#1
MidasJ zei:haha grappig, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik iniedergeval heel volwassen met de tandarts om ga zoals iedereen waarschijnlijk, en dus heb je geen last van gezeik
en al heb je last van gezeik... da boeit tog geen eene zak of wel dan..

