meschien zoekt ze juist iemand op dit forum die ook uit zeeland komt en die haar daar wat meer over vertellen kan.

En ze vraagt ook of het leeftijd gebonden is.


Dus niet van die shit dat je pillen lekker vind, want wees eens eerlijk, het gevoel is lekker, maar de pil zelf niet :wink:

leg anders maar een pil 5 minute in je mond :openmouth:
kijke of je het dan nog zo lekker vind :P

bah! die goore paracetamol smaak :kots:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben nblij dat er nog mensen bij de les zijn en mijn eerst bericht snappen!!! Ik nu niet meer, wat vroeg ik ook al weer ?????? O ja hoe het zit met de Zeeuwen onder ons. Zijn er wel gebruikers daar en wat gebruiken ze dan en hoe komen ze er dan aan???
We wonen wel in de provincie en zijn we allemaal wel zo onschuldig???
Is het iets wat alleen maar in de stad voorkomt? :confused: :confused:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
angie123 zei:
We wonen wel in de provincie en zijn we allemaal wel zo onschuldig???
Is het iets wat alleen maar in de stad voorkomt? :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

ik denk zelf dat het in de stad wel vaker voorkomt, maar dat wil niet zeggen dat het in zeeland niet voorkomt.

angie123 zei:
Zijn er wel gebruikers daar en wat gebruiken ze dan en hoe komen ze er dan aan???
Klik om te vergroten...

En de meeste mensen hebbe het van dealers.

(ps. je mag niet dealen op dit forum) :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik deal ook niet hoor!!!! :sunglasses: :flushed: Ken er zelfs geen een, thats the problem :grin:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
angie123 zei:
Ik deal ook niet hoor!!!! :sunglasses: :flushed: Ken er zelfs geen een, that the problem :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat hat ik al door, meschien dat een dichtsbijzijnde smartshop uitkomst biet! :P
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja die zijn blij als ik binnen kom met de vraag "heb je ook een beetje base-coke???? :wave: Of een pilletje misschien?????? :mrgreen: Ik mag dan wel uit zeeland komen maar niet uit LILLO
Maar bedankt dat je zo met me meedenkt hoor :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#11
angie123 zei:
Ja die zijn blij als ik binnen kom met de vraag "heb je ook een beetje base-coke???? :wave: Of een pilletje misschien?????? :mrgreen: Ik mag dan wel uit zeeland komen maar niet uit LILLO
Maar bedankt dat je zo met me meedenkt hoor :)
Klik om te vergroten...

ja oke, ik snap wat je bedoelt.

ik zelf ben al een tijdje een vaste klant bij een smartshop, en als je die mensen echt leerd kenne dan weten hun wel waar je je shit halen kan zeg maar.
het hoeft niet persee bij de smartshop zelf te koop zijn, maar het kan best zijn dat hij een paar adresjes weet... :grin:

dus vandaar...

:wave:
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#12
angie123 zei:
Hoe het zit met de Zeeuwen onder ons. Zijn er wel gebruikers daar en wat gebruiken ze dan en hoe komen ze er dan aan???
We wonen wel in de provincie en zijn we allemaal wel zo onschuldig???
Is het iets wat alleen maar in de stad voorkomt? :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Ikzelf kom uit omg Terneuzen, erges uit een boeregehucht. Heb 2mnd geleden de 1x xtc gedaan en de 2e x staat gepland met oud&nieuw. Verder doe ik sinds kort soms 1x per mnd pep.

Heb vorig jaar in maart voor et eerst pep gedaan, ik en een maat zaten al een tijdje te zoeke naar xtc en iemand uit zijn klas dealde wel is drugs. Dus met die gast toen een nachtje pep gedaan, maar vond et niet echt speciaal, alleen maar beetje wakker enzo. Nja afgelope zomer weer is pep gedaan, toen was et helemaal geweldig :hearteyes:
Mja toen hadde we nog steeds geen xtc gedaan en wilden da toch nog wel is doen.

En toen was een andere maat van ons ineens begonne met pep, en hij kon ook aan pille kome, dus wij pilletjes van hem gekocht.

Verder als ik een lijntje wil krijg ik die gewoon van die gast, die doet daar niet moeilijk over maar soms laat ik em wel is een joint van me draaien.

Verder weet ik ook niet of et alleen in de stad gebeurt aangezien ik niet zo heel veel mense ken die HD gebruike, maar volges mij wel meer dan dak denk :P  
Alleen is et hier wat meer ondergronds qua dealen vergeleken met de grotere steden
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
kzit in middelburg op school..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
eerder een zeeuw met basecoke hihi
X
XS-JUNKIELid
01-01-2024, 00:00
#15
caravanbezoeker zei:
kzit in middelburg op school..
Klik om te vergroten...
waar zit je op school dan in middelburg want ik zit daar ook op school:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."