#1
Beetje ver uit zeeland, jammer. In ieder geval bedankt voor de uitnodiging!!! Zie je wel dat er geen zeeuwen zijn!!!!!!
Ik voel me zooooooo verdomt alleen.![:cry:]()
Ik voel me zooooooo verdomt alleen.

angie123 zei:Maar ik denk dat er wel veel mensen van op zouden kijken als ze zoiets te horen zouden krijgen. Dat hoor je toch niet te doen op deze leeftijd. Je bent getrouwd, hebt een baan, kinderen eigen huis etc, ect.
hahaha iddcaatje zei:eerder een zeeuw met basecoke hihi
Mary zei:angie123 zei:Maar ik denk dat er wel veel mensen van op zouden kijken als ze zoiets te horen zouden krijgen. Dat hoor je toch niet te doen op deze leeftijd. Je bent getrouwd, hebt een baan, kinderen eigen huis etc, ect.

Dat gaf me een brede glimlach :Pcaatje zei:eerder een zeeuw met basecoke hihi

hier zit een zeeuw 
GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?

qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?

GewoonVOL zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Ik vind pillen lekker.![]()
Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
T gaat over pillen?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."