Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszeeuwen onder ons??

zeeuwen onder ons??

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje ver uit zeeland, jammer. In ieder geval bedankt voor de uitnodiging!!! Zie je wel dat er geen zeeuwen zijn!!!!!!

Ik voel me zooooooo verdomt alleen. :cry:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe zit het met het gebruik in zeeland, of is het iets alleen voor "de stad?" En vind je dat het ook leeftijd gebonden is? Zelf ben ik 38 is dit al te oud?? Zelf ben ik wel in voor een "feestje"zo nu en dan. Gooi jullie mening eens in de groep?? :rolleyes:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
kweet nisk over zeeland, maar kwet wel dat je nooit te oud voor een feestje bent :grin:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Welk deel van nederland zit jij dan??? En jij voelt je ook niet te oud???
Nou ik zeker niet nee. Maar ik denk dat er wel veel mensen van op zouden kijken als ze zoiets te horen zouden krijgen. Dat hoor je toch niet te doen op deze leeftijd. Je bent getrouwd, hebt een baan, kinderen eigen huis etc, ect. Zijn er meer van deze feestbeesten???
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
angie123 zei:
Maar ik denk dat er wel veel mensen van op zouden kijken als ze zoiets te horen zouden krijgen. Dat hoor je toch niet te doen op deze leeftijd. Je bent getrouwd, hebt een baan, kinderen eigen huis etc, ect.
Klik om te vergroten...

Haha, gewoon niet vertellen :P Niet dat je erover moet gaan liegen, maar ik kan me voorstellen dat dit soort onderwerpen niet direct en onmiddelijk ter sprake komt?
Maar ik kan me het wel voorstellen hoor, dat gevoel. Maar op zich zou je je niks van de mening van anderen aan hoeven trekken natuurlijk... Ik denk dat iedereen wel iets doet waarvan hij liever niet wil dat het ter sprake komt... Iedere gek z'n eigen gebrek :smoke:

Met wie zou je het samen willen doen? Heb je mensen in je omgeving waarvan je weet dat ze er ook zo over denken?
Zo nee :wink: ; ik weet een leuk feestje waar genoeg mensen komen die er anders over denken :grin: -> http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1753&postdays=0&postorder=asc&start=90
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
kim is een zeeuw!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
eerder een zeeuw met basecoke hihi
Klik om te vergroten...
hahaha idd :grin:
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#8
mm zeeuw met frieten
f
furnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Euhm tja wel in Zeeland geboren maar sinds m'n 18e verhuisd.... tja je blijft toch Zeeuw he :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mary zei:
angie123 zei:
Maar ik denk dat er wel veel mensen van op zouden kijken als ze zoiets te horen zouden krijgen. Dat hoor je toch niet te doen op deze leeftijd. Je bent getrouwd, hebt een baan, kinderen eigen huis etc, ect.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Haha, gewoon niet vertellen :P Niet dat je erover moet gaan liegen, maar ik kan me voorstellen dat dit soort onderwerpen niet direct en onmiddelijk ter sprake komt?
Maar ik kan me het wel voorstellen hoor, dat gevoel. Maar op zich zou je je niks van de mening van anderen aan hoeven trekken natuurlijk... Ik denk dat iedereen wel iets doet waarvan hij liever niet wil dat het ter sprake komt... Iedere gek z'n eigen gebrek :smoke:

Met wie zou je het samen willen doen? Heb je mensen in je omgeving waarvan je weet dat ze er ook zo over denken?
Zo nee :wink: ; ik weet een leuk feestje waar genoeg mensen komen die er anders over denken :grin: -> http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=1753&postdays=0&postorder=asc&start=90[/quote
als je er nie over praat en nie zegt da je gebruikt lieg je nie eig
want je zegt er niks over dus kun je nie liegen]
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#11
gekke nederlanders allemaal :tongueout:
Speciaal mensen opzoeken die jullie niet eens kennen om mee te gaan spacen :tongueout:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Je moet toch ergens mensen leren kennen die dezelfde hobby hebben???? Aangezien ik maar een provinciaaltje ben leer ik graag mensen "kennen" dmv. zo'n fantastisch forum vol gezellige mensen met een hoop specialisten. :wave: :rolleyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
eerder een zeeuw met basecoke hihi
Klik om te vergroten...
Dat gaf me een brede glimlach :P
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jammer dat er zo weinig zeeuwen zijn met deze afwijking..... Had graag met iemand in contact gekomen... Mail me eens??? :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#16
Joehoee :wave: hier zit een zeeuw :mrgreen:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#17
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
GewoonVOL zei:
qinn zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind pillen lekker. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Wat heeft dat nu met deze topic te maken?
Klik om te vergroten...

T gaat over pillen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee, het gaat over mensen uit zeeland... -_-

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."