Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc en tandarts.

xtc en tandarts.

48 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
MidasJ zei:
haha grappig, ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik iniedergeval heel volwassen met de tandarts om ga zoals iedereen waarschijnlijk, en dus heb je geen last van gezeik
Klik om te vergroten...

en al heb je last van gezeik... da boeit tog geen eene zak of wel dan.. :wink:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet persee, maar als je niet wilt dat je ouders het weten dan wel :P
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kweet nie zeker of tandartse beroepsgeheim hebbe maar ik weet wel dat als er iemand te overlijde komt dat dan bij de tandartse gebitsgegevens opgevraagd worde...

Dus het lijkt mij dat ze dan geen beroepsgeheim hebben...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
qinn zei:
Kweet nie zeker of tandartse beroepsgeheim hebbe maar ik weet wel dat als er iemand te overlijde komt dat dan bij de tandartse gebitsgegevens opgevraagd worde...

Dus het lijkt mij dat ze dan geen beroepsgeheim hebben...
Klik om te vergroten...

Dat is ook zo met je medisch dossier. Het is alleen niet voor iedereen toegankelijk. Alleen bepaalde instanties of mensen mogen die informatie opvragen. Je familie mag dat bijv. niet doen. Ze kunnen het doen, maar krijgen de informatie niet.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Play_bunny zei:
qinn zei:
Kweet nie zeker of tandartse beroepsgeheim hebbe maar ik weet wel dat als er iemand te overlijde komt dat dan bij de tandartse gebitsgegevens opgevraagd worde...

Dus het lijkt mij dat ze dan geen beroepsgeheim hebben...
Klik om te vergroten...

Dat is ook zo met je medisch dossier. Het is alleen niet voor iedereen toegankelijk. Alleen bepaalde instanties of mensen mogen die informatie opvragen. Je familie mag dat bijv. niet doen. Ze kunnen het doen, maar krijgen de informatie niet.
Klik om te vergroten...

Dus ze hebben wel beroepsgeim?
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan jullie niet bijhouden met posten hoor.. dit gaat wel erg snel :) En ja, ik ben nuchter op dit moment :P
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
qinn zei:
Play_bunny zei:
qinn zei:
Kweet nie zeker of tandartse beroepsgeheim hebbe maar ik weet wel dat als er iemand te overlijde komt dat dan bij de tandartse gebitsgegevens opgevraagd worde...

Dus het lijkt mij dat ze dan geen beroepsgeheim hebben...
Klik om te vergroten...

Dat is ook zo met je medisch dossier. Het is alleen niet voor iedereen toegankelijk. Alleen bepaalde instanties of mensen mogen die informatie opvragen. Je familie mag dat bijv. niet doen. Ze kunnen het doen, maar krijgen de informatie niet.
Klik om te vergroten...

Dus ze hebben wel beroepsgeim?
Klik om te vergroten...

Volgens mij wel, ja.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zoek het wel even op.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#10
lj_bob zei:
Ik kan jullie niet bijhouden met posten hoor.. dit gaat wel erg snel :) En ja, ik ben nuchter op dit moment :P
Klik om te vergroten...


whahaha... Oefening baart kunst :grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
qinn zei:
Tip tegen het tanden knarsen:

Als je door hebt dat je aan het tanden knarsen bent dan kun je je concentreeren op je voor hoofd waardroo je stopt met knarsen.

of je kan ook simpel weg je vinger of een stokje (of een ander voorwerp)
tussen je tanden stoppen, waardroor je ook niet meer gaat tanden knarsen.
Klik om te vergroten...

tandenknarsen doe ik ook niet...
ik druk ze wel vaak te hard op elkaar mn tanden of ik ga klappertanden...
maar dan duw ik mn tong tegen mn voortanden en gehemelte aan en dan heb ik nergens last van :P
Klik om te vergroten...

Als ik ga klappertanden dan weet je echt niet wat je meemaakt, abnormaal gewoon! :P
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#12
en, al iets gevonden over beroepsgeheim?
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben zelf nu bijna 17 en neem wel eens xtc, zoals
bij de meest van mijn leeftijd, weten me ouders hier niks van.

zou het kunnen dat tandartsen iets kunnen zien aan je kaken
als je xtc hebt geslikt. dat je ze kapot knarts enzo.

mijn tandarts zei wel iets van lichte beschadegingen op me kaker
maar hij zei dat het misschien van frisdrank kwam.

zou het kunnen dat me ouders er achter komen via de tandarts als
ik volgende keer naar de tandarts ga?? :confused:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Requiem zei:
en, al iets gevonden over beroepsgeheim?
Klik om te vergroten...

Oja, ik had het wel opgezocht, maar vergeten te posten, er is voor alle hulpverleners die toegang hebben tot persoonlijke informatie, zoals tandartsen, nurses, artsen, psychiaters ed beroepsgeheim.
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#15
k, mooi :)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn tandarts vroeg t aan me,waar m ouders niet bij waren.
we hadden het erover dat ik wel s naar feesten ga,zo kwamen we erop.
ik heb wel eerlijk ja gezegd.
hij kan t maar beter weten toch.
en ik bijt al op m wangen van kleins af aan,een zenuwtrekje.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ga zo naar de tandarts :P
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha ik werk bij de tandarts. En tuurlijk heeft een tandarts beroepsgeheim net als een assistente. Btw een tandarts merkt niet zo snel of mensen drugs gebruiken of ze moeten in schulden zitten of slecht gebit onderhouden dan wel. Zoals tandenknarzen doen sommige mensen uit zichzelf zonder dat ze drugs hebben gebruikt.
Zolang jij elke dag je tanden goed schoonhoudt en ook ertussen: niks aan de hand :mrgreen: :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
en mn gebit was helemaal ok :grin: :rock:
p
psycedelicshadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
gewoon tande poetsen, je zelf niet te veel buiten ejzelf laten gaan...dus laat het over je heen komen dan geniet je meer van de ex...of tsa somige houden van kei hard en strak staan , naja neem dan speed ofzo:wink:
neem nouw een halfje en drink geen bier of eet een bannaan komt ut alemaal goed, sorg voor jezelf,
neem de ex voor wat ut is, etstage...half is al genoeg om alle blijdschapm los te laten:) MEER STOFJES HEB JE TOG NIET ALS ZE EENMAAL LOS GELATATEN ZIJN. om geen downer te krijgen drink je dus geen bier of melk of eet je een bannaan enz :wink:
je kan zelf je halisunaties onder controle hebben.....maar dat zoeken jullie zelf maar uit*hihi*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."